BÖLÜM 1 BAŞLANGIÇ

97 5 33
                                    



BÖLÜM 1

Karşımda duran doktorun söyledikleri gerçek miydi? Kardeşim hasta mı? Yaşlı gözlerimle doktora döndüm ve sordum.

'' Peki tedavisi yok mu? Olması lazım yani kardeşim daha çok küçük onun daha yaşaması gereken çok şey var. ''

Sesimin titremesine engel olamamıştım. Çok zordu. O benim kardeşimdi. Onunla yapmak istediğimiz bir çok şey vardı. Benim değil ama onun bir sürü hayali vardı.

Doktor bir süre durakladıktan sonra cevap verdi.

'' Tedavisi var. Var ama ülkemize henüz gelmedi. Yurt dışında tam olarak olmasa da tedavisi var. Size ümit veremem ama yurt dışında en azından bir şansı var. ''

Yurt dışı.. Yurt dışında tedavi olmayı bırak yurt dışına çıkabilecek durumumuz yoktu. Bir biz vardık kardeşimle başka kimsemiz yoktu ki. Düzgün bir işim yoktu mesela gün sonunda bize kalan miktar çok azdı.

Şimdi ise yurt dışında bir tedaviden bahsediyorduk ve bu çok zordu.

Daha fazla dayanamayıp odadan ayrıldım. Ağlamamak için kendimi zor tutarken gözlerimin karardığını ve dengemi kaybettiğimi hissettim. Tam yere düşmek üzereyken bir kolun beni tuttuğunu hissettim. Gözlerimi açmak istemiyordum ama beni tutanın kim olduğunu öğrenmek için gözlerimi açtım.

Buzullardan soğuk mavi gözlü, topraktan koyu saçlı yakışıklı birisi vardı karşımda. Hafif cömert bir şekilde;

"iyi misiniz"? Dedi.

Başımın dönmesi devam ederken hafifçe doğrulup dik bir konuma geldim. Dengede durabildiğime emin olduktan sonra bir adım geri gitti.

'' İyiyim, teşekkürler. ''

Sesim kısık çıkmıştı. Kendimi iyi hissetmiyordum ve ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Sanki bir boşluğa düşmüştüm ve bilinmezlikler içindeydim.

Kısa bir bakışma geçti aramızda ardından ikimizde oradan ayrıldık.

                                                                  _________________   

Eve vardığımda yavaş bir şekilde içeri girdim. Alin beni beklerken koltukta uyuya kalmıştı. Kenardaki battaniyeyi yavaşça üzerine örttüm. Yanağına ufak bir öpücük bıraktım ve odama ilerledim.

Günün yorgunluğuyla üstümü değiştirdim ve yatağıma geçtim. Çok yorgun hissediyordum. Sadece fiziksel olarak değil ruhsal olarakta. Gözümü kapattığımda gördüğüm şey ise beklenmedikti. Bir çift mavi göz karşılıyordu beni sanki zihnimin en köşesine yerleşmek ister gibi.

                                                         ______________________

*kardeşinin tedavisi için iyi bir iş bulman gerek.*

*çok çalışıp, para kazanmalısın*

*hepsi senin yüzünden*

*kardeşinle iyi ilgilenmiyorsun! *

Uyandım... Ne oldu bana! Kabus görmüş olmalıydım. Saat 05.32'idi. Yüzümü yıkadım. Telefonu açıp bir iş başvurusunda bulundum. Uykum olmamasına rağmen uyumam gerekiyordu çünkü erkenden kalkıp Alin'in ilaçlarını alıp kahvaltıyı hazırlamam lazımdı.

Alin'ciğim hepsi senin için birtanem.

AŞK-I ANLAŞMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin