Time skip 2kk
Ruu:
Istuin danin sohvalla ja mietin viimeisiä kahta kuukautta. Niiden aikana ei oo tapahtunut hirveesti mitään. Tänään ois kuitenkin danin synttärit ja niitä vietettäisiin ihan täällä ja paikat onkin laitettu kuntoon. Joulun ja uudenvuoden vietimme onalla porukallamme eli minä,dani,miro ja mari sekä joitain danin ja miron kavereita kuten eetu ja jimi. Sama porukka olis nyt tulossa tänne tossa tunnin päästä. Ja sit vielä danin muitakin kavereita ja sit tietty hänen vanhempansa ja sisarensa. Tuon pikkusiskon olin tavannut aikasemmin. Sen nimi oli minnea hän oli mua vuoden nuorempi. Ei mikään lempityyppi.
"Kaikki onki sit vamista" kuulen miron sanovan. Hän oli marin kanssa tullu auttamaan juhlien jätrkäämisessä.
Ainiin ja tai no ei sittenkään mitään ihmeellistä.
"Jees hyvä hyvä" dani sanoo ja tulee istumaan viereeni.
Odotimme siinä sitten kunnes ekat vieraat alkoivat tulla tänne. Pian talo olikin täynnä ihmisiä ja musiikki pauhaa. Vittu.
"Mä meen käymään pihalla" huudan musiikin yli danille. Kävelen terassille ja huomaan Minneankin olevan siellä. Vittu oikeesti vituttaa iha helvetisti. Jään vähän matkan päähän tuosta.
"Miks sä tänne tulit" tuo tiuskaisi. Vittu nyt.
Dani:
Porukka hiljenee yhtäkkiä kun terassilta kuuluu pari laukausta ja kiljaisu. Mitä helvettiä.
"Kaikki ulos" joku huutaa mut jähmettyn paikalleni. Mitä helvettiä tapahtuu. Kun saan jalat liikkeelle ryntään terassille. Minnea makaa maassa verilammikon keskellä mut järkytyn enemmän kun näen Ruun ja hänen jalan vieressä pistoolin. Tuon vaatteet on ihsn veressä. Mustahiuksinen nuori nainen edessäni on kyllä liikkunu hieman hämärillä kulmilla viime aikoina mut.. en olis uskonu..
"M-mitä helvettiä?!!" Huudan ekana mitä päähään tulee. Ruu kääntää päänsä minua päin. En osaa tulkita enää mitää tuon ilme tarkoittaa.
Tuo ei vastaa mitäään"Mikä vittu sua vaivaa?!!" Kysyn Ruulta. Tuo oli ihana, kaunis,ystävällinen ja kaikkee muuta mut nyt.. tuo kaikki haihtui pois sekunneissa.
Tuo mumisee hiljaa jotain ja lähtee juoksemaan metsään. Mitä helvettiä. Ryntään Minnean luokse. Kyyneleet alkavat vuotaa silmistäni."Ei helvetti. Soittakaa joku ambulanssi!" Eetu huutaa kun tulee katsomaan terassille. Nostan minnean puoliksi syliini ja halaan tuota. Vittu ihan sama vaikka verta on joka paikassa.
"Mä kostan tän vielä" kuiskan hiljaa.
----------------
Okei joo tää kirja saattaaki nyt sit olla tässä. HUOM TÄSTÄ TULEE VIELÄ JATKO OSA. Täs vaihtuu nyt vaan nii isosti aihe ja melkein kaikki niin itselle helpompaa on vaan tehdä uus kirja.
Sanoja: 374
JATKO OSA JULKASTU!!!!!!
kirjan nimi: end of beginning || Ruu & joel hokka
YOU ARE READING
Pisara Meressä || Ruu & Jojeli Hokkus Pokkus
FanfictionValmis✅ Aloitettu: 10.6. 2024 Lopetettu: 4.9. 2024 Tyttö. Tyttö joka selvisi suuresta laiva onnettomuudesta mutta menetti koko perheensä. Se vei nuoren vain 13 vuotiaan tytön niin pohjalle ettei puhunut yli 10 vuoteen. Vasta kun tuo löytää 6 henkise...