7ci bölüm

16 5 7
                                    

~İyi ki doğdun can parçam~
   ~İyi ki varsın minik~
_____________________
Yağızın gitmesi bir hafta olmuşdu çok özlüyordum onu.
Günlerdir uyuya bilmiyordum çok kötü hiss ediyordum sabah saat 09:00-a alarm kurmuştum yürüyüş yapacaktım alarm çaldı kalktım yatakdan tuvalete gittim işlerimi hall ettim giyinme odasına gittim kendime kısa şort ve kısa crop seçtim üstümü giyinip spor ayakkapımıda giyindim saçımı arkadan at kuyruğu yaptım aşağıya indim annemler hayla uyuyordu termuzumu götürüp içine su doldurdum.

Evden çıktım apartmanın merdivlerin iniyordum dışarı çıktım yürümeye başladım sonra kaçmaya iki mahalle kaçıçaktım dayandım kulaklığımı kulağıma taktım şarkı açtım şarkı dinliye dinliye koşuyordum.Ve koşmaya başladım yarın Yıldızın doğum günü hediyye almalıydım.

-----------
Şimdi eve dönüyordum saat 10:45-di tam bir saat koşu yapmıştım.Eve geldim kapını açıp içeriye girdim abim durmuşdu "Günaydın" "Günaydın güzelim nerdeydin?" "Sanane abi" abim bir şey söylemeden yukarıya çıktım Yıldıza hediyye almalıydım buna göre dışarı çıkıp AVM'ye gidicektim.Banyoya gidip duş aldım duşdan çıktım ve giyinme odasına gittim beyaz etek ve beyaz crop giyindim çanta olarakda bej çanta götürdüm altanda kısa olan topuklu giyindim saçımıda açık bıraktım ufak makiaj yaptım sonra aşağıya indim.Annemler kalkmıştı kahvaltı yapıyorlardı "Günaydın güzel kızım" "Günaydınlar ben çıkıyorum Yıldıza hediyye alıcam."diyip kapıdan çıktım dışarı çıktım yürüyerek gidicektim zaten AVM yakın.

AVM-ye vardım ve içeri girdim bilmiyordum ne alayım ama Yıldız kitso okumayı seviyor önclelikle kitapçıya girdim 'Karantina' ve 'Sokak Nöbetçileri' aldım umarım beğenir kitapları bağlatırıp ayrı şeylerede bakıcaktım.Kitapçıdan çıktım.

Param vardı ve Yıldıza telefon almaya karar verdim 'iphone 14' alıcaktım yanıda buket.

Yıldızın hediyyelerin aldım kendimede bir elbise alma kararına geldim Gucciye girdim ve elbise reyonuna geldim yeşil bir elbise çok güzeldi satıcıya seslendim "Buraya bakarmısınız" "Hemen geliyorum" satıcı geldi.

"Buyrun neye bakarsınız"

"Ben şurdaki elbiseyi istiyorum S bedeni varmı?"

"Evet var buyrun veriyim"

"Çook teşekkürler denemek için nereye gidiyim"

"Yolu tarif ediyim size"
.......
Satıcı deneme odasına getirdi beni bende içeriyi girdim elbiseni giyindim çok güzel durmuştu bana.
Altınada siyah topuklu aldım evet tamamlandı acıkmıştım ***** kafeye gittim pizza ve kola sipariş ettim onları yidikden sonra eve gidicektim.

__________
Saat 23:56 pasta almışdım ve evden çıktım mumu yaktım ve Yıldızın evi olan kata geldim.Yıldız tatildeydi bu gün eve döndü.Saata baktım 23:58 iki dakka daha bekledim ve saat 00:00 oldu kapını tıklatım Yıldızı bekledim.Yıldız kapını açdı

"İyi ki doğdun can parçam"
"İyi ki varsın minik"

Yıldız mumları üfledi ve ona sarıldım ben bu kızı çok seviyordumm.
Bu gün Yıldızda kalıp ona yardım edicektim doğum günü çok kalabalık olcukatı herkes gelicekti.Yıldızla markete düşdüm ve aburcuburlar aldık.Eve girip telefonumu açtım 4müz olan gruba girdim

Bu dörtlü>>

Kumru:Şşt çoçuklar bu gün Yıldızın doğum günüü
gelicekmesiniz?

Demir:Hayır ben gelmiycem malmısın tabikide gelicem sevgilimin doğum günüsüü😈

Yıldız:Oy kurban ben sana HJAJSHSHAAHHS

~SON AŞKIM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin