Herkese selamm yıldızı parlatmayı ve yorum yapmayı unutmayanızz!Hızla bölüme atlıycam;)
•
•
•
•
Sabah kalktım Yıldızla sarılıp uyuyorduk ya çok güzel diğilmii çok seviyorum ben bu Yıldızı.Ben hep Yıldız bana yazmıyor diye triplenip bende ona soğuk davranıcam diye söz veriyorum ama kıyamıyorum ben bu kıza çok seviyorum kim gelip sorsaki hangi arkadaşını kardeşden candam öte görüyorsun ilk Yıldızı diyerim.Yıldız hayla bana sarılıp uyuyordu bende pozisiyonu pozmadan zorda olsa telefona elkm çatmışdı vatsapda 10 okunmamış mesaj vatsapa girib grubdan gelmişti mesajlar okudum ve şok oldum bizi restoranda yemeye davet ediyorlardı bağırdım "YILDIZ YILDIZ KALK" nasıl bağırdımsa Yıldız yatakdan yere düştü bende umursamadan bizde böyleyiz ölsek bile umursamayız dedikodu varsa dünya yansada umursamayız dedikodu olduğu yerde "YAĞIZ VE DEMİR BİZİ YEMEYE DAVET EDİYORR" "NE HA LAN"Yıldızın bu haline güldüm çok komik görseniyordu."LAN YEMEK BİZİ DAVET EDİYORLAR ANLADINMI?" "YAA DEMİRİMM" "NE SÖYLÜYON NE SEN ALLAHIM YOKSA SEN HAYIR OLAMAZ SEN DEMİRİMİ HAYIR HAYIR SEVİYORSUN???" Yıldız ses tonunu düzeldip konuştu "Şey evet sen onu bana gösterdiyin günden beri ama korktum sana söylemeyi.." Yıldız bana öyle baktıkii "Sen malsın harbi kızım ben her zaman senim mutluluğunu istemişim abi sen aşıkmısın oyy çen aşıkmısın benim Yıldızım Demiremi aşık" "Şey evet aşığım" "Şimdi o yemeye gidiyoruz belli ikiside bizi seviyo ve kısa giyinicez onlarl kıskandırmak için nasıl fikir?"
"İyi fikir aslındaa"."Okey o zaman ben Demire cevap yazıyım"
"Selam evet geleriz nereye gidicez"
Demir:"******* restoranı" "saat 16:00 hazır olun almaya gelicez ".Mesaja görüldü atıp çıktım "Hadi o zaman kahvaltıyaa" "Yuppiii kahvaltı".Yıldızla kahvaltıyı hazırlayıp masaya oturduk ve yiyip konuşuyorduk "Bende Yağıza galiba tutuldum" "Ne? of bu çoçuklar bizi kahr ediyorr" "Kahvaltın bittiyse kalkalım çünki saat öğlem 2ye geliyor" "Aa ne çabuk lan o zaman ben eve gidip elbisemi götürüp buraya geliyim ikimiz hazırlanalım" "İyi fikir kızz"Kumrunun elbisesi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SON AŞKIM~
General FictionKumru sıradan bir okula giderken Yağızı fark etmemişdir ama Yağız Kumruyu fark edip delicesine aşık oldu.Ama bilmiyordu ki onların aşkı yarım kalıcak. Bir birilerine aşık kalıp hiçkimseye aşık olmadılar. "~Son Aşkım"~ "Yazıklar olsun sana Kumru ina...