BÖLÜM 3 ~ OYUN

491 38 13
                                    


Felix arabaya kendini atar atmaz derin bir nefes verdi. Min'de anlamıştı az çok yasananları, felix fazla stres ve korkmuş görünüyordu.

"Efendim iyimisiniz? Beyefendi size bişey yaptıysa-"

"Min hayır bişey yapmadı ve senden bişey isteyeceğim"

Felix çaresiz ve eskiden kalma bakışlarıyla Yoongi Min'le göz teması kurdu.

"Buyrun efendim her zaman"

"Eski yaşananları sadece Jisung ve sen biliyorsun değil mi? "

"Evet efendim siz böyle istemiştiniz, gizli kalmasını.."

Felix devrik cümleler kurmaya başlıyordu. Anlaşılan panik atak geçiriyordu, sürekli bacagını sallıyor ve hızlı hızlı nefes alıyordu. Hatta arada bilinci bile sallanıyordu.

"E-evet istedim, öyle, kimse kimse bilmeyecek. Hyunjinle tek gecelik bir hata yaptığımı kimsenin haberi o-olmayaca-"

Felix sözünü tamamlayamamış kalbini tutmaya başlamıştı. Yoongi aynasından telaşla felixe bakıyordu.

"Evet, evet efendim hyunjin dahil Jisung bey ve benden başka kimse bilmeyecek merak etmeyin fakat iyi mısınız? "

"Evet Min, iyiyim eve sür hemen gidelim, uyumak istiyorum sadece"

"Peki efendim"

Min hızla eve sürmeye başladı. Arabayı sürerken aynı zamanda arabada Felix'i rahatlatabilecek şeyler arıyordu. Torpidodan bulduğu suyu felixe uzattı ve içmesini sagladı.

Evin önüne geldiklerinde Min inecekken felix dur işareti yaptı.

"Bi sıkıntı mı var efendim? "

"Jisungu ara, eğer evde abim varsa bu yüzümle girip onuda telaşlandırmak istemiyorum"

Yoongi Min verilen emirle cebinden telefonu çıkardı ve Jisungu aramaya başladı. Bi yandan evi süzüyor bi yandan arıyordu.

Min&Jisung telefon konuşması;

🔊"Buyur Min "

🔊"Efendim Chan Bey evde mi acaba? "

🔊"Evet sorun mu var Min? "

🔊"Hayır efendim, Felix bey bi otelde kalacak bu akşamlık haber etmemi istedi"

🔊"Neden Min? Telefonu felixe verebilir misin? "

🔊"Efendim Felix beyin emri, ben size anlatacağım sonra olayları merak etmeyin sadece haber vermek istedim "

🔊"Peki Min en kısa sürede neler olup bittiğini anlat"

🔊"Peki efendim, bu arada Chan Bey'e bişeyler olduğunu söylememenizi istiyor Felix Bey"

🔊"Tamam halledeceğim görüsürüz Felix'e iyi bak"

Arama sonlandırılmıştır...

"Efendim dediğiniz gibi yaptım şimdi hangi otele gidiyoruz? "

"En yakın yerdeki bi otele bırak beni Min"

Felix ayakta durmakta zorlanıyordu. Hem panik atagın yorgunluğu hemde geçmişin acısı onu bu gece sarsmıştı.

Min ve Felix arabaya binmişti. Min biner binmez telefonunu çıkardı ve yakındaki otellere bakınmaya başladı.

"Efendim çok yakınımızda bir otel var ama güvenlik standartları düşük, başınıza orda bişey gelmez ihtimali-"

"Umrumda değil beni oraya götür"

Kumar | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin