BÖLÜM 7~ SİKİM SENİ HYUNJİN

418 29 30
                                    


Hyunjinden;

Banyodan çıktıktan sonra odada olmadığını farkettim. Bornozumla odanın kapısını acıp odadan dışarıya doğru baktığımda içeride hala içki içenler ve dans edenler vardı.

Bir süre düşündükten sonra odadan dışarı çıkarak bara doğru acılan kapıda ilerlemeye başladım. Beni gören bazı insanlar bagrınmaya başlamıştı.

Bir adam oradan beni görüp bağırmış ve tüm dikkatleri üzerine toplamıştı. Pantolonunu çıkarıp eline aldı ve sallamaya başladı.

"Oooo, pavyonumuzun özel ve yüzünü göremediğimiz sahibi işte burada. Hem de bornozla birlikte. "

Herkes onunla beraber "Ooo" almaya başlamıştı. Korumalar aradan bana bakarken sakin kalmaya çalışıyordum. Adam ise hala elinde pantalonu ile masada dans ediyordu.

"Olm, giy şu pantolonu götüne sokmayım şimdi! "

Herkes susmuştu. Adam şaşkınlık ve hayıflanarak bakarken bana doğru gelmeye başladı.

"Huh? "

"Atın şu orospuyu dışarı! "

Korumalar etrafını sarıp onu dışarı atmak için tuttu.

"Hey hey hey! Dostlar, yanlış anladınız. Şaka yapmıştım ya. Hadi ama"

Onun dediklerini duymazdan gelirken kalabalığın arasından sıyrılıp dışarıya doğru bakındım. O sırada koluma dokunan el ile irkilip arkamı döndüm.

"Kimi arıyorsun genc adam? "

"Sen? "

"Evet ben"

"Ah Jennie,Demek orospuluğa ara verdin. Uzun zamandır seni pavyonda olay çıkarırken görmüyorum, sadece bara oturup içki içiyorsun. "

"Evet. Felixi mi arıyorsun? "

"Evet de ne yapacaksın? "

"O eşyalarını alıp hızlıca buradan gitti. Giderken de bir koca bardak şarabı kafasına dikledi ve öyle gitti. "

"Peki, sen nereden biliyorsun? "

"Benim hakkımda herşeyi biliyorsun da soruşturmasını mı bilmiyorsun? "

"Neden umrumda olmayan birini araştırayım Jennie? "

"Çünkü Felix hakkında herşeyi en iyi ben bilirim. "

"Ne? "

"Ben Felixi buraya ilk geldiğimden beri tanıyorum. Hep onun orospusu oldum. Tüm ona aşık olan rakiplerimi tek tek eledim. Fakat bir gün... Bir gün ben gittim ve sen geldin. Felix'e ulaşmak için her yolu denedim ve şuan şirketinde yardımcısı olarak çalışıyorum"

"Ee? "

"Peki neden beni ve herkesi bırakıp ortadan kayboldu biliyor musun? "

"Bilmece gibi konuşmasana. "

"Çünkü tek gecelik hatasına aşık oldu o."

"Ne? "

"Ben onu 5 sene boyunca kendime aşık etmeye çalıştım Hwang. Sen nasıl tek gecelik bir hata olarak onu kendine aşık ettin? "

"Saçmalama, neden bana aşık olsun Jennie? "

"Demek tek gecelik için yetmemişsin ona. "

"Bana aşık mı yani? "

"Aşık olmasaydı neden bu gece de sana gelirdi? "

"Çünkü onu tehdit ettim. "

"PUAHAJSSJ komiksin Hwang, sence o, o tehditin üstesinden gelmenin başka bir yolunu bulamayacak mıydı? "

Kumar | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin