Helüü naassiinizz??
13. Bölüme hazır mıyız bakalımm??
Umarım beğenirsinizzz
Aksiyonlu bir bölüme hazır miyizz??
Arkadaşlar bu arada artık medyaya karakter koymayacağım bölüm ile ilgili fotoğraflar koyacağım. 💙
Yazım yanlışları için özür dilerim profesyonel yazmıyorum:(
Lütfen satır araları yorum yapmayı unutmayın. Rica ediyorum. 🙏🏻
İyi okumalarr. 💙
Evett hazır mıyız bakalım? Şu an Esra önde ve bende onun arkasından tuvallete gidiyorduk.tuvallette girdiğimiz de kabinlerin boş olduğunu görmem ile rahatladım, Esra kabinlerden birine girerken bende elimi yıkamaya başladım. Tuvalleteki iki üç kız dışarı çıkınca artık Esra ile yalnızdık.
Hemen kapının önüne çıktım ve temizleniyor plaketini yerleştirip kapıyı kitledim ve esranın çıkmasını bekledim. Esra çıkınca beni gördü ve kafa selamı verdi o işini hallederken ben duvara yaslanmış onu izliyordum. Onu izlediğimin farkındaydı ama sesini çıkarmıyordu, korkuyordu ve bu her halinden belli oluyordu. İşini halledince tuvalletin kapısına yürüdü ve açmaya çalıştı ama açamadı.
Yavaşça bana döndü "şey kapı sıkışmış sanırım, yardım eder misin?" "Hayır sıkışmadı, ben kitledim" elimdeki anahtarı gösterdim. Korku ile ellerini birbirine sürttü "neden kitledim açar mısın?" Ona doğru yürümeye başladım, yüzüm sabitti ne gülüyordum ne de kaşlarımı çatıyordum "bana olanları anlatmadan açabileceğimi düşünmüyorum."
Arkasındaki duvara sinmişti "ne anlatıcam ki ben sana? Bak eğer duru gibi bana zorbalık yapa-" "hayır" dedim kesin bir sesle. Yani arkadaşlar tek bir ağızdan şunu diyebilir miyiz?
Senin amına koyayım duru.
(Sadece benim kitabımdaki duru için)Yavaşça omuzlarından tuttum ve yüzümü biraz yumuşattım "bak tatlım, ben ne duru gibiyim ne de başkası gibi, bu okulda kötü bir şeyler oluyor ve bu olay hem senin gibi kızlara hemde benim kardeşime kötü etki edecek." Gözleri dolmuştu "amacım seni ispiyonlamak veya sana zarar vermek değil sadece bu pisliği yapanların cezasını çekmesini istiyorum. Bunu bir yetişkine anlatırsam bana inanmama olasılığı çok yüksek bu yüzden bir kanıta ihtiyacım var ve senin bana anlatacağın şeyler hem seni hem de başkalarını kurtarabilir."
Bunları der demez bana sarılıp ağlamaya başladı. Dizlerinin bağı çözülmüştü ve ağlıyordu. "Gerçekten beni kurtarır mısın?" Ağlamaları arasında bunu söylemişti. "Elbette, sadece bana olanları anlatmam lazım gerçeği bilen ve masum olan tek kişi sensin Esra." Benden ayrıldı "ama benim anlattığımı bilirlerse canımı yakarlar" kaşlarımı çattım ve ellerini tuttum. "Sana kimse zarar veremez emin ol öğrenmiyecekler, yarına kadar bu işi çözmem lazım lütfen bana yardım et esra kimse senin bana bunları anlattığını bilmeyecek
söz veriyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NE YAPACAĞIM? | GERÇEK AİLEM
Teen FictionNe yapacağım? üst üste gelen yükler karşısında ne yapacağım? neden kimse ne hissettiğimi sormuyordu? yalnızdım, tek başımaydım, etrafımdaki insanlar sanki sadece resimlerden ibaretlerdi. ben tek başımaydım. ama şimdilerde bana kalkmam için uzatılan...