8. On ne vaa söpö pari

43 7 7
                                    

Joel:

Ajamme nikon kanssa kohti sairaalaa. Tai no tuo ajaa itse istun pelkääjän paikalla koska ei luottanut mua rattiin.
Pääsemme sairaalan pihaan. Olin onneks kysynyt minnalta matkalla mikä oli ruun huoneen numero. Tommi oli jääny vahtimaan ollia ja porkoa studiolle. Lähes juoksen sairaalan ovista sisälle ja ruun huonetta päin.
Avaan tuon huoneen oven hengästyneenä. Minna kääntää katseensa minuun. Ruu istuu sängyllä ja katsoo minuun väsyneenä mut hennosti hymyillen.

"Ruu!" Melkein huudan ja juoksen halaamaan tuota. Silmistäni alkaa taas valua kyyneliä. Istun varovasti sängylle ilman että irrottaudun halista.

"Shh ei mitään hätää rakas." Ruu kuiskaa korvaani. Tuo silittää päätäni kun nojaan tuon olkapäätä vasten. Kuulen oven avautuvan takanani.

"Moro" niko sanoo ja ostuu varmaa minnan viereen. En irrottaudu halista vieläkään.

Ruu:

Joel nojaa edelleenkin olkapäähäni. Blondi varmaan nukahti mut mua se ei haittaa. Tuo oli kuulemm saanut paniikkikohtauksen sii kun pyörryin. Mulla ei oo vieläkään hajua mistä se johtu mut mua rupes pistää tosi kovaa rintaa ja silleen puristaa. Nyt lääkärit tutkii että onko se mitään vakavaa.
Minna ja niko juttelevat jotain vieressämme. Joel vaihtaa vähä asentoa ja makaa nyt puoliks mun päällä. Tuntuu et meidän juttu on edennyt aika nopeesti ehkä vähän liiankin tai en mä tiiä en oo ikinä seurustellut.

"On ne vaa söpö pari" kuulen minnan sanovan jolloin rupeen väkisin hymyilee. Pia huoneeseen astuu lääkäri.

"Mitään vakavaa ei nyt löytynyt mut jos tulee lisää saman kaltaisia oireits kuten vaikka just se et rintaan pistää ja nii nii sit samantien lääkäriin tai soitto 112. Mun puolesta voitte lähtee" lääkäri kertoo ja lähtee pois. Ookoo.

"Joel" kuiskaan ja yritän herättää tuota. Tuo mutisee väsyneenä jotai.

"Lähetään kotiin" sanon hiljaa.

"Joo" joel sanoo väsyneenäja nausee ylös.

"Sä sait sen nopee hereille. Yllättävää" niko sanoo yllättyneenä. Joel näyttää tuolle vain keskaria. Lähdemme sitten kotia päin. Joel ja niko oli tullut nikon autolla tänne niin nuo heittävät minut ja joelin joelin kämpille ja nii.

Time skip pari pv

Oon yksin Joelin luona. Tuolla on treenit enkä jaksanu lähtee kattoo. Jotenkin outo olo ja tuntuu et elämä lähtee taas raiteiltaan tai missä vaiheessa se ny raiteillaan olis ollu.

Istun keittiön lattialla keittiöveitsi kädessä ja mietin mikä mun tarkotus täällä on. Vieressäni on puoli tyhjä  45 prossanen raaka viina pullo.
Se on joelin kaapista otettu. Se oli alkujaan täys mut no niii.
Painan puukon ranteeseeni ja vedän viillon.

Joel:

"No mut moro" sanon nikolle kun tuo lähtee kotini edestä autollaan. Niko heitti mut ja porkon kotiin. Poosu asuu siis minun viereisessä asunnossa mut tulee silti käymään tänää luonani.
Avaan kotini oven. Nenääni pistää vahva Viinan haju. Mitä hemmettiä. Katson porkoon hämmentyneenä.

"Ruu?" Huhuilen asuntoon. Pian tuo ilmestyykin eteeni umpi kännissä.

"RaKasS sÄ tUliIt" Ruu sammaltaa ja tulee halaamaan minua. Vilkasen keittiöön nopeasti mut käännän pääni uudelleen nähdessäni veri tahran lattiasta. Samalla tunnen että tuon hupparin hiha on märkä.

"Ruu rakas mikä toi veri tahra lattiassa on?" Kysyn ja työnnän mustahiuksista naista kauemmas että voin katsoa tuota silmiin.

"EeI nE miTääN oO" tuo selittää. Otan tuon  vasemmasta kädestä kiinni jo nostan tuon hihaa ylös päin. Järkytyn näystä.

"Porko hae ensiapu laukku vessasta" on ainoa mitä saan suustani ulos.

-----------------

Muhihahihaaa

Sanoja: 515


Pisara Meressä ||  Ruu & Jojeli Hokkus Pokkus Where stories live. Discover now