Nuda

74 7 37
                                    

          Przepraszam że nie pisze🥲

Per.Uzi:

Minęło już trochę czasu, od kiedy mieszkam u N'a i V. Przyzwyczaiłam się strasznie do tego miejsca i nie wyobrażam go sobie opuścić.🥰

Udało mi się odnaleźć wspólny język z V. Czasami pogadamy o różnych sprawach typu: Ukryta prawda czy Dlaczego ja? Albo: Polsat czy TVN.

Z N'em jesteśmy przyjaciółmi. Takimi naprawdę bardzo bliskimi. Mamy takie nasze piątki w których oglądamy maraton ukrytej prawdy (JA NMG JA ZA BARDZO KOCHAM TEN SERIAL), oraz jemu popcorn pod kocykiem. Wymyślamy wciąż dziwne zabawy typu, „Fortnite ale w realu" lub „500 warstw ketchupu challange".

Co do mojego taty... Chyba zapomniał że istnieje. Nikt mnie nie poszukuje ani w ogóle.

Ale, wróćmy do rzeczywistości....(znowu najpierw przez Ż napisałam 🤣)

Obudziłam się o 8:07. TROCHĘ szybko. Chciałam trochę pospać jeszcze ale mi się nie udało, więc postanowiłam zejść na dół zrobić sobie płatki.

Żeby w ogóle tam zejść musiałam być strasznie Cicho. Roboty mordercze budzą się nawet gdy słyszą najdrobniejszy szelest.
Udało mi się zejść na dół✌️.

🔥UWAGA🔥
WSZYSCY CZYTAJĄCY. Jak wiemy wszyscy   mają swoje zdanie. Znajdzie się tu wzmianka na temat mleka i płatków, więc jeżeli jesteś uczulony na ten temat, lepiej nie czytaj

Wzięłam miskę i przygotowałam sobie ciepłe mleko i czekoladowe płatki. Gdy mleko było gotowe wyjęłam kożuch(🤮bleeee) i wlałam mleko, a potem wsypałam płatki. (Przepraszam)

Gdy je zjadłam poszłam znowu walnąć się na łóżko bo czm nie. Włączyłam tik toka i oglądałam sobie jakiś ludzi którzy robią animacje.

Per.N'a

-uuaaahh...- ziewnąłem. Nie wyspałem się za bardzo, bo myślałem o Uzi...
Nie wiem dokładanie o co chodzi, ale ona jest supeerrr. Ma mega pomysły na zabawy, extra włosy i jest śmieszna!

Jest 9:07. NIE CHCE MI SIEEEEEE!😪
Dobra lepiej iść niż nic nie robić, jak powiedział... ktośtam😋.
Gdy wkońcu wstałem poszedłem się ubrać i uczesać.

Jak już wkońcu skończyłem (no fryzura musi być jakaś nie?),wyszedłem z pokoju sprawdzić czy ktoś nie śpi🤓. Podszedłem najpierw pod drzwi V. Było słychać jakieś Odetari, więc nie śpi.

Potem oczywiście do Uzi. Wahałem się trochę ale zapukałem. Przez krótką chwilę stałem przed. W końcu drzwi się otworzyły. Zastałem w nich Uzi w piżamce >w<

-hejka uzi! Jak się spało?- spytałem
-Dobrze... wstałam strasznie szybko😪-odpowiedziała zaspanym głosem.
- A co robisz teraz?
-oglądam tik toka. Czemu pytasz?- zapytała.
- A mogę z tobą??????? PLSSSS😭😭-błagałem
-Okejjjjjj :) - Powiedziała. Lekko się uśmiechnęła i zaprosiła do pokoju.

Usiedliśmy sobie na pufie i rozpoczęliśmy oglądanie. Gdy nam się znudziło postanowiliśmy pobawić się w twistera.
🔥🔥🔥

*20 minut później*

Stałem tak sobie teraz w pozycji, jak to nawala Uzinia: „związanego pająka".
Nie dałem tak dłużej rady więc przegrałem😢. Z N O W U.

Per.Uzi:

Świetnie się z N'em bawiłam. Było prze śmiesznie. Gdy rysowaliśmy N tak z Niką zasnął. 🤨 Naprawdę spał, bo prawie zleciał z krzesła. Żeby lepiej się mu spało chciałam zabrać go do jego pokoju, ale on jest za ciężki. 🥲 Więc udało mi się chociasz go położyć na moje łóżko. Przykryłam go kocykiem i położyłam się obok. Widok śpiącego N'a jest przesłodki!❤️ Również się przykryłam kocykiem i tak zasnęliśmy obok siebie.

_—-_-__——__—_-_-_-_-_-_____—\_\\__—_-__

PRZEPRASZAM ŻE TAKIE GÓWNA WSTAWIAM ALE NWM CO PISAĆ 🤓

N x Uzi☆彡 &quot;Razem na zawsze&quot;Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz