Minho şapkayı kafama taktığı an kalbimin nasıl attığını tahmin bile edemezsiniz. O anın şoku ve heyecanıyla ikimiz de bisiklete binene kadar konuşmadık. Bisiklete bindikten sonra da sessizliği bozan Minho oldu.
"Rahat mısın?"
"Hıhı."
"Evin çok mu uzakta peki?"
"Hayır."
"Yolu tarif edersin o zaman."
"Ederim."
"Tek kelimelik cevaplara devam sanırım."
"Ne?"
Minho'nun söylediği karşısında ne diyeceğimi bilememiştim çünkü uzun cevap veremiyor olmamın sebebi heyecanımdı. Sanki ağzımı uzun süre açık tutarsam kalbim fırlayacak gibi hissediyordum. Sanırım Minho da bunu anlamış olmalıydı ki son sorum karşısında tek yaptığı gülümsemek oldu.
Yol boyunca konuşmamaya devam ettik. Evimin önüne geldiğimizde Minho'ya teşekkür ederken annemin marketten geldiğini gördüm.Annem gelir gelmez Minho'ya selam verip onu içeri davet etti. Annemin daveti karşısında şoka uğramıştım ama hiçbir şey de diyemiyordum. Tek yapabildiğim Minho'nun içeriye girişini izlemek oldu.
Minho içeri girdiğinde annem bana Minho'yla birlikte odama çıkmamı ve bize atıştırmalık bir şeyler getireceğini söyledi. Kafamı salladım ve Minho'yla birlikte odama gittik.Dakikaladır ikimizin de ağzını bıçak açmıyordu.
Odama girdiğimizde Minho ilk önce odaya uzun uzun baktı sonra döner sandalyeme oturup bana doğru döndü ve "Odan güzelmiş." dedi.
"Beğenmene sevindim."
"Ama ne yalan söyleyeyim ben Şimşek McQueen'li yatak beklemiştim. Hani yatak olmasa bile yatak örtüsü öyle olur sanmıştım."
Minho bu sözleri söyledikten sonra gülmeye başladı. Belliki bunları ortamdaki soğuk hava gitsin diye söylemişti. Ben de ona gülerek karşılık verdim.
"Neden öyle düşündün ki?"
"Öyle bi vibe veriyorsun."
Minho bunu söylerken resmen gülmemek için kendini zor tutuyordu. Ardından ciddiliğini korumaya çalışarak bana bir fotoğraf gösterdi.
"Seni şunda uyurken falan hayal etmiştim. Hayallerim suya düştü resmen.""Offf yalnız çok iyi yatak şuan bi yatağımı değiştirme fikri gelmedi değil yani."
"Değiştirirsen bi görmeye gelirim."
Minho bunu söyledikten sonra ikimiz de içimizde tuttuğumuz kahkahaları serbest bıraktık. Konuşma biterse ortamın tekrar soğuklaşacağını bildiğim için konuşmayı devam ettirmeye çalıştım ve ben de bir yatak fotoğrafı gösterdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grow up / Minsung
Fanfic"Bazen bazı şeylerin belirsizlikle devam etmesindense sona ermesi herkes için daha iyi olabilir. Belki bu ilişkinin de sona erme zamanı gelmiştir."