Hellooo nasılsınız?? iyi olun kuzularımm
İYİ OKURLAR💗💘💋💛❤~Neden beni hiç sevmediniz baba?~
Yağız acele ederek otobüse geldi sarıldık.
Sonra bana sarıldı bende karşılık verdim sarıldıkdan sonra otobüse bindi ve gitti yine diğer yarım eksik kaldı çok kötü oldum.Telefonum titredi açtım ekrana baktım Annem arıyordu
Annem kişisi arıyor.
"Alo efendin anne?"
"Kızım eve gel çıkıcaz hadii"
"Of anne ben gitmek istemiyorum"
"Mızmızlanma Kumru çabuk!"
"Tamam bays"
"Hadii"
Telefonu kapattım ve bir taksi çevirdim.
Taksiye binip yolu tarif ettim eve gelince parayı ödeyip indim eve geldim.
"Sonunda be kızım hadi hazırlan çıkıyoruz"
"Tamam be teyzemler kaçmıyo".
Biraz teyzemlerden bahs ediyim teyzem kendisini biraz severim yani büyücü teyzelere benziyo (BÜYÜCÜ TEYZE JSJSJSJJSHAJÜKDNBXJSJSJSJHSJS) iki çoçuğu var biri kız diğeri erkek kızın adı:Başak,erkeğin adı:Emir.
Teyzemin ismi:Ekin.Köyde kalıyordular of köyden nefret ederim ama fav kuzenlerim orda olsa koşa koşa giderim.
Yıldızın aileside biznen gelicekti Yıldız kendiside tabi gelmeseydi bende gitmezdim.Biz herzaman bir yerlere gidiceken birlikte giderdik "Alo Yıldız bizim arabayla gidelimii"
"Ay çok iyi olur balım tamam geliyom sizee".Telefonu kapattım aşağıya indim "ANNE Yıldızda biznen gidicekk" "Tamam kızım".
Kapı çaldı Yıldız gelmişti.
Kapını açtım Yıldızdı sarıldım "Kuzumm" "Minikk".
Ben Yıldızdan küçük olduğum için her zaman bana 'Minik' olarak seslenerdi Yıldızın bu sözünü çok seviyorum."Hadi içeri kızlarr kapıda durmayın"
"Lan Yıldoom neden gözükmüyon" dedi abim "Sanada selam Kerom" "JSJJSJSJAJAJHHÜ" "GÜLME" "Abii JSJJSJSJA"
"Çoçuklar oyalanmayın arabayaa"
"Tamam babi" "Ala ala bu garip lakapları nerenden çıkartıyorsun ya".Arabaya bindik yola çıktık Sarp amca ve Elif teyze arkamızdan geliyorlar köye varmak için 3 saatimiz vardı.
"Kumru kumru kumru uyan kız"
"Hıı efendim noldu vardıkmı?" "Hayır kız hadi Kereme fake hesabla yazalımm" "Hee valla hadi"Fake hesab açtık ve abime takip attık evet kabul etti "Sizmisiniz?" "Ne? kim kimiz?" "Hiç" gülmemek için dudaklarımı bir birine bastırdım.
Yazışmalar:
Keremöztürk:Selam kimsiniz ve neden bana takip attınız?.
Hazall66: Selam ben Hazal seni çok yakışıklı buldum tanışalımı?
Keremöztürk:Ya bi yürü git hem benim sevgilim var
Hazall66:Of- NE? ABİ
Keremöztürk:Kumru?"KUMRU MANYAKMISIN?"
"ABİ ONU BUNU BIRAK SENİN SEVGİLİNMİ VAR?"
"Sananee""Oğlum?"
"Baba?".
----------------------------------
Abimin sevgilisi varmış köye geldik arabadan indik teyzem ve kızı karşıladı bizi "Hoşgeldiniz" "Hoşbuldum abla" Başak benle Yıldıza göz deviriyordu ay biz sana bayılıyoruz."Selamm" "Selam"."Yıldoo hadi biz gidip gezelimm hem şeyede yazarız"
"Teyzecim Başağıda alın yanınıza"
"Tamam hadi Başak gidelim hadi balım Yıldo"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SON AŞKIM~
General FictionKumru sıradan bir okula giderken Yağızı fark etmemişdir ama Yağız Kumruyu fark edip delicesine aşık oldu.Ama bilmiyordu ki onların aşkı yarım kalıcak. Bir birilerine aşık kalıp hiçkimseye aşık olmadılar. "~Son Aşkım"~ "Yazıklar olsun sana Kumru ina...