Bölüm 3 karşılaşma

48 3 29
                                    

Kapıyı tıkladıktan sonra içeri girdim.

Bu o'ydu. Demek adı 𝐀𝐥𝐚𝐳 'dı .

O önündeki dosyalarla ilgileniyordu. Ben ise onun buzullardan soğuk gözleriyle .Aynı günü yaşıyor gibi hissettim.. Keşke hayatım sonzuza kadar onun gözlerini izlemekle geçseydi.

Kafasını kaldırdı. 1,2 dakika bakıştıktan sonra buyur otur dedi.

-"Kahve içer misiniz?"

Beni tanımamıştı. Yüzünde beni hatırlamış gibi bir ifade yoktu.

- "Olur."

Kahveler geldiğinde konuşmaya başladı.

____________

-"Yarın 7.00 de şirkette ol. Parla Hanım sana şirketi gezdirecek yapacağın işi ondan öğrenirsin ."

Neden bu kadar sertti?!Daha nazik olamaz mıydı?

"Teşekkürler" diyip odadan çıktım.

_____________

Sabah uyandığımda hazırlanmaya başladım.

Hazırlandıktan sonra yavaşça odadan çıktım. Saat daha çok erkendi o yüzden Alin'e hızlıca kahvaltı hazırlayıp çıktım. Uyandığı zaman yerdi. Hastalığı yüzünden onun yorulmasını istemiyordum.
Hızlıca evden çıktıktan sonra şirkete geldim. Dün Alaz Bey'in dediği gibi Parla Hanımı buldum ve yapıcaklarımı öğrenmeye başladım.

Saat yavaş yavaş 8'e gelirken hızlıca günlük planı ayarlayıp Alaz Bey'in odasına gitmeye başladım. Kapıyı çalıp gel komutuyla içeri girdim. Alaz gömleğinin kollarını sıvamış dosyalarla ilgileniyordu. Aşırı karizmatik duruyordu.

Günlük planı anlattıktan sonra bugün 13.00 deki toplantıya beraber gideceğimizi söyledi. Toplantı şirkette değil ortak kararla belirlenen bir restorandaydı.

Bana verilen masaya geçip verilen işleri yapmaya başladım.

Zaman çok hızlı geçerken saati 12.00 yi geçtiğini gördüm. O sırada Alaz Bey beni odasına çağırdı. Şirket hakkında bir kaç şey konuştuktan sonra toplantı için çıkacağımızı söyledi. Masama geçip çantamı toplarken odasından çıktı ve asansöre doğru ilerlemeye başladık.

Şirketten yan yana çıktığımızda o arabasına ilerlemeye başladı. İlerlediği araba simsiyah bir Mercedes'ti ve aşırı güzeldi. Küçüklüğümden beri arabalara hayrandım. İlk televizyon görmüştüm ve resmen hayran kalmıştım. Tabi ki hiç bir zaman gerçekte görmemiştim. Şimdiye kadar..

Bu Mercedes amg serisindendi. İçimdeki küçük çocuk böyle bir araba görebildiğim için mutluluktan havalara uçuyordu. Çünkü o zamanlar böyle arabalar benim için sadece televizyondaydı.

O şoför koltuğuna oturduğumda bende hızlıca yanındaki koltuğa oturdum.
Dönüp bana bakmamıştı bile.

______________

Toplantı yapacağımız restorant geldiğimizde arabayı valeye teslim edip içeri girdik. İlerledigimiz masada bir çift oturuyordu. Kadının yüzünde tatlı bir tebessüm vardı.

Masaya geldiğimizde çift ayağa kalktı ve adam Alaz Bey'e elini uzattı. El sıkıştık sonra kadın konuşmaya başladı.

'' Merhaba ben Hülya Ursin bu da eşim Kerem. "

Bizde isimlerimizi söyledikten sonra masaya oturduktan Alaz'la ben ya yana otururken çiftte karşımızda oturuyordu.

" Alaz Bey sizin isminizi uzun süredir duyuyoruz ve açıkçası teklifimizi kabul etmeniz bizi çok mutlu etti. "

Sohbet bu şekilde ilerlerken siparişlerimiz de vermiştik. Önümüzde oturan yaşlı çift çok tatlıydı ve konu bir süre sonra samimi bir ortama dönüşmüştü.

" Eee Alaz sende yok mu birileri?"

"Yok Kerem abi sağol şuan hayatımda birini istemiyorum."

Kalbimdeki damarlar bir anlığına durdu.



Oy vermeyi unutmayin💖💖💗💗💗💗💕💕💕💕 

AŞK-I ANLAŞMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin