Selammlarr nasılsınız canlarr iyi olunnn hadi bölümee💗💋
★
★ ~Neden gittin Kumru?!~
★ ~Gitmeliydim ama~
★
★
★
_____________
Eve geldim abim sevgilisiyle buluşmaya gitmişdi Yıldızda kendi evine.Bense eve gelip valizimi hazırladım evet valizimi gitmek istedim buralardan.Gece ve Yıldız kıza bilir ama işte kendimi tanıyamıyorum Yağız:).Çok kızıcak ama istiyorum.
Valizimi hazırladıkdan.sonra taksi çevirip otobüs durağına geldim İzmir'e giden otobüsene bindim binemedim ama binmeliydim söz veriyorum canım İstanbulum gelicem 1'ay sonra görüşürüz İstanbul...Yıldız'dan
Kumruyu merak etiğim için evine gitmeye karar verdim evinin karşısına gelip kapını çaldım ama açan olmadı yine çaldım yine açan olmadı.Evime gidip Kumrunun bana verdiği anahtarı götürdüm.Eve gelup kapını açtım içeriye girdim hiçkimse yoktu "Kumruuu" duymadı yukarıya çıktım odasına girdim hiçkimse yokta banyo alıyordur düşündüm su seside gelmiyordu.Odadan çıkarken komidinin üstünde not gördüm.Gidip notu aldım evet bu Kumrunun yazısıydı heryerden tanırdım.
'Selam canım ailem nasılsınız?umarım iyisinizdir ben nasılmıyım?berbat çok çok kötü.Söz veriyorum 1 ay sonra gelicem kendime ihtiyacım vardı.Gecem ve Atlas bir birinize emanetsiniz canım kardeşlerim kızmayın bana tamamı?.Yıldızım Demoo Yağız size emanet bir birinize emanetsiniz tamamı?Sadece bir ay idare edin 4lü 3lü olarak kalıcak ama gelicem.Yağızım herşeyim seni çok çok seviyorum.Canım abim Kerom nasılsın?iyi ol abisimm.
Hade Allaha emanetsiniz canlarım.Annem seni çok çok seviyorum.Baba:)Senide çok seviyorum umarım aff edersin beni ama ben sadece sevdim napayım sevmek haramı?.Saolun Canım ailem sizi çok seviyorum Allaha emanetsiniz görüşürüz.'
Hayır hayır gittdi prensesim gülüm miniğim gitmiş bırakmış bizi gitmiş gözlerim doldu dizlerimde derman kalmadı yere çökdüm göz yaşlarım şakaklarımdan aşağıya düşüyordu aşağıya düşenlerinin yerine yenileri ekleniyordu.
"BIRAKDI BENİ BIRAKDI GİTTİ MİNİĞİM"
Diye bağırdım.
Kerem abimi aramalıydım yine ona sığındım abim gibi Kerem ne olsa hep o yanımda olmuşdu kardeş gibi ona sığınırdım abi kardeş gibiydik 3müz buna göre ne annemler nede Kumrunun ailesi bizi ayırmazdı.
Telefonumu götürüp aramalara girdim Keremin adına girdim onu aradım.
Kero abimm aranıyor..
arama açıldıY:Aabi Kkumru
K:Fıstık Kumruya noldu neden ağlıyorsun?
Y:Kumru gitmiş not bırakmış odasına sonra çekip gitmiş bırakıp gitmiş
K:Ne Yıldız ne konuşuyorsun kapat kapat geliyorum hemen
Telefonu kapatım gözlerimden yaşlar akıyordu boş boş yere bakıyordum ah be Kumrum neden gittin be can dostum kardeşim.
Kerem abi 15 dakika içinde evde oldu aşağıya indim abim içeriye girince gidip sarıldım karşılık verip sarıldı saçlarıma buse konduruyordu.
Notu verdim Kereme okudu resmen çıldırmıştı notu yırtıp yere attdı.
Heryeri kırıp dökmeye başlamıştı resmen kriz geçiriyordu.Lan emir seni bir göreyim ben.
Kerem yere diz çöktü başını elerinin arasına aldı.
Gidip Kereme sarıldım "aabi iyimisin?"
"Nasıl iyi oluyum Yıldız? benim kardeşim gitmiş.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SON AŞKIM~
General FictionKumru sıradan bir okula giderken Yağızı fark etmemişdir ama Yağız Kumruyu fark edip delicesine aşık oldu.Ama bilmiyordu ki onların aşkı yarım kalıcak. Bir birilerine aşık kalıp hiçkimseye aşık olmadılar. "~Son Aşkım"~ "Yazıklar olsun sana Kumru ina...