6-cı bölüm

22 5 4
                                    

Selamm nasılsınız? iyi olun hadii bölümee.



Sabah kalktım bu gün bana Atlas ve Gece gelicekti çok özlemiştim.Yataktan kalktım banyoya gidip cilt bakımı falan yaptım mutfağa girdim kahvaltı hazırladım sonra yemeye başladım Gece ve Atlas bu gün bizde kalıcaktı ben ısrar etmişdim kalmaları içinn.Birazdan gelmeleri gerek gittim pijamamı çıkarttım şort ve tşört giyindim saçımıda bir tane ördüm.Kapı çaldı koşa koşa kapıya gittim açar açmaz ikiside sarıldı ya özlemişim
"Merhabaa"

"Selamm"
"Hadi içerii"

"Ee noldu ben olmadığım sürec size bir şeey konuşmam gerek"

"Konuşş çıldırtma"

"Benim sevgilim varr"

"Ne?"

"Ne?".İkiside aynı yüz ifadesiyle bans bakıyordu.

"Tamam anlatıcamm öyle bakmayın"

"Anlat"

"He dinliyoruz"

"Bakın şimdi Yağız ve Demir benle Yıldızı yemeye davet etdi bizde kabul etdik sonra sahile geldik orda çıkma teklifi işte böylee"

"Anladımm güzelim" dedi Gece

"Tamam hadi o zaman dışarıya gezelimm"

"Evett".

Dışarıya çıktık geziyorduk hem geziyorduk hem konşuyorduk Atlas ve Gece konuşuyordu


"Yarın annemler geliyorr yani eve gidiceksinizz kovuyorum sizi haydee"

"Tamam ya ha bu arada makarna çok güzel çıkmış gidiyoruz hadi Atlass"

Geceye sıkıca sarıldım çok güzel kokuyordu vanilya kokusunu içime çektim.

"Hadi sarılmanız bittiyse gidiyoruzz"

"Atlas sus git gerizekalı" "Tamamm bay bay".
Kapıyı kilitledim içeri geçip kendimi koltuğa attım yoruldum yarın annemler geliyordu.Bana misafir gelse her zaman akşamları yemekleri yapıp sabah bişirirdim böyle daha kolay geliyo bana nedense annemler geldiyi içinde kalktım mantı,sarma,çorba ve pizza yapmak kararına geldim.Bu kadar yemeyi saat akşam dörde falan bitiririm diye düşündüm mutfağa girdim kendime dizi açtım izleye izleye sarmayı sarıyordum.Sarma bittdikden sonra pizzaya geçtim ben herzaman pizzanın üstünde et tercih ederdim buna göre et koydum.Ben ne zaman antalyaya annemlere gitsem annem her zaman çok yemek yapardı bende yapmak istedim.

Yemekleri yaptım çok yoruldum uyumak istiyorum sadece akşam saat 03:30 du.Yukarı kalktım pijamamı giyinip kendimi yatağa attım.

Sabah kalktım telefonumu açtım annemden mesaj gelmişdi.

-Kızım birazdan evinde olucaz kalk bu sıcakta kapıda kalmayalım hadi güzelim kalk.
-Tamam anne kalktımm.
-Tamam balım git kahvaltı yap şimdi mahalleye girdik
-Öptüm.

Yatağımdan kalktım gidip banyodaki işlerimi hall ettim bu gün hava çok sıcaktı dün akşam kendime kombin hazırlamışdım Galatasaray forması ve şort giyindim saçımıda iki tane ördüm çok güzel oldum hafif makiaj yaptım aşağı düştüm.Annem içinde kahvaltı hazırladım kaldı beklemek.

Biraz geçenden sonra kapı çaldı.
"Kim o?" "Biziz abicim biziz aç kapıyı çok sıcak" "Tamamm".
Kapıyı açtım abimin üstüne atladım çok özlemişdim "Abiimm" "Tamam boğucan beni bırak" "Pislik".Abimden ayrılıb annemle babama sarıldım çok özlemişdim.

"Babacım senle konuşmamamız gereken bir konu var"
"Tamam babaa" "Hadi kahvaltıyaa".Mutfağa geçtik babam ne söylüycekti çok meraklandım. "Baba ne söylücen?" "Kızım biz artık İstanbulda kalmaya karar verdik şimdi ev arıycaz "Baba ne evi burdan kalın hem daha iyi ailecek" "Tamam kızım" "Hem misafir odaları var" dedim.Bu gün Yağızla buluşacaktım ben Yıldız Yağız Demir olucak ormanda yürüyüşe karar verdik.

"Anne ben çıkıyorumm" "Nereye abicim?" "Sanane abi" "Tamam kızım sen çık abine bakma" "Öptümm".Diyip çıktım apartmanın merdivenlerinden inip dışarı çıktım Yağız arabaya yaslanmış saçıyla uğraşıyordu bu haline gülmeden duramadım."Yağızz napıyon ya" "Güzelimm" "Şş abim şimdi pecerenden bizi izliyor dikkat çekme yoksa başımın etini yiyicek o kim diye" "Hadi arabayaa".

Arabaya bindik Yıldızda geldi Demiri götürmeye geldik Demir bizim arka sokakta kalıyordu arka sokaka geçip.Biraz daha ireledikden sonra Demiri gördük bizi bekliyordu."Olm nerdesiniz ağaç oldumm ya" "Tamam demirim tamam hadi arabaya".

Ormana gitmemiz 1 saat sürdü yağmur yağıyordu Yağız israr edip duruyorduki eve gidelim diye ama ben onu dinlemedim Yağızın elinden tutup koşmaya başladım.

___________
Aradan zamam geçti ama ben bunun farkına varmadım ama galiba Yağız askere gidiyordu çok üzüldüm 1yıl6ay görmüycem çok kötü oldum dün Yağıza mesaj gelmişdi.Bilmiyorum ama Gece beni nasıl toparlayacaktı onca zaman ben Yağızsız yaşayamam bu gün gidiyordu otobüs saat 06:00 gidicekti bense saat 04:00 alarm kurdum.
Sonra gruba girdim ve yazmaya başladım grubda: ben,Yağız,Atlas ve Gece vardı.

"Arkadaşlar Yağızın arabasıyla gidelim ordan Demiri alırız."

Tek Gecem-"Tamam kuzum."

"Tamamm."

Atlasscıkk-"Tamam kumoo."
Atlasın mesajıma görüldü atıp çıktım ve giyinmeye başladım ilk önce banyodaki işlerimi hall ettim ve sabahları hava serin olduğu için ince eşofmam ve tşört saçımıda topuz yaptım hazırdım hayla ağlıyordum çok özlüycem ben onu.

Aşağıdan korna sesi geldi Yağız gelmişdi koşar adımlarla aşağıya indim kapını açtım ve apartmanım merdivenlerinden koşarak iniyordum dışarı çıktım Yağızı gördüm ve boynuna atladım kokusun içime çektim bir elimle saçlarınan oynuyodum.

"Yağız nasıl olucak sensiz ha?."

"Kumrum canım sevgilim bekliyceksin sabır diliyiceksin zaten izin alıp gelicem hem vaktim olduğu zamanlar yazıcam görüntülü konuşuruz tamamı?."

"Tamam Yağızım hadi çok bekletmeyelim."
Arabaya bindik Gecenin evine doğru yol aldık Atlasda ordaydı "Merhaba nasılsınız hadi ya neden böylesiniz" "Gece anlamıyorsun ben Yağıza çok bağlandım bu sürec ayrılamıyorum ondan" Yağız bana doğru bakıp gülümsedi bende Yağıza karşılık verdim.

Demiride götürüp otobis durağına geldik.Yağıza sıkıca sarıldım saçlarınan oynuyordum yanağından kocaman öpücük kondurdum."Seni seviyorum" dedim kulağına fısıldayarak "Bende seni seviyorum 1 yıl 6 ay sonra görüşürüz korkma sık sık gelicem izin alıp" "Yağızım" "Kumrum".Herkes artık otobise biniyordu Yağızda irelemeye başladı o an gözümden bir damla yaş aktı koşa koşa Yağıza sıkıca sarıldım kokusun içime çektim o toprak kokusu beni benden alıyordu "Kendine iyi bak sevgilim" "Asıl sen kendine iyi bak Yağız".Yağız saçlarımı okşuyup öpücük kondurdu.Sonra gitti arkasından baka kalmışdım.
___________________________________________________________
Kestik arkadaşlar bu bölüm kısa oldu biliyorum hem geç attım.Hayla foto atamıyorum bir sıkıntı var çözücem bu sıkıntıyı öpdüm sizi oy ve yorum yapmayı unutmayın:)🌠
Arkadaşlar yazım hatam çok ola bilir bu bölümü çok hızlı yazdım iki hafta bekledim yinede foto atmak olmadı yani yazım hataları için özür dilerim.:))
___________________________________________________________

~SON AŞKIM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin