TANITIM

42 5 9
                                    

MİNHO:17 yaşında, lise 2, okula bir sene geç başlamış, en yakın arkadaşı Hyunjin,annesi onu doğururken vefat etmiş, babası ile kalıyor, babası yönelimine saygı duyuyor ve onunla arkadaşıymış gibi konuşuyor, biseksüel, seme, kedileri çok seviyor, okula bisikletle gidip geliyor, içine kapanık, insanlara kolay kolay yakınlaşmaz.

JİSUNG: 16 yaşında,lise 2, en yakın arkadaşı Seungmin ve Cahn, annesi ve babası ile kalıyor, ailesinin kendisini sevmediğini düşünüyor, fazla alıngan ve kırılgan bir yapıya sahip, gay, uke,ailesi yönelimine saygı duyuyor, okulla evi yürüme mesafesi, evde ne kadar sessiz sakin olsa da Seungmin ve Chan'ın yanında çok neşeli ve enerjik.

HYUNJİN: Lise 2, 16 yaşında, Minho'nun kuzeni, annesi ve babasıyla iyi anlaşamadığı için küçüklüğünden beri her fırsatta Minho'lara kaçmış, Minho'nun babsından sonra en büyük destekçisi, hayatına kimseyi almak istemiyor yalnız bir hayatın daha huzurlu olacağını düşünüyor, hayali Minho'nun çocuklarının zengin pezevenk amcası olmak.

CHAN: Jisung'un abisi, Lise 3, 18 yaşında, Jisung'u sürekli anne babasının onu sevdiğine ikna etmeye çalışıyor ama başarılı olamıyor, gay,seme, Seungmin'in sevgilisi ve 7 aydır sevgililer (kardeşinin arkadaşına sulandı), Jisung'a karşı fazla korumacı, hafiften kıskanç, sürekli ne kadar mükemmel olduğundan bahseder ama bunların neredeyse hepsi mizah amaçlıdır.

SEUNGMİN: Lise 2, 16 yaşında, Jisung'un çocukluk arkadaşı ve komşusu, anne ve babasıyla uzun süredir görüşmüyor babaannesiyle yaşıyor, gay, uke, Jisung'un en yakın arkadaşı, Chan'ın sevgilisi ve 7 aydır sevgililer, Sessiz sakin ve sürekli Jisung'u uyaran anaç bi tip.

EK BİLGİ: Hyunjin, Jisung ve Seungmin aynı sınıfta, Minho karşı sınıflarında, Chan zaten bi üst sınıf olduğu için onların katında değil.

Bunları kafanızda karakterlere karşı bir şeyler oluşsun diye yazdım.

Bu benim ilk ficim bu yüzden hatalarım olabilir ki illaki olacaktır. İleride olacak tüm hatalarım, yazım yanlışlarım, kabalıklarım için okuyan herkesten -okuyan olur umarım- şimdiden çok özür dilerim.

Grow up / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin