YAKINLAŞMA😍💍👈🏻

54 4 53
                                    


-Neden?

Yanında ki hanım kız bak ne kadar güzel dedi adam sırıtarak.

Kerem Bey'in söylediği hoşuma gitmişti açıkçası. Bizi yakıştırmıştı. Ama Alaz bundan pek hoşlanmamıştı.

Hülya hanım;

Sen düşünüyor musun Hazalcım? dedi hafif tebessüm ederek.

Sanki onları hiç dinlememiş gibi:

"Efendim?" dedim.

-Var mı bir sevdiğin senin?

- Ah! Şuanlık yok maalesef. Gelecekte bilmiyorum, hayırlısı.
Dedim hafif gülümser bir şekilde.

Alaz dışında ikiside hafif sesli bir şekilde güldüler.

Hülya hanım üzerimdekinin çok güzel ve zarif olduğunu söyledi.

Buna itafen Kerem Bey:

- Kızımız daha zarif değil mi Hülya'cım.
Dedi.Yine güldüler.

Alaz'ın konuştuklarımızdan bıkkın bir hali vardı.

Evet bu kadar samimilik yeterdi.

Beni Alaz'la yapmaya falan mı çalışıyorlardı ne?!

Bu kadar samimi olmayı beklemiyordum açıkçası.

Kerem Bey ayağı kalktı ve eşide onunla birlikte kalkınca bizde kalktık.

Alaz ile Kerem Bey, Hülya hanım ile ben el sıkıştıktan sonra Kerem Bey:

-Tanıştığımıza memnun oldum umarım iş alanında da çok iyi anlaşırız.
Dedi.

Restorant'dan dışarı çıktık.

Arabaya bindik. Arabayı sürmedi.

Ne bekliyorsun? Dedim.

Gözlerime bakmaya devam etti.
Bende onun gözlerine (kurban olurum) bakmaya devam ediyordum.

Noldu?? Der gibi bir bakış attım.

Sen. Dedi .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bir süre baktıktan sonra bir şey demeden yola devam etti. Ne olduğunu anlamamıştım.

Şirkete gidip işlerimizi halledip mesai saati bittiğinde hızlıca eve gittim. Alın 'in hasta olması beni çok endişelendiriyordu ve sirketteyken aklım sürekli onda oluyordu. Bu şekilde daha ne kadar idare edebilirdik bilmiyorum. Daha almadığımız ilaçları vardı. Bir çözüm bulmalıyım ama daha yapabileceğim başka bir şey yok gibiydi. Elimden gelen bu kadardı.

Eve vardığımda Alın beni bekliyordu. Alin'le her zamanki gibi bir akşam geçirdik.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sabah uyanıp hızlıca hazırlandım ve evden çıktım. Şirkete geldim ve hızlıca günlük planı hazırlayıp Alaz bey'in odasına gittim. İçeri girip günlük planı anlatırken içeri biri girdi.

"Ben geldimmmm. Biliyorum beni çok özledin ama işlerim vardı hayatım kusura bakma."

"Serkay defol git."

"Ama hayatım neden öyle diyorsun ki."

Alaz Bey'in arkadaşıydı sanırım. Alaz Bey çok ciddiydi açıkçası arkadaşını böyle biri beklemiyordum. Serkay denen çocuk Alaz 'ı sinirlendirmeyi seviyordu sanırım.

AŞK-I ANLAŞMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin