17. bölüm

46 7 1
                                    

KÖFN- Bi'Tek Ben Anlarım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KÖFN- Bi'Tek Ben Anlarım

(Mira ve Venüs'ü merak ediyorsanız karakterler kısmında bulabilirsiniz 🌸)

İşe gitmek için hazırlandım. Yarın da tüm gün ders çalışıp piknik pikniğe gitmek için Duru'larda kalacaktım ve beraber çıkacaktık. İş yerine gitmek için çıktığımda Duru'yu kapının önünde beklediğini görmek beni şaşırttı.

"Sen niye kalktın?

"Bende çalışıyorum ya hani Miray'cığım."

"O bir günlük değil miydi?"

"Sen bırakana kadar bende bırakmam."

"Of Duru! Niye kendini yoruyorsun kızım."

"Sen yoruluyorsan bende yorulurum. Anca beraber, kanca beraber."

Beraber yürümeye başladık. Yakındı zaten. Cafenin önüne geldiğimizde anahtarı çıkarıp kapıyı açtım. Işıkları yakmak için etrafıma bakındım ancak göz gözü görmüyordu. En sonunda şalteri yakıp etrafı aydınlattım.

Üzerimizi değiştirip işe başladık.

🌸🌸🌸

Tüm gün ders çalıştığım için yorgundum. Başım ağrımaya başlamıştı ve bu yüzden biraz ara vermiştim. Normalde de sıkı çakışan biriydim ancak işe başladığımdan beri arttırmıştım. Tüm geleceğim bu sınava bağlıydı. Yoksa bu yorgunlukla ayakta kalamazdım.

Yarın piknik olduğu için giyeceğim şeyleri sırt çantama koydum. Makyaj malzemelerimi eklemedim çünkü Duru'dan kullanacaktım. Mira'yı da kendimle götürecektim lakin korkuyordum. Venüs ona zarar verebilirdi.

Mira'nın başını okşadım. Mira gözlerini yumarak mırıldandı. Üzerime gri bir eşofman ve kırmızı bir crop giydim. Saçlarımı at kuyruğu yapıp dışarı çıktım kucağımda ki Mira ile. Her zaman olduğu gibi sokak hayvanlarını bekledikten sonra Duru'nun evine gittim.

Kapıyı çaldığımda kapıyı Duru açtı. Beni görünce boynuma sarılıp "hoşgeldin!" Diye bağırdı yüksek sesle. Gülerek içeri girdim. Ayakkabımı çıkarıp kucağımda ki Mira ve kolumda ki çantayla salona geçtim. Çantayı tekli koltuğun üzerine bıraktığım da Buğra'nın bilgisayarda ki bakışları beni buldu. Gülümseyerek "hoşgeldin." Dedi.

"Hoşbuldum. Oyun mu oynuyorsun?'

"Hayır, birşeyler izliyordum. Oyun için odamda ki bilgisayarı kullanıyorum. Ayrıca salonda yüksek sesli tepkiler verdiğim zaman Duru ile tartışıyoruz."

Gülerek "anladım. Bağımlısı oldun yani." Dedim. Buğra da aynı ifadeyle başını salladı. İçeriye Venüs girdiğinde yere bıraktığım Mira'yı hemen kucağıma aldım. Buğra gülerek yerinde doğruldu. Venüs'ün başını okşayıp "kedilerle arası iyidir. Birşey yapmaz merak etme." Dedi.

portakal çiçeği TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin