11-Niran

60 7 0
                                    

"Buyrun kime bakmıştınız"

Karşısındaki genci çıkartamayan Jungkook anlamsızca karşısındakine bakmıştı. Siyah saçının dalgaları esmer tenine narince inmiş, yeşil gözlerini ön plana çıkartmıştı. İmajı sert olan bu adam keskin yüz hatlarıyla yanındakine güven veriyor karşısındakine korku duygusunu iliklerine kadar hissettiriyordu.

"Beni hatırlamadın mı?"

Jungkook bir süre anlamazca suratına bakmış ardından hatırlamasıyla gözleri belermişti.

"Uçaktaki beyfendi?"

"Hayı-"

Jungkook'un elini tutacakken gelen Taehyung eşine kokusunu duymuş güvende olduğunu hissettirmişti. Aynı feromon karşısındaki adama da gitmiş boyun eğmeye zorlamıştı.

"Siz de kimsiniz ve eşimi neden takip edip duruyorsunuz?"

Karşısındaki tanımadıkları adam duydukları ile gözlerini belertmiş olayları adlandıramamıştı.
"Jungkook evlendin mi?"

Anlamsızca karşısındaki adamın davranışlarına bakıyor sıradan bir arkadaşın neden bu kadar sinirlendiğini anlayamıyordu. Eşinin sinirlendiğini hisseden omega ortamdaki atmosferden rahatsız olmuş Taehyung'u içeri çekmeye çalışmıştı.

"Kapıma dayanıp bana hesap soracak insan değilsiniz. Kim olduğunuzu bile bilmiyorum

"Uçakta yanıma gelmeye çalışıp olay çıkartıyor yetmiyormuş gibi kapıma dayanıp bana hesap soruyorsunuz

"Siz kimsiniz tanrı aşkına"

Öfkeyle konuşan omeganın sesi binada yankılanıyor birkaç kapının açılmasına sebep oluyordu, kafalarını uzatıp sessiz olmaları gerektiğini söyleyen komşular, içerde konuşmaya devam etmesini gerektiğini söyleyen komşuları öfkesini iki katına çıkartıyordu.

"Eski eşinim senin! Biz evlenmiştik Jungkook"

Taehyung duydukları ile sakinleşmeye çalışıyordu eşini evine sokup kapıyı kapatmış feremonları ile resmen hükmediyordu karşısındakine yakalarına yapıştığı gibi çıkışa sürüklemiş yere fırlatmıştı.

Bir kurtun eşine gelen iftira veya başka bir kurtun dokunduğunu düşünmek eş kurtu çıldırtırdı. Her ne kadar modern çağa ayak uydurmaya çalışsalar da içlerindeki kurt eşlerine gelen ithama sessiz kalamazdı.

Taehyung öfkesine yenik düşmesi kurdunu ortaya çıkartmış karşısındaki yabancının ayaklanıp yardım çağrıları ile koşmaya başlaması bir olmuştu. Komşu apartmanlar dahil olmak üzere polislerin aranması telefon trafiği olmuşturmuştu.

Bunaların yaşanma anında kapıya itilen Jungkook duydukları ile şoke olmuş, durduğu yerde kalmıştı kurdunun ayaklanması korku ile sığınak araması yeni kızgınlıktan çıkmış omega için çok kötü bir durumdu. Resmen dünyası yıkılıyor aklına gelen küçük anılar ile gözleri kararıyordu dışarıdan duyduğu siren sesleri hıçkırıkları ile karışıyordu.

Yanında eşini isteyen omega ağlayışları eş kurta gidiyor hızlıca yanına gelmesi için feremon salgılıyordu. Hüzün feremonları hafif hafif dışarıya sızmaya başlamış dışardaki olayı merak eden komşuları binadaki kokuyu almıştı.

Ağlamaktan ve hatırlamak istemediği olaylar yüzünden omegası yorgun düşmüş gözleri adeta yer çekimine meydan okumuştu uyumak istemiyor ama uyumayı da bir o kadar istiyordu.

Kendi kendine konuşarak ikna etme seansı mantıksız her olayı mantıklı bulmaya başlamasıyla kendini ikna etmişti sonuçta Taehyung kapıyı çalacaktı geldiğinde o zaman uyanırdı, kapı önünde uyumak istemiyordu yatağına gitti kendini yatağına fırlattığı gibi uyuması bir olmuştu.

-------

"Sizce ne zaman uyanır?"

Jimin'in sorusunu işiten Jungkook hafif hafif bilinci yerine gelmeye başlamıştı. Çevresinde ki sesleri duyuyor ama kıpırdanacak gücü kendinde bulamıyordu, omeganın içine çekilmesi de sessizce uluması da cabasıydı.

"Doktor kurdu yüzünden olduğunu söylemişti..bilmiyorum"

Hüzünlü bir sesle konuşan Yoongi Jiminin omuzunu destekleyici bir şekilde vurmuş -sesten yürütülmüş çıkarım- derin bir nefes vermişti.

"Taehyung gelse aslında çözülür"

"Jiminie"

Hafif bir hışırtı olmuş koltuğun yaylarının sesi gelmişti kulağına. O kadar susamıştı ki küçük mırıltılarla su istemeye çalışıyordu ama karşısındaki ikili kavga başlangıcında olduğu için hiçbir sesi umursamadan kavgaya devam ediyorlardı.

"Nasıl olduğunu biliyorsun"

"İyi de çocuk nasıl hatırlasın? Sorması gerekir öyle saklanmakla olmaz. Yani böyle bir durum olsa sen de kaçacaksın Yoongi- hyung değil mi?"

"Öyle bir şey demedim saçmalıyorsun şu an"

"Aksini de iddia etmedin"

"Ne bu gürültü tanrı aşkına! Size şurda Jungkook'a bakın diye bırakıyoruz sizin yaptığınız anca kavga"

Namjoon'un sinirli sesi sert soluklarına karışan aceleci başka adım. Hızla yanıma gelmiş önce nabzıma bakmış sonrasında sadece kolumun çok fazla yandığını hatırlıyorum.

-------

🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷

Evet biliyorum çok beklediniz özür dilerim

Ama hem çalışıyor hem üni ile uğraşıyor hem de tatilden dönmenin asalaklığıyla uğraşıyorum o yüzden kafam karışık

Bölüm başlığının anlamı:

1-Ateşler
2-Cehennem

Memorias Dele| TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin