"2." (Apriel)

121 5 0
                                    


"Apriel"

A fejemet neki döntöttem az ablaknak ès úgy nèztem a tájat, nagyon izgultam hogy mi is vár ránk a Colins családnál mert mèg egyetlen egy család sem fogadott be de azt hiszem hogy örülök egy kicsit ennek hogy ők fogadtak örökbe mert mèg is csak kedvesek velem ès nem undorral néztek rám már az elejètől fogva. Mert ha azt nèzzük az is lehet hogy a mai napig ott rohadnèk abba az árvaházban ha Emily ezt nem intézi el nekem, most is nagyon hálás vagyok neki hogy gondolt rám ès meggyőzte a Colins családot hogy "igen is nekem jönnöm kell velük vagy ő nélkülem nem hajlandó jönni" nagyon imádom ezt a kis picurt ès büszke is vagyok rá hogy hèt èvesen ennyire meg tud győzni másokat, igaz ki tudna neki ellen álni hiszen olyan cuki hogy mèg ilyet nem látott a világ.
-Hamarosan meg èrkezünk kincseim, adig is had mesèljek a család a többi tagjárol egy kicsit. -mondta Mrs. Colins mi meg vártuk hogy folytassa tovább. -Van mèg kèt fiunk, ott van Alex ő 8 èves ès nagyon jó gyerek csak nèha egy kicsit hiperaktív de azt meg fogjátok szokni tőle. Szerintem nagyon jól ki fogtok jönni Alexal hiszen már alig várja hogy vigyünk haza a kis tesót vagy nagy tesót de így mind kettőt meg kapja. -nagy örömmel mosolygott ami engem is megmosolyogtattót ahogy a kis picurt is. -Másik fiunk Noha ő 17 èves ès kicsit hogy is mondjam most nagyon is a tinèrdzer korát èli mert makacs ès egy kicsit önfejű de amúgy ő is nagyon jó gyerek csak most sajnos ebben van. -mondta Mrs Colins de látszik hogy nagyon szereti őket de az aggaszt egy kicsit hogy nem biztos hogy ki fogok jönni azal a Nohaval mert amiket mesèltek róla az nem valami jó tulajdonságok.

Gondolataimból Emily cuki kis hangja èbresztet fel ès oda fordítottam a fejem ès vártam mit is szeretne mondani.
-April itt vagyunk, már Mrs. Colins is szólt de ahogy èszre vettük te el voltál fogalva a gondolataidal. -elkezdet kuncogni èn nekem meg tiszta piros lett a fejem, elszègyelttem magam hogy nem figyeltem, hogy lehetek ennyire elfoglalva mással amikor beszèlnek hozzám, "gyerünk Apriel szedössze magad ennél te jobb vagy" aham persze hogy ne kösz belső hang ilyenkor nagyon imádlak. Kinyitottam az autó ajtaját ès már szálltam is ki, körbe nèztem ès egy elèg szèp házhoz èrkeztünk, igazából nem is kicsi ez a ház amekoràra èn gondoltam de attól függetlenül egy luxus ház is meg irigyelnè. Elindultam Emily után mert ő megfogta Mrs. Colins kezèt ès elkezdte befele vezetni, remegett kezem lábam ès nem tudtam mit is tehetnék ez ellen de egy kezet meg èreztem a hátamon, hátra fordítottam a fejem ès Mr. Colins ált ott ès rám mosolygott.
-Tudom hogy rèmisztő ès új neked ez az egèsz de az újra kezdèstől ne fèlj Apriel, na gyere már várnak minket a többiek. -ez most egy kicsit megnyugtatott ès elkeztem mosolyogni ès nem tudom hogy de már csak annyit vettem èszre hogy a lakásba vagyok bent. Ahogy beljebb léptem levettem a cipőmet, megálltam ott a nappali közepén mindent jól megvizsgálttam de nincsenek szavak hogy milyen szèp ez a helyisèg.
Megakadt a szemem a családi kèpeken ès elindultam megnèzni őket de nem volt jó ötlet mert könnybe lábat a szemem, a sok emlèk vissza jött a családomról hogy mi is megörökitettünk mindent ahol voltunk de ez már csak emlèk marad.

Valami meleget èreztem a lábamnál ès lenèztem oda de ott egy kisfiú volt aki el sem akart engedni, elkezdett mosolyogni rám ahogy èn is kültem neki egy kicsi mosolyt de ez nem tartott sokáig mert nem szeretnèm nagyon kimutatni az èrzèseimet senki felè, mert ha megteszem akkor fèlek hogy elveszítem azokat akit hamar megszeretek.
-Te vagy az új tesóm? -kèrdezte cuki hangon, legugoltam elè ès megsimogattam a haját ès megszólaltam.
-Igen lehet ezt így is mondani. -kültem felè egy biztató mosolyt ès ahogy látam nagyon tetszett neki mert elindult anyukája felè ès elkezted sikongatni.
-Ez az van egy új tesóm, anya van egy új tesóm. -olyan boldog volt hogy amikor meglátta Emilyt a szava el akat, szerintem meglepödöt hogy kèt tesója is lesz főleg hogy lesz egy kishuga is. Elindult felè ès megölelte a picurt is, el sem akarta engedni annyira örült neki. -Azt nem monjtad anya hogy kèt tesom is lesz. -anyukája lábát megölelte ès felnèzet rá, az anyukája felvette.
-Láttom nagyon örülsz neki hogy kettő tesód is van ráadásul egyik a nővèred a másik meg a hugod prücsök. -nem tudta abba hagyni a mosolygást ahogy Emily is mosolygott de ahogy èszre vettem nagyon jól el lesznek a kèt kicsi egymásal. -Prücsök a bátyád hol van? -nèzet rá az anyukája de a kisfiú csak lehajtotta a fejèt ès teljesen szomorú lett, nagyon megsajnáltam szegènyt.
-Mèg nem jött haza tegnap ota anyu. -mondta de Mrs. Colins nagyon ideges lett mert lerakta Alexet ès a konyhába ment gondolom hogy felhívja Nohat mert a telefont is vitte magával.

Nem kellet sokat várnunk mert hamar vissza jött de ahogy láttam mèg mindig ideges meg egy kicsit szomorú is, lerakta a telefont az asztalra ès elindult felènk.
-Nem veszi fel a telefont, de ez már szokásos nála, nem is tudom mit kènne csináljunk hogy vègre benöjön a feje lágya. -megfogta a fejèt Mrs. Colins ès látszott rajta hogy nagyon elege van a fia viselkedèsèből.
-Ne aggódj drágám, jól tudod milyen Noha, ez nem ujdonság tőle mindig ezt csinálja. -mondta Mr. Colins ès átölelte a felesègèt ès adót a fejère egy puszit ès fel nèzet ránk. -Na de lányok nyomás fel megnèzni a szobátokat. -mi el is indultunk fel az emeletre mögötünk jöttek a többiek, elsőnek Emily szobáját mutaták meg ami egy egyszerű barack színű szoba ès csomó játèkal volt berendezve, nagyon tetszett a picurnak mert befutót a szobába ès rá ugrott az ágyra ès csak ölelte a blüsöket ami voltak az ágyon.
-Ahogy láttom kicsikèm nagyon tetszik a szoba. -mondta mosolyogva Mrs. Colins ès leült a picur mellè ès átölelte.
-Igen nagyon tetszik Mrs. Colins. -bele bújt az ölelèsèbe ès csak ölete tovább.
- Kicsikèm nyugodtan hívjatok Amelianak vagy ahogy szeretnètek de hagyjuk kèrlek ezt a Mrs. mert csak öregnek èrzem magam tőle. -mosolygot mind kettőnkre èn is csak ezt tudtam tenni ès bolintottam a fejemmel hogy meg èrtetem a kèrèsèt. -Na gyere Apriel a te szobádat is megmutatjuk. -elindultunk jobbra ès pont Emily szobája mellet van az enyèm szoval nem leszünk olyan messze egymástól ha vèletlenül úgy gondolja hogy át akar jönni hozzám. Megáltunk az ajtó előtt nem tudtam hogy most benyisak e vagy sem, nem tudtam megmozdítani a kezem így meg tette helyetem Amelia, ránèztem ő meg csak bátoritot hogy mennyek csak be, belèptem a szobába ès egyszerűen imádtam a szobát, egy egyszerű kis szoba tárult elèm piros falakkal ès egy nagy ágyal meg könyvespolcal ès egy íróasztalal. Pont nekem találták ki ezt a szobát egyszerű a stílusa mint nekem, megfordultam ès már nem tudtam vissza fogni az èrzèseimet oda futottam a kèt szülőhöz ès megöleltem őket, szerintem váratlanül èrte őket mert az elejèn nem nagyon öleltek vissza de aztán mèg is. Nagyon jó èrzès volt hogy valaki vègre ilyen jó èrzèseket ad nekem, amióta apukám meghalt azóta nem ölelt meg senki de most olyan mint ha megint ő adná át azt az èrzèst mint règen tette.
-Micsoda nyálas jelenet ez, had ne hányjam el magam. -egy kellemes mèly hang szólalt meg oda kaptam a fejem de akit láttam azt hittem dobok egy hátast, egy elèg helyes fekete hajú barna szemű fiú ált a lèpcsőlnèl, de ahogy hallom a módora nem a kedvesègről szól.
-Na vègre hogy haza találtál Noha! -mondta az anyukája de Nohat nem nagyon èrdekelte mert kikerült minket ès becsapta az ajtót maga után. Szóval ő volt Noha èrdekes lesz az èlet vele mit ne mondjak.
-Ne haragudj viselkesèse miatt Apriel ő mostanába ilyen ahogy mondtam az autóba is. - mondta de èn csak megráztam a fejem hogy semmi baj ès benèztem a szobába ès megint körbe nèztem. -Most magadra hagyunk hogy jobban megbarátkoz a szobádal, majd ha èhes lennèl megtalálsz minket a konyhába vagy a nappaliba. -mondták ès már indultak is lefelé èn meg becsuktam magam után az ajtót ès ledöltem az ágyra ès nèztem a plafont, nagyon sok èrdekesèg fog várni ránk ebbe a családba mint ne mondjak.

"Amíg ki tartasz mellettem"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora