9,5-Tabi (+18)

96 5 0
                                    

Kim Taehyung sevgilisinin kapısında uzunca bir süre bekledi son mesajın üstünden nerdeyse beş dakika geçmişti ama ne bir mesaj ne de kapının arkasından bir tıkırtı gelmişti. Elindeki poşeti bir kenara koymuş sağ elinde sıktığı telefon ile çıkışa doğru yönelmişti. İşte tam bu anda kapı yavaşça aralanmış eşini görmüştü.

Siyah saçı her teli farklı yerde, gözleri ıslak; alt ve üst kirpikleri birbirlerine savaş açmış gibi birbirlerine girmiş ,dudakları ısırmaktan yer yer kanamış ve şişmiş, teni her zamankinden daha soğuk bir beyaza bürünmüştü ayakta bile zor duruyordu. Omegası onu çok zorlamış olmalıydı kapıyı biraz daha açmış sıkıca sarılmıştı omega karşısındaki bedene, ayaklarını alfasının beline kenetlemiş boynuna kafasını gömüştü

"Çok özledim seni"

"Telefonda bana yazarken ihtiyacın yok gibi davranıyordun"

"İçeri geçelim huzursuz hissediyorum"

"Baskılamaya çalıştığım için öyle hissediyorsun. Huzursuzluk değil o"

Küçük bir kıkırtı bıraktı ortama omega, eşinin sıcaklığında kutsandı bir süre, dediği gibi huzursuzluk değildi bu eşinin varlığını hisseden omeganın içinde kopan fırtınalardı, mutuluk tam olarak buydu sadece omega bu zamana kadar mutlu olmadığından bilmiyordu bu hissi.

"Yemek yedin mi?"

Alfa, omegayı yatağına yatırdı sorduğu soruyla kafasını iki yana sallayan Jungkook ,eşinin anlına öpücük bırakması ve sessizce 'geleceğim, sadece sana yemek yapacağım' demesinin ardından çıkışını izlemesi içini sıcacık etmişti

Bu zamana kadar tatmadığı duygular omegasını heyecanlandırıyor alfasının kokusuyla sakinleşiyordu. Bir sürenin ardından uykuya daldı omega, günün yorgunluğu sakinleşmesi ile kendini belli etmişti.

O sırada eşine yemek yapmak için Jin ile konuşan alfa, sessiz olmaya gayret ederek basit bir çorba çıkartmıştı ortaya. Gururla sunumunu hazırlamış omegasının yanına gitmişti.

Kapı arasından ne yaptığına bakan alfa uyuduğunu görmesiyle küçük bir hayal kırklığına uğramıştı. Elindeki tepsi ile mutfağa dönmüş doldurduğu çorbayı tekrar tencereye dökmüştü.

Cebindeki telefonu sessize almış eşinin odasına doğru ilerlemişti, alfa asla böyle olacağını düşünmemişti o eşinin yanına gider öpüşürler ve onu rahatlatır sanıyordu ama bilakis Taehyung düşüncesi gerçekleşiyordu.

Taehyung feromon salgılar eşinin yanında uyur gün sonunda ona iyi gelecek şeyler yapar düşüncesi vardı. Şimdi eşinin yanına ulaşmış yorganın içine girmiş sıkıca sarılmıştı omegasına. Alfanın feromonlarını hisseden omega hızla arkasına dönmüş göğüsüne yatmıştı.

_____

İlk uyanan Jungkook olmuştu gözlerini açtığında Taehyung'un göğüsünde uyuyordu beline sıkıca sarılmış bir el rahat uyuması için destek olmuştu. Neden uyandığını bile anlamayacak kadar başı zonkluyordu Jungkook'un gözleri kararıyor arkasında onu rahatsız hissettirecek ıslaklık bulunuyordu.

Hızla Taehyung'un göğüsünden ayrılmış kendini arkasındaki boşluğa atmıştı bu değişim ile bacak arası sızım sızım sızlarken ses çıkartmamak için dişlerini sıkıyor derin derin nefesler alıyordu. Feromonlarını dizginlemek düşündüğünden zor gerçekleşiyordu. Ayağa kalkamıyor kıpırdayamıyordu eğer bir santim bile kayarsa iplerin omegasına geçmesi an meselesi olurdu.

Taehyung işleri daha zor duruma sokuyor eşi rahat etsin diye tüm feromonlarını Jungkook yönlendiriyordu kendini sıktığı için gözleri dolu dolu olan Jungkook tuttuğu nefesi vermesi ile Taehyung'un uyanması bir olmuştu

Memorias Dele| TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin