Starea vaporului

15 5 2
                                    

Acum:


Primele raze ale dimineții l-au găsit pe Împărat meditând la ce urma să se întâmple. Un informator îl anunțase că cineva îl vrea mort, așa că fusese pe fază și încetinise vaporul în ultima clipă. Acum trebuia să deducă cine ar fi avut destulă influență încât să îi urce un asasin pe vas. Nu erau foarte mulți: Brazos, Lawson și... cam atât...

După ce s-a convins că singur era mâna lui Danny, s-a întors la epavă. Nimeni altcineva nu se trezise. Toți adormiseră greu cu o seară înainte, din cauza sperieturii trase. Loki, pentru a-i trezi cum se cuvine, a început să tragă cu mitraliera. Tot echipajul a sărit în sus și a alergat spre arme.  Zeul începe să râdă:

- Nu-i nevoie de arme, numai niște topoare dacă aveți. Dar, mai întâi mâncăm. Trebuie să avem energie pentru ziua de azi. Vom avea foarte multă activitate. Apropo, ce avem la masă?

- Panoul de electricitate nu a fost avariat, așa că tot ce era în frigider sau congelator s-a păstrat, deci nu ducem lipsă de alimente. îl anunță vesel bucătarul.

- Foarte bine, nu vom fi flămânzi cât vom repara vasul. Apropo, cât de avariat este?

- Foarte, domnule. Este prea avariat ca să îl putem repara aici...

- Ești sigur?

- Foarte, domnule. Am refăcut calculele de zeci de ori și mereu rezultatul a fost același.

- Care?

- Nu plecăm de aici. Cel puțin, nu în viața asta...

- Calculul tău a luat în considerare doar reconstrucția vaporului?

- Da, domnule.

- Dar dacă am pleca cu bărcile de salvare?

- Nu avem destulă forță să vâslim până pe continent.

- Dar dacă le-am pune pânze? Avem topoare pe vas?

- Da, domnule.

- Atunci suntem bine. Luăm topoarele și mergem în junglă să tăiem copaci, pentru catarg. Pe post de pânze vom folosi plăpumile și cearșafurile pe care le avem. Voi aduna o echipă cu care să adunăm lemne. Aștept voluntari până după masă!

Zeul nu a mâncat în același timp cu echipajul, deoarece a plecat în recunoaștere.

Jungla era ca oricare alta: plante înalte, insecte uriașe, maimuțe, păsări, lei și tigri. Nimic ieșit din comun sau din cale afară de periculos. Cu alte cuvinte, putea să doboare copaci fără nicio grijă.

Oricât de împărat era, s-a trezit că mergea în direcția greșită. Nu mai știa de unde venise. Bineînțeles că se putea teleporta la Sigyn, dar nu i-ar fi stricat o plimbare prin natură, pentru a mai uita de griji.

Inspiră cu nesaț aerul curat al naturii, în timp ce admiră o plantă carnivoră.

***

În America Latină:

Lordul Fenrir își vede te treabă, când îi sună telefonul:

- Da?

- Tu ești, Ferdinand?

- Da. Ce vrei  Bayar?

- M-a pus Helena să te sun pentru a te întreba dacă ști ceva despre Împărat și Împărăteasă.

- Din câte am auzit, sunt într-o croazieră pe undeva prin Pacific...

-  Soră-ta s-a panicat puțin deoarece nu răspund la telefon.

Amalia - Împăratul sosește (vol. 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum