Amelie
Mă simt de mii de ori mai bine acum. Este aproape patru dimineața. Până acum mi-am odihnit trupul, revenind la normal. Probabil în apa care Zion mi-a dat-o să beau era ceva, un drog, sau chiar nu știu ce să spun. Cert este că mi-a întors mințile. Îmi amintesc absolut tot ce s-a întâmplat când eram sub influența drogului.
Știu că am acceptat să merg cu Zion într-o mașină, și ca el m-a sărutat, mi-a lins pielea, m-a atins în locuri destul de intime. Dar, totuși, îmi amintesc că l-am refuzat, și ca el m-a adus acasă.
După ce am închis apelul cu fratele meu tot ce am făcut a fost să vărs și să beau o grămadă de apă plată. Mă durea stomacul, capul, mușchii, tot. Mi-am injectat cu o seringă un medicament care mi-a ameliorat durerile și trupul.
Acum mă aflu în dormitor, citind câteva eseuri ce țin de facultate. Și la televizor, se derulează un serial, la care mai arunc câte un ochi. M-am uitat la serialul ăsta de o grămadă de timp.
Parcă acum nu suna rău propunerea lui Zion. Poate ca nu cu el voiam să îmi pierd virginitatea, dar totuși, parcă-mi doresc puțină satisfacție de la un bărbat, nu doar de la masturbările sexuale pe care mi le întrețin din când în când.
Cred că a venit timpul să îmi pierd virginitatea în sfârșit, încă sunt tânără, am doar douăzeci și unu de ani, multe fete de vârsta mea sunt dezvirginate deja de la vârsta adolescenței. Dar eu nu sunt ca ele.
Și dacă chiar o fac, dacă va afla fratele meu ce va spune? Știu că nu e treaba lui, și i-am spus de o grămadă de ori să nu se mai bage în viața mea, dar sunt ferm convinsă că nu o să renunțe niciodată la asta.
Poate el chiar în momentul ăsta și-o trage cu iubițica lui. Bineînțeles că dacă voi spune ceva despre ea el se va supăra, cum o face de fiecare dată, dar cel mai probabil dacă el mi-ar insulta mie iubitul eu m-aș uita puțin urât la el și nu voi reproșa nimic.
Eu și fratele meu ne vom mai certa de mai multe ori, cum am făcut-o și anii trecuți. Eu îmi doresc ceva, el mă oprește să le fac, sub pretextul că mă protejează. Ce ar fi acum să o iau pe frumoasa lui de lângă el și să-i spun că nu e femeia potrivită pentru el?
Ce ar face?
Bineînțeles că o să reacționeze urât. Și el chiar crede că eu voi sta mereu cu mâinile în sân, fără să mai protestez în nici un fel?
Mi-aș dori ca fratele meu să nu mai fie atât de... nu știu... posesiv?
Brusc aud un sunet puternic din afara dormitorului. M-am speriat, chiar am tresărit. A fost un sunet destul de puternic, și ciudat.
Iau telecomanda și pun pauză serialului și las eseurile pe noptieră. Îmi iau telefonul și aprind lumina blitzului. Mă ridic din pat, începând să merg șovăind spre ușă. O deschid ușor, slavă domnului că nu e din aceea ce scârțâie, și încep să mișc telefonul în toate direcțiile, asigurându-mă că nu e nimeni care ar putea să mă doboare prin întuneric.
Nu observ pe absolut nimeni, decât o fereastră, larg deschisă prin care intră vântul și flutură draperia. Merg spre el, și îl închis, trăgând aer în piept.
Mă întorc în spate. Nu este nimic. Întorc capul în dreapta și în stânga, absolut nimic. Merg înainte și observ brusc ceva pe insula de la bucătărie.
CITEȘTI
Umbra De Dincolo De Fereastră (Pauză)
RomanceAmelie Aster, o studentă la facultatea de psihologie, tânăra și fermecătoare, cu ochi albastrii sclipitori și păr șaten mătăsos, se mută într-un oraș în care se află, de asemenea, și fratelui ei mai mare, în cel de al treilea an la facultate. Din c...