10. rész🩶

15 2 1
                                    

♡┈♡┈♡┈〖☆〗┈♡┈♡┈♡┈

Volt a szobában szerencsére egy szépségasztal szerűség amin tudtam sminkelni stb.
Nem vittem túlzásba, először a szokásos smink előtti arcápolásomat megcsináltam, majd egy kis pirosítót és highlightert tettem az arccsontomra, majd a vízvonalamat kihúztam fekete szemceruzával, végül jöhetett a szájfény.

Miután felöltöztem és a kiegészitőket is felvettem, befújtam magam a kedvenc parfümömmel és kerestem egy táskát ami illik a szettemhez.

Hongjoong kilépett a fürdőből és csak egy alsógatya volt rajta, (kicsit se néztem túl sokáig meg nem is folyott a nyálam áá dehogy).
Odament a bőröndjéhez, és elkezdett keresgélni a ruhái közt. Kiválasztotta ő is a szettjét majd felöltözött. Felsőnek egy fekete inget vett fel fekete nyakkendővel, majd rá egy blézert, alsónak pedig egy szürke trapéznadrág féleséget, felhúzott egy elegáns lakkos cipőt, kiegészítőknek pár gyűrűt és fülbevalót.

(Így nézett ki)

┈♡┈♡┈♡┈〖☆〗┈♡┈♡┈♡┈

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

♡┈♡┈♡┈〖☆〗┈♡┈♡┈♡┈

Gyönyörködtem benne, majd a hangja hozott vissza a valóságba.
-Mehetünk?-
-Ja.. igen p-persze.- dadogtam
-Umm oké.. na gyere!- megfogta a karom majd elkezdett húzni az ajtó fele, majd bezárta azt és elindultunk a lift fele. Beszálltunk majd megnyomtam a gombot ami a földszintre vitt.

Leértünk majd meg is láttuk a diákjainkat. Odamentem hozzájuk, Hong nem jött, nem tudom miért, mert aztán nem figyeltem rá.

Mina idejött hozzám, közben a telefonját szorongatva és kicsit szomorkás képet vágott.

-Park úr... Ne haragudjon, hogy csak így idejöttem, viszont szerettem volna magának mutatni és mondani valamit..- mondta félénken.
-Szia Mina! Semmi baj, nyugodtan! Mi lenne az?- kérdeztem mosolyogva.

-Rendben.. Hát őszintén nem tudom milyen kapcsolatban áll Kim úrral, szóval először is, ha nem túl tolakodó akkor megkérdezhetem?-

-Ohh.. hát ez így azt hiszem még titok szóval kérlek ne fecsegd el másnak! Mi egy párt alkotunk!-

-Ooo gondoltam!- kuncogott
Egyébként nagyon aranyosak együtt..! Na de akkor a lényegre török nézze ezt a képet!- felém mutatta a telefonját amiben Hongjoong és egy nő állt egymással szemben talán az étkezőben vagy nem is tudom, és beszélgettek. Ahogy láttam nagyon jól szórakoztak, mert fülig ért a szájuk.

-Oh uh... kicsit sokkolt ez a kép.
De egyébként ki ez a nő?- kérdeztem
-Mr. Kim barátja aki jön majd most velünk kajálni. Nézze most is ott beszélgetnek!- odamutatott ahol Hong állt és az a nő is ott volt,beszélgettek, mint a képen. Elkapott az ideg és legszívesebben odamentem volna hozzájuk, hogy beleverjem a fejüket a talajba, de nyugtatgattam magam, meg Mina is, félve igaz de rásimított a kezemre.

-Elnézést Park úr ha ez így most hirtelen jött csak gondoltam megmutatom..
Viszont még az egész storyt nem meséltem el szóóval, mondhatom vagy még hagyjam míg lenyugszik?-

-Mondd csak Mina, de azért kedves vagy!-
-Rendben! Szóóval akkor..

(amit elmesélt)
*visszaemlékezés*

Mina sz.sz
Chaeyoung, Jeongin és én felkeltünk, majd olyan szinten elkezdett korogni a hasunk, hogy csoda ha a szomszédba nem a hallották meg. Olyan 5 óra lehetett vagy fél 6 és elindultunk az étkező fele, mert a fiúk azt mondták, hogy ebben a hotelben elvileg 0/24 nyitva a menza.

Amikor odaértünk eléggé meglepődtünk, mert azért voltak egy párán ahhoz képest, hogy még szinte fel se kelt a nap. Odamentünk a pultokhoz, hogy megnézzük mi a kínálat és a sok nézelődés után csak kiválasztotta mindenki a számára megfelelő falatokat.

Kerestünk egy kis asztalt majd helyet foglaltunk. Elkezdtünk enni, majd Jeongin egyszercsak megszólalt.
-Halljátok srácok! Az ott nem Kim úr? És.. ki az a nő?- mutatott feléjük.

-De.. szerintem igen ő Mr. Kim! Hát nem biztos, de a lányok valami olyat pletykáltak, hogy van itt Kim úrnak egy régi barátja, szóval gondolom ő az.- felelte Chaeyoung.

-Lehet- mondta Jeongin.
-Ja, van rá esély!- mondtam.
Viszont a biztonság kedvéért lefotózom őket, hogy hátha megkell mutatnom Mr. Parknak, csak mert a buszon amúgy nagyon furik voltak Mr. Kimmel... lehet együtt vannak.-

-Ja amúgy mi is észrevettük!- felelték.
Tovább bámultuk őket és nagyon úgy tűnt, hogy jól elvoltak.Meg a csaj rá akart hajtani Mr. Kimre, mert amikor adódott a lehetőség "véletlen" a csaj mindig megérintette a tanárúr kezét, vállát stb.

Miután szép lassan elfogyasztottuk az ételeinket még egy darabig kukkoltuk őket, majd visszamentünk a szobáinkba.

*visszaemlékezes vége*

♡┈♡┈♡┈〖☆〗┈♡┈♡┈♡┈

-Ooh.. hát.. öhm.. nem tudom.. Hongjoong csak nem csal meg?..
Ő nem tenne ilyet.. meg egyébként akkor még együtt se voltunk mondjuk.. De ma egész nap nyomkodta a telefonját meg a versenyen is milyen rideg volt.. mondjuk fent a szobánkban nem, de most is elment és azzal a csajjal van szóval nem tudom...- gondoltam magamban

-Köszönöm Mina, hogy ezt elmondtad és megmutattad!- megköszöntem.
-Park út ez csak természetes! Viszont most mit fog csinálni? Én nem hagynám, hogy a pasimat elszedje ez a ribi!- ökölbe tette a kezét meglendítette a csaj felé a karját, mint aki meg akarná ütni.

-Oh drága Mina! Most semmit, csak jobban odafigyelek Kimre. Nyilván én sem fogom hagyni, de amíg nem csinálnak "olyat" addig nem fogok akcióba lépni szóval ne aggódj!- kuncogtam az előbbi tettén.

-Jaa.. értem. Hát mi Chaeyoungékkal az fix, hogy kémkedni fogunk a csaj után, meg figyelni fogjuk amikor együtt látjuk őket szóóval majd jelentkezünk mindig ha van valami!- mondta nagy lelkesedéssel, és ördögien összedörzsölte a tenyereit, mint aki kitervelt valamit, végülis ki is tervelt szóval..

-Óó.., akkor most lett egy saját stalkolós csapatom?- mosolyodtam el.
-Úgy ahogy mondja Park úr!- mosolygott Mina is és elkezdett tisztelegni, mint a katonák.

Visszament Mina a barátaihoz, majd megláttam, hogy Hongjoong és az a csaj felém közeledik...

♡┈♡┈♡┈〖☆〗┈♡┈♡┈♡┈

Sziasztok! Hát rettentően sajnálom, hogy nagyon gyászosan jönnek a részek csak nagyon időm se, meg kedvem sincs.. pl. most összevesztem a legjobb barátnőmmel, de már úgy mondhatni megoldódtak a dolgok asszem.. Megpróbálok visszarázódni az írásba, mert most vannak ötleteim/terveim, de lehet csak azért van most ekkora lelkesedésem, mert éjjel 3 van és közben vibeolok a playlistemre xd🤷🏻‍♀️
-Ziz

♡ Azt hiszem, félreismertelek... ♡ seongjoong/matz ff. Where stories live. Discover now