Saat 9 olmuştu ve dediği gibi çok kalabalıktı. Bir ben yoktum o derece. Kurucu daha gelmemişti. Onu bekliyorduk.
Derken kapıda bir alkış sesi yükseldi. Gelen kişiyi gördüğümde sarışın bir erkekti. Smokin giymişti. Sarı sakalları yeni çıkıyordu. Sarışındı fakat siyah renkte gözleri vardı. Kalıplı birine benziyordu. Yani smokinin içinde.
Bir masaya geçti. Herkes alkışlıyordu. Ve gülüyordu. Poyraz denen buydu sanırım.
İlk servisi Elif yaptı. Elif bana adam hakkında birkaç bir şey de anlatmıştı. Bir sürü kahve dükkanları varmış. Babadan oğula mı gidiyormuş, öyle bir şeymiş.
Diğer servisi yapmam için bana söylemişti Elif.
Diğer servis için sipariş almaya giderken gözüme birisi çarptı.
Bu o olamazdı di mi!
Evet bu tamda buydu. Karşımda Emre vardı. Yüzsüz şeytana bak ya sen. Hödük.
2 yılımı verdiğim karaktersiz şu an karşımda duruyordu. Hadsiz
Hemde yanında Ayla ile!
Bunlar ne ara kopmaz ikili olmuştu. Sinirle servis almak için kurucuya doğru ilerledim.
Birkaç kişi vardı masalarında. Masa yuvarlak koltuklarla çevrelenmişti. Çok fazla ışık vurmuyordu ama görünüyordu insanlar. Masada 5 kişi vardı ortada oturan kişi kurucuydu. Elif göstermişti. İçecekleri yeni bitmiş,tazelemek için garson çağırmışlardı.
"Merhaba" diyerek söze girdiğimde bakışlar bana dönmüştü.
Masanın başındaki adam smokin giymemiş,spor türü şeyler giymişti. Bu kişi esmerdi. Kahverengi saçları,Kahverengi gözleri vardı. Yeni yeni çıkmaya başlayan sakallarını kesmemiş olması göze batıyordu. Spor kıyafetinin içinde spor yaptığını her halinden belli edecek bir formda spor yaptığı belliydi.
Yan tarafındaki kişi bir kadındı. Kadın, kumraldı. Gözlerinin lens olduğu o kadar belli değildi ama yine de belliydi. Sarı saçlarını yeni boyatmış gibi bakımlıydı. Üzerinde gözleriyle aynı renk olan mavi bir elbise giymişti. Yüzünde şişirmiş olduğu dudağı ve yaptırmış olduğu burnuyla "yerli barbie" gibiydi.
Onun hemen yanında kurucu vardı. O adam sarısındı. Hatta masadaki tek sarısındı. Benim gibi olmasa da saçları sarıydı. Gözleri yeşildi. Smokin vardı üzerinde. Ve sakallarını yeni kesmiş olmalı ki losyon kokusu 5 metre öteden bile geliyordu. İnsana marka sorduracak türdendi!
Kurucunun yanında ise 2 tane daha adam vardı. Onlar şu an yoktu. Ama gelecekleri belliydi.
"Merhaba " diye karşılık geldi. Bu lens takan yerli barbie'ydi.
"Ne arzu edersiniz?" Diye soru ilettim.
"Sert bir şeyler içeriz di mi beyler?" Diye söyledi.
"Tabii" dedi esmer adam
"Yeni mi başladın sen?" Diye sordu nazikçe kurucu.
"Evet efendim" dedim.
"Efendim demeyi bırakalım canım. Biz bizeyiz" dedi
Bu tavrı çok garipti.
"Pekâlâ, siparişleri getireyim o zaman" dedim. Ve yanlarından ayrıldım.
Tekrar bar kısmına geldiğimde Elif'in yanına gittim.
"Nasıldı?" Diye sordu.
"İdare eder. Nazik birine benziyor" dedim. Çünkü öyleydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA KAZASI (İsim Değişti)
Teen FictionGüneş, yolda giderken arabanın ona çarpmasıyla hayatının değişmesine şahit olur. Güneş'in ansızan değişen hayatına yeni kişiler girmiş ve çıkmıştır. İlk ihanete uğramış, daha sonrasında aşık olmuştur. Ama iki kişi arasında kalması asıl zor olan şey...