Ruu:
Tulin joelin kanssa hallille moottoripyörälläni ja miro tuli sen mersulla.
Dani on taas ennen meitä täällä."Sit enää tähdet ja valot nii se ois valmis." Kerron. Mirollahan on muuten sama väritys sen mersussa. Dani ja mirva rupeevat säätämään tähtiä kun minä ja joel vuorostaan ledejä auton sisälle. Laitamme ledit menemään etupenkkien tuolien alle ja sieltä sitten kattoon ja vähän kaikkialle. Ledit toimii pattereilla. Emme jaksa ruveta enää säätää valoja auton alle niin tää saa nyt luvan kelvata. Kokeilen vielä toimiihan valot.
"Ayo vittu siit tulee hieno" miro sanoo. Nuo leikkasivat kontaktimuoviin tähden muotoisen reijän ja spraymaalasi sen läpi niin että auton oviin jäi tähti.
Saimme kuin saimme auton valmiiks.
"Pitäskö mennä jonnekki jatkaa iltaa kello on kuiteski vasta 5" dani kysyy. Kaikilta tulee myöntävä vastaus. Päätämme ett mebemme danin luo.
"Sä voit ajaa bimmerillä vai tuutko mun kyytiin?" Kysyn joelilta.
"Mää voin ajaa" joel vastaa hymyillen ja ottaa avaimet. Ojennan vielä tuon kypärän mikä blondilla oli kun tultiin tänne. Oikeestaan se on miron mut se oli nyt lainassa joelilla
"Siis fhat millä te tulitte tänne" brune kysyy.
"Mairo tuli merseedeksellä ja mää tulin mun mp.eel" kerron. Otan musta liilan kypärän ja laitan sen päähäni.
"Ookeii sul on semmonenki." Dani sanoo hämmentyneenä. Naurahan. Jokainen meni sitten eri kyydeillä danille. Miro meni mersulla, joel meni minun bemarilla ja dani omallaan.
Pelasimme danin luona monopolia varmaa vittu 3 tuntia. Peli päätty siihen että minä voitin. Joel oli toinen ja dani kolmas. Miro oli siis viimeinen.
"No nut heippa dani" sanon ja halaan tuota kun lähdemme takaisin miron luo. Lähdemme huomenna takaisin kotiin joelin kanssa. Pitäisi siis tänään olla aikaseen nukkumassa. Miron luokse päästyämme menemme syömään iltapalaa. Kello on jotain 21.47.
Time skip
Aika on vierähtänyt erittäin nopeasti. Joulu ja uusivuosi alkaa ollakkin jo tosi lähellä tai no joulu onkin jo ensiviikolla. Jätkillä on vielä tän vuoden toka vikat keikat menossa ja ennen uuttavuotta onki sitten vika tälle vuotta. He ovat nyt tällä viikolla ja myös osan ensviikoa vahvasti menossa keikkabussilla ympäri suomee. Eli emme nää enne joulua joelin kanssa hirveesti. Kyllähän se harmittaa. Mutta mulla on hänelle todella hieno joululahja. Se oli kallis mut mitä vain mun rakkaalle. Se on sähkökitara jossa on upea salama kuvio. Se maksoi melkein 400€. Havahdun ajatuksistani kun kuulen tutun äänen viereiseltä parvekkeelta. Ja joo olen jälleen parvekkeella joelin kämpillä.
"Mitenkäs sulla on mennyt" Beth kysyy minulta. Hän on siis naapurin mummeli jonka kanssa olen jutettul sillon tällön.
"Ihan hyvin töitä riittää ja joelkin on bändinsä kanssa kiertueella." Kerron hymyillen.
"Kiva kuulla mitäs sä teitkään työkses" tuo jatkaa kyselemistä.
"Mä oon kokki tossa yhessä läheisessä ravintolassa. Mitenkäs sulla on muuten mennyt" päätän vuorostaan kysyä.
"No mitäs tässä tyytyväisenä vietän eläkepäiviä" tuo nainen naurahtaa. Hymähdän.
"Mä tästä lähenkin hipsimään sisälle päin alkaa tulla viilee" sanon ja nousen tuolilta. Hyvästelen tuon mummelin ja menen sisälle taloon. Mitähän minä tekisin. Päätän soittaa sulolle vp. Tuo oli jätkien mukana kiertueella.
"Hei ruu" sulo vastaa puheluun.
"Moi mites siellä menee" kysyn hymyillen kameralle.
"Ihan hyvin mut on yks juttu. Mä laitan sen sit myöhemmin viestillä." Tuo vastaa. Jään miettimään asiaa mut annan sen kuitenkin olla. Juttelemme siinä jonkin aikaa vähän kaikkee. Sulo vaikutti vaivaantuneelle koko puhelun ajan ja tuntui että se salaili jotain. Kysyin siltä vielä puhelun jälkeen viestillä että mikä se juttu oli mut se vaan vastasi ettei mikään tärkee. Annoin asian vain olla.
Pesen hampaita samalla kun kuuntelen Spotifysta soittolistaani. Kello on suunnilleen puol kymmenen illalla.
Puhelimeeni tulee ilmoitus että blind channel pitää ig liveä. Menen sänkyyni ja päätän katsoa hetken liveä."Kiitos seinäjoki iha vitun upee ilta tänää" niko sanoo. Nuo höpisevät ja lukevat kommentteja ja vastailevat niihin. Nauran vähän väliä millon millekkin. Porko onnistui lentämään naamalleen suoraan kaveran eteen. Yhtäkkiä joku nainen pussaa joelia huulille. Jähmetyn paikoilleni. Mitä helvettiä.. chattiin tulee ihan sikana kaikkee "söpöö" "onks joelilla gf" jne jne.. lopetan liven katsomisen.
Soitan saman tien joelille."Hei rakas" tuo vastaa puheluun.
"Älä esitä!! kuka vittu se nainen oli?!" Melki huudan puhelimeen. Sorrun ihan näillä sekunneilla.
Tuo pysyy hetken hiljaa."S-se on yks meiä kaveri" joel änkyttää. Tunnistan tuon äänestä että hän valehtelee.
"Ja vitut ollu pelkkä kaveri. Vitun vammanen saatana! Heti muissa kii ku mä en nää. Kyl mä tiesin etten riitä ja oon vitun ruma. Kiitos ja hei sä et enää kuule musta ja mä pidän huolen siitä!!" Huudan ja lopetan puhelun. Tiputan puhelimen kädestäni ja purskahdan itkuun. Nousen ylös ja hoipertelen keittiöön. Kaivan laatikosta kaikista terävimmän veitsen ja asetan sen ranteeni päälle. Vittu mitä paskaa..
------------
Anteeks pitkä tauko:(
Sanoja: 746
YOU ARE READING
Pisara Meressä || Ruu & Jojeli Hokkus Pokkus
FanfictionValmis✅ Aloitettu: 10.6. 2024 Lopetettu: 4.9. 2024 Tyttö. Tyttö joka selvisi suuresta laiva onnettomuudesta mutta menetti koko perheensä. Se vei nuoren vain 13 vuotiaan tytön niin pohjalle ettei puhunut yli 10 vuoteen. Vasta kun tuo löytää 6 henkise...