Dobra kochani wracam bo już nie mam co czytać XD
-------------------------------------------------------
Około godziny 20 do pokoju wparowała mi Charlie z lolą.
- Colette jest sprawa.
- jaka?
- Musisz udać się pod miejsce "Bull's Dinner" i poszukać tam Edgara.
- Dlaczego ja? Wy nie możecie?
-...
- Nie jesteśmy tam mile widziane.. heh.
- No dobra - przewróciłam oczami - ale gdzie jest to miejsce?Lola podała mi telefon z włączonymi mapami google i powiedziała mi że jak go znajdę to mam po nie zadzwonić i nas z tamtąd zabiorą.
~~~~~~~~~~Skip time~~~~~~~~~~~~
~~~pod budynkiem~~~~~~~~~~~Gdy doszłam do wielkiego budynku postanowiłam że nie będe tam wchodzić tylko porozglądam się przez okno. Nagle usłyszałam jakieś głosy zza budynku. Poszłam tam i zauważyłam Bibi stojącą z jakimś mężczyzną i ptakiem. Po chwili przyglądania zauważyłam jakieś nogi. Czyżby to był on?
Gdy w trójkę weszli do budynku szybko podbiegłam do miejsca w którym wcześniej stali. Okazało się że osobą leżącą był Edgar.
Zauważyłam, że leci mu krew (autokorekta: krem) z nosa i był trochę poobijany. Możliwe że był też po narkotykach, alkoholu lub czymś innym. Szybko wyciągnęłam telefon i zadzwoniłak do Charlie.
- I co? Masz go?
- Tak. Leży nieprzytomny, możliwe że go pobili.
- Nie ruszaj się z tamtąd a my zaraz będziemy. ("Jacy my? Me and maj brołken hart😔")
- Oki~~~~~~~~~~~Skip time~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~13 minut~~~~~~~~~~~~~~Nagle zobaczyłam czerwone Lamborghini z którego wyszła Charlie z Lolą.
- Colette nic ci nie jest?!
- Ze mną nie ale z Edgarem chyba tak.Charlie wzięła go na ręce i zaniosła do auta.
~~~~~~~~~~Time skip~~~~~~~~~~~~
~~Po przyjeździe do domu~~~~~~~Charlie położyła Edgara na jego łóżko, poczym sama wyszła po kostki lodu i coś do oczyszczenia twarzy z krwi (autokorekta: krów).
Po jakiś 40 minutach przyszła do mnie Lola.
- Colette.
- Tak?
- Chesz iść spać od dzisiaj w twoim pokoju?
-...mogłabym dzisiaj jeszcze zostać przy Edgarze?
- Jak chcesz.
- Dzięki.Gdy Lola wyszła z pokoju Edgara usiadłam na podłodze i położyłam głowe na jego łóżku.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
312 słówHejka chciałam powiedzieć że postaram się teraz robić rozdziały co 2-3 dni ale będą krótsze (coś około 300 słów)
Nudzi mi się w życiu więc macie free zdjęcie Uzi :3
CZYTASZ
Gdy Nasze Oczy Się Spotkały // וEdgarette•×
FanfictionColette jest 16 letnią dziewczyną mieszkającą w sierocińcu przez jej nieszczęśliwy wypadek w wieku 5 lat. Pewnego dnia gdy główna bohaterka siedziała na dworze, za bramą sierocińca spotkała podobnego po ułożeniu włosów chłopaka o imieniu Edgar. Jak...