3. rész❤️

36 3 2
                                    

┈〖☆〗┈
(time skip)

Véget is ért a munkaidőm, szóval elindultam, hogy összeszedjem a cuccaimat, és kifelé vettem az irányt a tanáriból, csak sajnos amiután kiértem összetalálkoztam egy nemkívánatos személlyel, gondolom már nem nehéz kitalálni hogy kivel, hát persze hogy Hongjoonggal.
-Szevasz, gondolom te is nagyon örülsz annak, hogy egy csapatot fogunk alkotni, elhiheted én is NAGYON örülök, viszont az jó lenne, ha megegyeznénk abban, hogy legalább az óráinkon nem csesztetjük egymást, benne vagy?- kérdezte,furcsa módon, de normális hangsúllyal, és komoly arckifejezéssel.
-Öhmm.. igen, viszont ehhez te is kell, hogy tartsd magad! Nem csak rajtam múlik! - válaszoltam, viszont én unott fejet vágtam közben.

┈〖☆〗┈

- Okés, akkor megbeszéltük. Szia, és további szép estét! - mondta, és illedelmesen meghajolt.
-Szia, neked is! - feleltem meglepetten, és ugyanezt tettem.
Ezután befáradt a tanáriba, biztos még dolga van vagy valami.
Benéztem az ajtón, mivel még résnyire nyitva volt, kicsit kiváncsi voltam na, ott ült az asztalánál, és papírmunkázott, hát nem úgy tűnt, mint aki mostanában fog hazamenni.
Szegény... vajon hány órakor fog hazaérni? Nagyon fáradt lesz? Bár már most nagyon fáradtnak néz ki...
BASSZUS MIKET GONDOLOK ÉN?
NEM KÉNE AGGÓDNOM ÉRTE! Szerintem megbolondultam.

┈〖☆〗┈

Kisétáltam az intézményből, és megkerestem a kocsimat. Beültem, majd el is indítottam a járgányt. Bekapcsoltam a rádiót és az egyik kedvenc zeném ment benne, kigurultam a parkolóból, és neki is vágtam az utamnak.
Miután hazaértem, gyorsan összedobtam egy rament, megettem, majd elmentem fürödni. Felöltöztem a pizsimbe, fogat mostam, utána neki is álltam az esti arcápolási rutinomnak (kihagyhatatlanxd).
Ezt követően kisétáltam a nappaliba, leültem a kanapémra, és elkezdtem nézni Netflixen az egyik sorozatot,amit félbehagytam.
Már 23:30-at mutatott az óra, mivel nekem holnap korán kell kelnem, mint mindig, ezért kikapcsoltam a tv-t, és spuriztam is a szobámba. Lekapcsoltam a villanyokat, feltettem töltőre a telefonomat, majd bebújtam a párnákkal teli puha ágyikómba. Hamar már az álmok világában találtam magam.

┈〖☆〗┈

Reggel ismét megszólalt az ébresztőm, és egyből ki is nyomtam, viszont ma tök fitten ébredtem. Hát ilyen se volt még az elmúlt időszakban. Miután felültem és megdörzsöltem a szemem, láttam, hogy kaptam Woo-tól pár üzenetet, meg is nyitottam azokat.

Sassywoo💘

-Jó reggelt Hwa😜

-Hogy aludtál?🥰

Szia Woo
Neked is jó reggelt!-

Nagyjából jól, te?-

-Na annak örülök! :>

-Én egyszer felkeltem az éjjel,
de visszatudtam aludni.

-AMÚGY HALLOOOD..

(ez már jól kezdődik)

Jaj Istenem...
Mondd-

-Képzeld, állítólag, az
az osztály mehet majd
az osztálykiránduláson arra
a versenyre, akik jövőhéttől
számítva, egészen egy hónapig, a legjobban teljesítenek majd.

-Nos ez úgy lesz, hogy minden
héten, vagy másodikon
fognak kapni az összevont
osztályok egy feladatlapot,
és akik a legjobb eredményeket
érik el, összesítve, azok mehetnek.

Azta... és én erről
miért nem tudtam? :o -

Mindenesetre jó, hogy van egy
jól informált barátom! -

-Na látod😎

-Viszont most menj készülődni,
hogy el ne késs! Én is megyek!
Szióka, munkahelyen tali!

Megyek megyek, Sziaaa👋 -

┈〖☆〗┈

Le is tettem a mobilomat, majd elkezdtem készülődni, miután felöltöztem, gyorsan ittam egy kávét, és szaladtam is kifele az autómhoz.
Amint kiértem, pattantam is be a járművembe, és rá léptem a gázra.
Megérkeztem az iskolába, és ismét folytatódtak azok a történések, amik nap mint nap mennek. Szóval nagyon nincs is mit mesélnem.

┈〖☆〗┈

Huhhh... hát sajnálom, ez sem valami erős rész lett, viszont jelenleg semmi motivációm, de megpróbálom mindig kihozni magamból a maximumot!😅
A kövi rész szerintem már izgalmasabb lesz;)
Nagyon sajnálom, hogy ilyen lassan haladok a részekkel, csak ki akarom őket dolgozni + mindig kitalálok valami mást ami az eszembe jut... 😭
De mindenesetre, köszönöm szépen az eddigi olvasóimnak, hogy belekukkantottak a könyvembe! Igyekszem haladni a részekkel, és a lehető legjobbat kihozni magamból ^^

♡ Azt hiszem, félreismertelek... ♡ seongjoong/matz ff. Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz