BÖLÜM 4~ SİK BENİ

650 40 32
                                    


Felix oyunu kabul ettiği için şimdiden pişman olmuştu bile. Kendi cesaretine şaşırıyordu.

"Evet Felix bey aklımdan bir sayı tutuyorum"

Felix basını sallamış rahatını bozmadan hyunjinin sayıyı tutmasını bekliyordu.

"Tuttum bil bakalım"

"8? "

"Hayır bilemedin ben kazandım"

Hyunjin Felix'in bilemediğinin sevinciyle Felix'i yüzüne doğru eğilmişti.

"Dudaklarımı öpmekle başlayalım. "

Felix bir kaç kez oflayıp puflasada Hyunjinin dudaklarına doğru eğildi. Dudaklarını yaladıktan sonra ıslak dudaklarını Hyunjin ile kısa süreliğine birleştirdi.

Hyunjin Felix'in tüm cevaplarını ve tahminlerini biliyordu. Yıllardır Karanlık psikoloji okumuş ve insanların tüm tahminlerini ögrenmişti. Yüz mimiklerinden ve göz hareketlerinden tahmin edebiliyordu.

Sıra Felixteydi. Felix bi süre düşündükten karar vermişti.

"Tuttum"

"Yoksaa 4 mü? "

Felix Hyunjine yalan söyleyip kandırabilirdi ama gurunun üzerine söz vermişti. Şimdi yapması gereken tek şey olanlara ve olacaklara katlanmaktı.

"E-evet"

"İstedigim yerini öpeceğim"

Felix bunu önceden tahmin etmişti. İlk başta kabullenmek istemesede kabul etmek zorundaydı.

Felix'in bacaklarını hafifçe eliyle ayırdı ve bacağının içine kücük öpücükler kondurdu. İkiside deli gibi tatmin oluyordu. Hyunjin kafasını kaldırdı ve suratına baktı.

Daha fazla dayanamayıp Felix'in saclarından tutup dudaklarına yapıştırdı. Felix gözlerini sıkıyor, bir anca eskileri hatırlatan bu anın bitmesini istiyordu. Bacaklarının arasından dudaklarına geçiş yapmıştı.

Felix sakin ve memnunsuzca hyunjinin dudaklarından ayrılmıştı. Yüzünde memnun olmayan bir ifade vardı.

"Neden yüzün öyle? "

"Bir erkekle öpüşmenin neyi güzel? "

"Yıllar önce öyle değildi... "

"Yıllar öncede heteroydum ve sarhoşluğuma yenilmiştim, şimdi sarhoşta olsam bundan memnun kalamam"

"Ne yaparsan yap oyuna devam edeceksin Lee"

Hyunjin ne kadar değersiz ve önemsiz hissetmiş olsada bu anı yıllardır bekliyordu ve tadını çıkaracaktı. Felix'i yenecek ve bu akşam Felix tekrar onun olacaktı.

" Simdi sen sayı tut"

Felix sayıyı tuttu.

"Tuttum"

"Sayı 9 mu? "

"Hayır bilemedin"

Hyunjin hala nasıl bilemediğini anlamıyordu. Aslında tüm hareketleri 9'a benziyordu. Sanırım Felix onu yanıltmıştı.

Hyunjin Felix'in neresini öpmesini isteyecekti diye beklerken hiç beklemediği bir emir geldi.

"Sik beni"

Felix çok fazla sarhoştu ve sanki o gece tekrarlanıyordu

Hyunjin Felix'in bu isteginin irade dışı olduğunu biliyordu. Fakat Felix'in istediğini yapacaktı.

"Nasıl yani gerçekten mi? "

"Neden gerçek olmasın, sikilmek isteyemez miyim? "

Hyunjin kendinden emin olarak daha fazla zorlamadan Felix'i kucagına oturttu ve öpmeye başladı.

Kumar | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin