9. rész💓

27 2 0
                                    

┈〖☆〗┈

Beértünk az épületbe, majd egyből fogadott minket az igazgató.
-Üdvözlöm önöket az iskolánkban! A diákok már nagyon készülőben vannak, fáradjanak csak utánam, kistermekben várakozhatnak majd, a verseny 1 óra múlva kezdődik. Amíg iskolánk diákcsoportjai is méltóztatnak idefáradni, szeretném magukat megkérni, hogy fáradjanak be a termekbe, de előbb válasszanak csapatot, és nevet a csapatnak, majd utána megkapják a sorszámukat.

Miután mindenki kiválasztotta a számára megfelelő csapattagokat, és csapatnevet, besorolták őket számok szerint, amik segítenek majd abban, hogy tudják melyik terembe kell menniük.

Lassacskán a diákok elfoglalták a helyeiket, és a másik iskola tanulói is megérkeztek. Viszont az az 1 óra elég hamar eltelt, így Honggal kimentünk az 1-es terem elé, majd leültünk egy padra.
- Tök szép ez az iskola, nem? - kérdeztem, majd gyengén rásimítottam a kezére.
- Aha. - felelte unottan, és el is húzta a kezét.
- V-van valami baj Joongie? Tettem valami rosszat? -
- Miért? Mindig ilyen vagyok.. - mondta komoly tekintettel.
- Ah..mindegy is, a mosdóban leszek, már ha érdekel. - felálltam, majd vetettem rá egy csalódott pillantást, és besétáltam a mosdóba.

┈〖☆〗┈

Hongjoong sz.sz
Az a 2 óra Hwa nélkül elég unalmasan telt el, ezért megkönnyebbültem, mikor végre meghallottam a csengőt.

- Mr. Kim, az eredmények megszülettek, szóval kérem fáradjanak be lassan a hirdetésre. - szólított fel az igazgató.
- Rendben, csak még megkeresem Park tanárurat! - elszaladtam, majd elindultam a keresésére.

Végül 5 perc keresgélés után megtaláltam Hwat kint ahogy sétálgatott.
-Szia drágám, gyere velem, már eredményhirdetés van!- közelebb mentem hozzá majd megragadtam a kezét és elkezdtem vele visszarohanni.
-O-oh már ilyen gyorsan elment az idő?!...- mondta vagy inkább kérdezte magától, majd próbálta felvenni a tempót.
Visszaértünk, majd bementünk a hirdetőterembe és helyet foglaltunk, ahol a többi pedagógus is ült.

Seonghwa sz.sz
Miután helyet foglalt mindenki, bejött az igazgató és vele még 2 pedagógus.
-Nos, kedves diákok! És kísérő tanárok! Örülünk, hogy ennyien eljöttek hozzánk erre a versenyre!
Nem is húznám tovább az időt. Jöjjenek is az eredmények. Ezeket a mellettem lévő kolléga fogja megosztani önökkel.- mondta az igazgató, meghajolt majd helyetfoglalt.
-Először is üdvözlöm önöket!
Én Lee Felix, mint mondta Mr. Hwang, én fogom kihirdetni az eredményeket!
Akkor kezdeném is!

-3. helyezet a busani sportiskola tanulói akiknek kísérője Yoon Jeonghan tanárúr.- felállt az említett tanár, majd átvette az oklevelet és az ajándékutalványt, megtapsoltuk, majd visszaült.

-2. helyezet a goyangi művészeti gimnázium diákjai akiknek kísérőik An Yujin tanárnő és Yang Jungwon úr, ők kicsit messzebbről jöttek.- ugyanezt megismételte mindenki.

-És végül az 1. helyezet Seoul-ból érkező gimanzisták akiknek kísérőik Kim Hongjoong és Park Seonghwa úr.- amikor ezt meghallottam nem akartam elhinni, lesokkolódtam ahogy láttam a diákjaink is, majd gyorsan Hong után mentem mert ő már odament, hogy átvegye a díjat. Minket is megtapsoltak, majd visszaültünk.

♡ Azt hiszem, félreismertelek... ♡ seongjoong/matz ff. Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz