Selamlarr nasılsınız iyi olun canlar yeni kurgumun karakterler bölümü yayında yakınlarda.8 bölüm sonra sezon finali.Hadi bölümee:).
••
•
•
Sabah kalkınca saate baktım 09:30 du.Banyoya girip duş aldım,çıkınca kıyafet seçtim gri eşofman siyah crop.Kıyafetlerimi giyindikden sonra makiaj aynasının önüne geçip saçıma bir kaç serum uyguladım.İşlerim bitince odadan çıkıp aşağıya indim.Oturma odasından Yudumun sesi geliyordu ah bee bu gün Yudum gelicekti,oturma odasına geçip "Günaydınn" dedim sonra sandelyemi çekip oturdum,Yudum bana kınayıcı bakış atıyordu."Ee çoçuklar evlenmeyi düşünüyomusunuz?" dedi babam yediğim boğazımda kaldı oha ama baba.
Abim konuşmaya başladı "Hayır babam çabuk olmasını istemiyoruz" abimin dediğine güldüm Yudum abime gıcık olmuş gibi baktı.
Kahvaltı bitikde ben Yıldıza yazmaya odama gittim
"Yıldo Yudum burada sende gel istersen"
"Tamam geliyorum"
(görüldü)
Odamdan çıkıp aşağıya inince abimle Yudum oturmuş kavga ediyordular abimin çok sinirlendiği anlındaki damarlardan belliydi "Yudum yeter dedim evlilik mevlilik yok" "nasıl yok ya sen beni sevmiyosun dimi sen o piç Yıldızı seviyosun ona bakışlarından belli oluyor" duyduğumla şok oldum az önce Yudum Yıldıza küfürmü etdi? "NE DİYOSUN LAN SEN KİMMİŞ PİÇ,KIZIM SENİ BOĞARIM YILDIZ ADINA KONUŞUYOSAN DOĞRU KONUŞ" diye bağırdım Yudum yanıma gelip "Konuşmasam nolur?" bu dediğiyle yüzüne tokatı geçirdim boğazından tutup onu duvara yasladım " YILDIZIN İSMİNİ BİRDAHA AĞZINA AL BAK NOLUYO" diye uyardım abim hemen koşup belimden çekip ayırdı "Ya abi bırak beni!haddini bildiricem ben ona" .
O sırada Yıldız içeriye girdi çatık kaşlarla bize bakıyordu.Yıldıza gülümsedim sonra gidip sarıldım.
Yudum gidince üçümüz kaldık ben televizyonu açtım Yıldız ise mutfaktan su getiriyordu Abim telefonuna bakıyordu.Televizyonu açıp kanaları çeviriyordum bir haberde durdum,haberin üstünde 'Yağız Arslan' yazıyordu ve şuan Yağız askerlikdeydi. "Yağız Arslan ve bir kaç arkadaşları askerlikde kayıp düşdü" (böylemi oluyordu?) Yağız kayıp düşmüş hayır ya bu Yağız diğil olamaz nasıl ya bu olamaz.Gözlerim gitikce bulanıklaşıyordu,yere çöküp ağlamaya başladım "Yağıızım" diye bağırdım Yıldız elinde su dolu bardakla çıkıyordu "Yyıldız Yağız kayıp, Yağızım yok,Yıldız abi yok Yağız yok" diye sayıklıyordum "Kumru sakin be,kızım hem nerden biliyosun belki o bizim Yağız diğil" "HAYIR HAYIR HAYIR HAYIR" "Kahretsin sinir krizi geçiriyo Kumru" abim beni kucaklayıp koltuğa bıraktı "Yağızım hadi gel Kumruna ben buradayım gel güzeline gel" diye mırıldandım.
Saatler geçmişti Yağızdan haber yoktu kaç defa aradım ulaşılmıyordu.
1 gün sonra
Bir gün içinde yine haber yoktu.Telefonuma gelen aramayla irkildim telefonumu elime alıp kimin aradığına baktım bu bu Yağızdı yanlış görmüyorum Yağızdı bu.
"Aalo"
"Alo güzelim benim Yağız korkma ben iyiyim" bu dediyine üstümden büyük yük kalktı gibi hiss etdim.
"Yağız harbi iyimisin? nerdeydin neden oldu bunlar?şimdi nerdesin?güvendemisin?"
"Şş sakin ol prensesim iyiyim arkadaşlarımın yanındayım"
"Tamam o zaman sen git yemek yi ben sana göndericem yemek tamamı?"
"Hayır balım gönderme saol düşündüyün için"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SON AŞKIM~
General FictionKumru sıradan bir okula giderken Yağızı fark etmemişdir ama Yağız Kumruyu fark edip delicesine aşık oldu.Ama bilmiyordu ki onların aşkı yarım kalıcak. Bir birilerine aşık kalıp hiçkimseye aşık olmadılar. "~Son Aşkım"~ "Yazıklar olsun sana Kumru ina...