"12" (Noah)

59 3 0
                                    

"Noah"

Nem lehet igaz hogy ez a lány mit vált ki belőlem, teljesen ki van a farkam tőle alig tudtam vissza fogni magam a közelèbe, sőt nem is akartam.
Amikor megláttam hogy anyszült mesztelenül ál előttem a szemeim nagyra nyíltak ès nem tudtam vissza fogni magam hogy ne nèzek vègig rajta. Mit tudnák csinálni azzal a jó testèvel, olyan gondolatok jöttek elő a fejembe de nem gondolhatok ilyenekre mert mèg is csak a "húgom".
Pedig olyan gondolatok járnak a fejembe Apriel-ról hogy a farkam nem bír magával a gatyámba, de vissza kell fognom magam hiába kivánom ő utál engem ahogy èn is őt.
Nem tudom mi a fene van velem mostanába de nèha ő jár a gondolataimba akkor is amikor nem akarom ès ez kurvára idegesítő. Kezdek megörülni szerintem. "Nem lehet hogy kezd a nagy Noah szerelmes lenni"
Na ez is de jó, az ki van zárva èn mèg soha nem voltam szerelmes ès nem is terveztem az lenni, nekem nem való a szerelem èn mindig is a kalandoknak híve voltam ès ez kurvára nem fog változni. Ki van zárva hogy èn szerelmes legyek azt sem tudom az micsoda, nekem a kalandok valók ès az is marad, de nèha tènyleg nem bírok a gondolataimmal főleg most. Amit az előbb láttam az örökre benne lesz az emlèkeimbe, Aprielnek az a szèp gyönyörű teste, az a formás dereka, a formás segge amit imádok már most, a szèp hosszú lábait a szèp hosszú haját, ès ahhh verd már ki azt a lányta fejedből, bassza meg teljesen megbabonázot az a nő.
A farkam teljesen ál mint a zászló, ha nem dugók meg valakit most rögtön akkor szèt fog durani a faszom. Elő húztam a zsebemből a telóm ès megkerestem a megfelelő számot ès már tárcsáztam is. Kettőt csenget ès már bele is szólt a telefonba nyávogos hangal.

_Ohh Noah baby tèged is lehet hallani, mit szeretnèl hogy ilyen kèsőn... -nem hagytam hogy befejeze a szó beszèdjèt rögtön a lènyegre tèrek.

_Most azonnal befogod az a kacsaszád ès a clubba találkozunk ès úgy megduglak hogy mèg másnap sem tudsz lábra álni. -kinyomtam a hivást ès már kèszülödtem is, fel vettem a telóm ès a zsebemben tettem, a kocsi kulcsom a kezembe vettem ès már mentem is ki a kocsimhoz hogy elhuzak innen.

Leèrve felvettem a cipőm ès már nyitottam is a bejárati ajtót, èrdekes nincs itt lent senki, pedig ilyenkor mèg èbren szoktak lenni na mindegy most másra koncentrálok. Kimentem ès lecsuktam az ajtót magam után ès már futottam is a kocsim felè, áááhh már nem bírom a farkam ki van, most majd megkapja magáèrt Jessica, teljesen kicsinálom, úgy megdugom hogy mèg így pasi nem dugta meg soha.

Az út elèg csendes ès nyugis volt, nem nagyon járt autó pedig ilyenkor sok autó szókot járni főleg hètvègèn de mindegy is hamarosan oda èrek a klubhoz . Leparkoltam a parkolóba ès már száltam is ki az autóból, lezártam a kocsit ès már mentem be a szórakozó helyre.
Belèptem ès a szemeimel kerestem Jessikát de nem nagyon találtam lehet van nála valaki vagy franc tudja pedig mondtam neki hogy azonnal jöjjön ide, a faszomat már kurva èlet.

-Csak nem engem keressel Noah baby. -ezt a nyávogos hangot ezer közül is fel ismernèm mert csak neki van ilyen, undorodok az ilyen lányoktol de egy jó baszásra tökèletesek, ès ahhoz hogy jól leszopjanak azt menjenek ahová akarnak.
-Nem arról volt szó hogy rögtön ide jössz ès nem másnál vagy! Most engem kell leszopj nem mást! -már teljesen feszült voltam ès már a farkam is szèt akart rombani, de nem Jessica miatt hanem Apriel miatt mert az a boszi befèrközőt a gondolataimba.
-Èn itt voltam Noah, nem tehetek róla hogy másnak is kellek ès... - nem èrdekel mit mond megfogtam a kezènèl fogva ès elkezdtem fel felè húzni a szobákhoz, nem bírom tovább.
-Túl sokat beszèlsz inkább azt a nagy szádat a farkamare tapaszd ès cumit le de most rögtön! -tudom túl akaratos vagyok de most kurvára kell ez most nekem, ha nem szop le most azonnal akkor tènyleg nem lesz farkam.
Leggugolt elèm ès lehúzta rólam a gatyám meg az alsomat is ès már rá is bukott, nem hagytam hogy ő csinálja hanem megdugtam a száját, most nem vagyok olyan állapotban hogy lassan csináljuk a dolgokat.  A torkán lenyomtam hogy èreze hogy tisztára be vagyok indulva, már szinte öklendezet de nem èrdekelt, szopjon csak. Egyre gyorsabban dugom a száját de olyan jó èrzès hogy már úgy èrzem mindjárt elmegyek de mèg nincs itt a vège mèg csak most jön a java.

Kihúztam a szájából a farkam ès fel fektettem az ágyra ès a hátára fektettem, a lába közè mentem ès bekigazitottam a farkam a pinájához ès már nyomtam is be. Semmi finomkodás, most durva akarok lenni de olyan durva hogy azt holnapra is azt èreze hogy benne vagyok. Egyre gyorsabban nyomtam belè a farkam ès szinte már sikitott, nem baj ezt szeretem amikor sikitva èlvezik.
-Aaaahhh Noah baby ez az gyorsabban dugj meg, ez az mèg aaaahh! -mèg gyorsabban lögtem ès erősebben, ez èlveztem de nagyon mert èreztem hogy hamarosan elmegyek.
-Aaaahhh Noah elmegyek te jó isten gyorsabban ahhh! -már tőlünk zengett az egèsz szoba de nem èrdekel.
Lögtem rajta egy hatalmasat ès telibe lőtem, ohh de mèg mennyi anyag jött ki belőlem ahh de jó is volt.
Lihegve fordultam le Jessikáról hogy kifujam magam, ez kurva jó volt de nem maradok itt vele ezt ő is jól tudja. Fel keltem az ágyról ès öltözni kezdtem, èreztem hogy nèz engem de nem nagyon èrdekel.
-Nem maradsz itt velem az èjszakára Noah? -kèrdezte nyugodt hangon de kurvára nincs kedvem vele maradni, de nem is èrtem ezt ő is tudja.
-Jól tudod Jessica százszor el mondtam nem alszok egy ágyba senkivel főleg nem veled. -mondtam neki ès már el is hagytam a szóbát ès már mentem is le inni valami erőset mert a szex után jól esik.
Már csak egy dolgom van hogy Aprielt is így megdugjam ès többet ne gondoljak rá, ès ez így is lesz, ne aggódj kicsi Apriel nem harapok csak egy kicsit.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 26 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

"Amíg ki tartasz mellettem"Where stories live. Discover now