Hyunjin de şaşırmış olacakki bir süre düşündü. Chan ise hiç bakmadan odaya geçti ve bende onun peşinden. Odaya geçtiğimizde Chan masasına oturdu ve bilgisayarı açıp karıştırmaya başladı.Şirketi bana devrettiğinden beri odasına sık sık gelmiyor, hatta nerdeyse hiç gelmiyordu. Yanında dikili durup sesimi bile çıkartmadım.
Bir kaç dakika sonra Hyunjin elinde sözleşme dosyaları ile gelmişti. Bir süre göz teması kurduktan sonra sakince karşıdaki sandalyeye geçti.
"Eğer bu iş birliğini bitirirsek ikimizde dikkat çekeriz. "
Chan Hyung ona bakmadan konuşuyordu. Hyunjin ise gözlerine kilitlenmişti. En sonunda bilgisayarı kapattı ve ellerini masanın üzerinde birbirine kenetleyip Hyunjine baktı.
"Ne düşünüyorsun? Ben açıkça söyleyim; senin gibi adi, tacizci bir herifin karşımda durması bile sinir yaratıyor. Hele ki kardeşime dokunmuş olan birinin... "
Hyunjin şaşırmıştı, boğazını temizledi ve sırıttı.
"Öncelikle güzel iltifatların için teşekkür ederim. İşi bitirirsen büyük oranda sıkıntı bize değil, size kalır. İster bitir, ister devam ettir. "
Chan bir süre düşündükten sonra bana baktı. Gözlerindeki soğukluk kanımın çekilmesine yetmişti.
"Felix, sen ne istiyorsun? "
"B-ben? "
"Evet, bu şirketin sahibi sensin. "
Hyunjin şok üstüne şok yaşıyordu. Hala şirketin Chan'a ait olduğunu sanıyordu sanırım. Bir süre düşündüm, verebilecek en mantıklı kararı vermeliydim.
"Sözleşme bitene kadar işbirliği devam edecek. "
Chan başını sallayarak yüzünü ekşitmişti.
"Hwang... Herşey burada bitmedi ama, kardeşimin o gece çektiğin görüntüleri tamamen silindi değil mi? "
"Ben yalan söylemem. Ayrıca, verdiğim sözü tutarım değil mi Felix? "
İkiside birbirine sitemli şekilde beni kullanarak laf ediyordu ve ikisinede sadece baş sallamakla yetindim.
"İkinci olarak; kardeşime dokunmayacaksın. Çekim bile olsa"
"Bunu söylemek için 5 yıl kadar bir süre zaafında geç kalmadın mı Bang? "
"Geçmişe müdahale edemedim ama geleceğin çürümesine izin veremem. "
"Pekala, kardeşine dokunmayacağım. "
"Gidebilirsin, bugünlük bu kadar çekim yeter. "
"Daha bitirilmedi çekimler, bugünün çekimlerini paylaşmamız lazım. "
"Elindekilerle yetin Hwang, ayrıca birlikte çekildiğiniz fotoğraflar paylaşılmayacak. "
"Fazla katı değil mi? "
Chan ters ters bakmaya başlamıştı. Kaşlarını kaldırdı ve başını sallayarak elindeki dosyaları düzenledi.
"Anlaşıldı, anlaşıldı... "
Chan sessizce sırıtıyordu. Daha normal en azından kabul etmek zorunda kalmış gibi görünüyordu. Hyunjin odadan çıktığında onun peşinden bende çıktım.
"Hyunjin! "
Arkasını dönüp merakla baktı. Önündeki çalışanlar hızla toparlanmaya devam ediyordu. Gözleriyle yüzümü sürüyordu.
"Eh şey~ daha iyisin değil mi? "
Bana doğru doğruldu ve yaklaştı. Yüzünde anlamadığım bir soğukluk vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kumar | HyunLix
Fanfiction"Kumarın parasını güzel bedenin ödeyecek." Nerden bilebilirdim cüzdanımı unutup bir pavyon sahibinin bir gecede "orospusu" olacağımı. Sadece tek bir gecelik hayatdı benim için. Ya da... Kalbimin hatası olacağını. İg: moonxreds Chanmin/HyunLix/Mins...