Dans

32 5 18
                                    

Medya kızıl saçlı tasarımcı karı, Ecrin Erikci.

"Kadına bak ya." Dişlerinin arasından sinirle konuşup gözlerini kadının üzerinden hızla çekti.

Birden ellerinin havalandığını hissedince önüne döndü. Gözleri bir çift siyahla buluşunca göz devirip tekrar yüzünü çevirdi.

"Meleğim, neden bu kadar sinirlendin ki? Sakin ol biraz."

Ellerini sert bir şekilde çekerek kopardı eşinin ellerinden. "Sakin mi olayım? Bir kadına doğru dürüst cevap bile veremiyorsun!" Davetliler duymasın diye sesini kıssa da sinirli olduğu her halinden belliydi sarışının.

Kartalın yüzünde geniş bir gülümseme oluştu o an. Kendisinden çok sevdiği eşinin onu kıskandığını düşünüyordu. Bu onu epeyce mutlu etmişi ki kendini tutamayıp elini kaldırdı ve sevgilisinin yanağını büyük avcunun arasına aldı.

"Güzeller güzelim, sen gelmesen de ben eşimi çok sevdiğimi ona anlatacaktım zaten."

Simur yüzünü hızla kurtardı büyük eller arsından. Sinirleri iyice gerilişti. buraya büyük bir hevesle gelmişti ve birkaç kendini bilmez yüzünden gecesini mahvetmeyecekti. derin bir nefes alıp içinden saymaya başlamıştı o yüzden. Ama başarılı olamamıştı tabi.

"Neden direk söylemiyorsun yüzüne çat diye?!"

"Meleğim, nasıl söyleyeyim? Birkaç ay sonra babasıyla büyük bir iş yapmayı planlıyoruz. Kızına kaba davranırsam nasıl adam benle çalışsın?"

Duyduğu şeylerle sinirleri daha çok gerilirken kumrala döndü Simur. Ne demek o kıza kibar davranması gerekiyordu?

"Kartal, seni gebertirim! Boğarım seni anlıyor musun? Gerekirse o adamla iş yapmayacaksın, anladın mı?!"

Eğer bir daha ihanete uğrarsa nasıl toparlanacağını asla bilmiyordu sarışın. Zaten elinde hiç bir şey kalmamışken bir de Kartalın ihanetini görmek onu nasıl bir hale getirirdi hiç kestiremiyordu.

"Tamam, sevgilim, bir daha olmayacak söz veriyorum." Dedi Kartal eşinin daha fazla sinirlenmesini istemediği için.

Bu hayatta alttan aldığı sayılı insanlardan biri de eşiydi. Sinirlenmemesi, üzülmemesi için, kavga etmemesi için her şeyi yapardı.

Eşinin sinirli olması Kartalı her zaman çok endişelendirdiği için onu sakinleştirmeliydi diye düşündü. Bakışlarını sahnenin yan tarafında duran çalışanlara çevirdi. Gözleriyle birkaç hareket yapıtı ve çalışanların onu onaylayıp orkestra ekibine yönelmesini izledi.

Birkaç saniye sonra elinde mikrofonla güzel bir kız sahneye çıkmıştı. 

"Değerli davetliler, bu gün burada olduğunuz için hepinize teşekkür ederiz. Defile ve açık artırma başlamadan önce dilerim çiftler sahneye çıksın ve dansın keyfini çıkarsınlar." duyuru yapıldıktan sonra kız sahneden inmiş ve arka tarafa geçmişti. 

Simur gözlerini sahneden çekip etrafta gezdirdi. Aynı saniye büyük salonda müzik sesi yükselmeye başladı. Birkaç çift duydukları şarkıyla birlikte dansa yönelirken sarışının gözleri kocaman açılmış, orkestraya döndü. 

Belinde hissettiği elle bakışlarını önüne çevirdi. Mavileri bir çift parlayan siyahla buluştuğunda kendini karadeliğe çekiliyor gibi hissetti. Ayakları yerden kesilircesine bir şekilde döndürüldüğünde tutunmak için eşinin geniş omuzlarını seçmişti. Bakışları Kartalın geniş açılmış gülüşüne, bembeyaz dişlerine takıldığında şaşkınlığını hala atamamıştı.

Kartal eşini diğer çiftlerden ayrı, onlar için ayrılmış geniş bölüme çektiğinde bile olayları kavrayamamıştı Simur. Sonunda eşinin hareketleri yavaşlayıp şarkıya uygun dans etmeye başladıklarında sarışının gözlerinin içinde oluşan o duyguya hayran olmaya koyuldu Kartal.

En son bu şarkıda dans ettiği zamanı hatırlıyordu Simur. Öyle ki uzun bir süredir bu şarkıyla bir daha asla dans etmeyeceğini düşünüyordu. Şimdiyse daha hiç bir duygu beslemediği eşi tarafından kendi verdiği davette en sevdiyi şarkıya dans ediyordu.

Kartalsa sadece şu ana odaklanmak, eşinin mavilerine tekrar tekrar aşık olmak istiyor, sarışının bu şarkıyı çok sevdiğini anladığı günü - onun başka biriyle mutlu bir şekilde dans ettiği günü hatırlamak istemiyordu. O gün sarışının ellerini hiç bir zaman tutmayacağını, onunla en sevdiği şarkıda asla dans edemeyeceğini sanıyordu Kartal. Güzeller güzeli sevdiği başka birinin kollarında dans ederken onu sonsuza kadar böyle kenardan izler diye düşünmüştü. Kaderin onlara büyük bir oyun oynayacağını bilmeden.

Şimdiyse onunla böyle dans edebilmek ağlama isteğine sebep oluyordu adamda. Kendi düğününde bile onunla dans etmeyen eşi şimdi kollarındaydı ve bu inanılmaz bir histi. Anlatamayacağı kadar büyük bir duygu.

"Çok güzelsin, meleğim."

Sonunda şarkı bittiğinde kendine gelmişti sarışın. Sıcak eller belinden ayrıldığında kendini garip bir boşlukta hissetti. "Ben.. ben bir hava alayım." Kartalın aşık aurasından çıkmak için arkasını dönüğünde eşi de ona doğu bir adım atmıştı. "Yalnız."  diye uyarıp salonun çıkışına doğru yöneldi sarışın.

Adımları salonun dışındaki büyük balkona çıktığında korkuluklara yaslanıp derin bir nefes aldı. Bir el onu boğuyormuş gibi hissedince bakışlarını karanlık gökyüzüne çevirdi. O günü hatırlamak ona nasıl hissettirmeliydi anlamıyordu. Bir kez daha derin bir nefes alıp kendini toparladı. Tekrar içeri girmesi gerekiyordu. 

Hayatından memnunmuş gibi durmalıydı.

____________________

Saten pijamasını üstüne geçirip odaya geçit sarışın. Elini uzatıp komodinin üzerindeki meyve suyunu aldı. Bardağın dibinde kalan son birkaç yudumu da içip tekrar yerine bırakıtı. Hiç beklemeden örtüyü kaldırıp yatağa girdiğinde bu gün çok fazla yorulduğunu anlamıştı.

Balkondan çıktıktan sonra davetin geri kalanında hiç konuşmadan Kartalın yanında durmuş, sadece onunla tanışmak isteyen birkaç kişiyle kısa sohbetler etmişti. Tabi bir de çıkışta kaçınılmaz gazeteci sorularına cevap vermişti. Onu en çok yoransa bütün güne ayakta durmaktı. 

Tam gözlerini kapatmak üzereyken kapı yavaşça açılmış ve içeri Kartal girmişti. Yavaş adımlarla giyinme odasına girip üzerini değişti ve sessizce geri dönüp yatağa geçti. Sırtüstü uzanıp tavandaki aynaya dikti bakışlarını. Eşinin uyumadığını biliyordu ama cesaret edip sesini çıkaramıyordu tabi.

Sonunda derin bir nefes alıp açtı ağzını "Özür dilerim." dedi çekingen bir sesle. "Yani ben sen seviyorsun... mutlu olursun diye." yan tarafa dönüp bu kez sarışının sırtına dikti gözlerini. "Eğer seni kırdıysam.."

"Kırmadın, Kartal. İyiyim. Sadece uyu tamam mı?"

Duyduğu şeylerle iç çekti Kartal. Birkaç dakika daha sırtını izledi eşinin. Sonra kendini ona daha çok yakınlaştırıp alnını sarışının sırtına yasladı. biraz beklese de hiç bir ters tepki almadığında yavaşça gözlerini kapadı ve uykuya daldı. Çok sevdiği eşinin usulca nefes alışlarını hissederek.  

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şımarık (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin