15. bölüm

64 7 2
                                    

Madrigal- Seni Dert Etmeler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Madrigal- Seni Dert Etmeler

OY VERMEYİ UNUTMAYIN 💗🌸

"Seni böyle kolay bıraktıysa sende umursama?" Dedim kısık sesle. Buğra'ya üzülmüştüm. Beni bu kadar önemsediğini bilmiyordum.

"Umursamamaya çalışıyorum ama bilemiyorum. Ailesiyle sorunları vardı. Belki de ondan dolayı artık konuşmak istemedi? Acaba iyi mi?"

"Bunları düşünmemelisin. Eminim öyle bir durum olsa açıklardı."

Toplarlanarak dik durdu. "Neyse ya. Seni de dersinden alıkoydum kusura bakma." Dedi. Başımı salladım hafif alaylı tonda "saçma sapan flört için dersi ekeceğime dertleştiğim için ekmeyi tercih ederim." Dediğimde bana doğru dönüp tebessüm etti. Utanarak bakışlarımı kaçırarak indim arabadan. Peşimden indi.

Beraber sınıflara çıktık. Onun sınıfı bir alt kattaydı. Bu yüzden merdivende el sallayarak uzaklaşacaktım ki bir anda yanağıma öpücük kondurdu. "Teşekkürler, uzun zamandır biriyle konuşmaya ihtiyacım vardı."

"R..rica ederim." Diyerek hızla çıktım merdivenden. Heyecan içinde kalbimi tutarak sınıfa girdim. Benim hemen ardımdan hoca girdi. Yerime oturup derin nefesler aldım.

Duru tüm ders boyunca gelmedi. Diğer ders geldiğinde onunla konuşmadım. Cevap vermediğimi görünce o da sessizce önüne döndü. Haklı olduğumu biliyordu. Şuan onlardan daha önemli dertlerim vardı. İki gün sonra ev sahibi kapıma dayanacaktı. Kiramı nasıl ödeyecektim?

Daha küçük bir eve geçmeliydim. Kesinlikle orada daha fazla kalamazdım. Ailemden nefret ediyordum. Çok zenginlerdi ancak bana bakmayı bile çok görüyorlardı.

Duru'dan borç para almak istemiyordum. Aslında Albay ailesi çok zengindi ama yine de istemiyordum.

Dersler bittiğinde ayağa kalkıp çıktım sınıftan. Duru peşimden koşarken bir yandan da çantasının fermuarını kapatmaya çalışıyordu. "Dur kız! Beni bekle!"

Aldırmadan devam ettiğim de yanıma yetişti. "Küs müyüz?" Diye sordu tatlı bir yüz ifadesiyle. Tepki vermediğimi görünce gözlerini sonuna kadar açıp dudaklarını büzdü. Bu harekete asla dayanamayacağımı biliyordu. "Ya ama orada kötü bir amacım yoktu ki! Alınacağını tahmin etmedim. Özür dilerim kızıl lokumum benim!" Hareket etmediğimi görünce somurttu. "Etkilenmedin mi?"

"Mimik oynamadı."

"Ama ya!"

"Orada yaptığın saçmalık Duru. Gamze resmen bana laf sokuyor sen ise onunla kalmayı tercih ediyorsun. Niyetin ne olursa olsun kabul edilemez."

"Haklısın da..." Sözünü kestim. "Haklıyım ve şuan konuşmak istemiyorum." Diyerek önden yürüdüm. Duru arkamdan ofladı. Eve kısa bir sürede varıp hızla üzerimi değiştirdim. Ders çalıştıktan hemen sonra uyudum. Dört saatlik uykunun ardından kalktım. İş saatime yarım saat vardı.

portakal çiçeği TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin