Capitolul 12

567 50 45
                                    

Heath

Evenimentele petrecute de aici și tot înainte sunt rezultante din capitolul 25 din cartea Heartless de shirayuki966 , cartea în colaborare cu aceasta.

Nu cred că idiotul ăsta a avut tupeul să dea în mine. Din nou. După ce că l-am ajutat de câteva ori, și că la început am avut grijă personal să nu moară dracu' de foame.

Bine, poate că am exagerat puțin când i-am spus ce i-am spus despre soră-sa. Dar chiar nu m-am putut abține. Totuși, este ceva ce el oricum nu cunoaște. Poate că acum știe că eu îi dau toți trandafirii, poate că acum știe că o vreau pe sora lui și că o privesc noaptea la geam. Dar el nu știe ce am de gând să fac.

Nu are tupeul să mă ucidă pe mine, niciodată nu a avut și eu știam perfect cum să-l manipulez. E doar cu un an mai mic decât mine, și e extrem de prostovan, sau cel puțin așa îl consider eu.

Amenințările cu moartea întotdeauna și-au avut locul. Până și când eram în celulă sau în afara ei. Vorbea aiurea uneori și pe mine mă enerva, nu mă puteam abține să nu-i dau una, bineînțeles că nu-i convenea și sărea la bătaie.

El are impresia că are putere asupra mea fiindcă uneori îl lăsăm să mă lovească, din nici un motiv, probabil doar pentru amuzament.

L-am lăsat să creadă că mă poate doborî. Dar nu știe că dacă eu pun mâna pe el, într-o fracțiune de secundă pot să-l nimicesc în bătaie.

Dar ezit să fac asta. De dragul Ameliei, deoarece dacă află că eu i-am ucis fratele, la care am observat că ține enorm, va fugi efectiv de mine, și nu voi mai putea să-i câștig încrederea. Și asta e preocuparea mea numărul unu, să-i câștig încrederea și după să profit de ea. Dar nu în sensul rău, nu vreau să efectuez nici măcar o mică formă asupra ei.

Eu o vreau doar pentru mine. Să fie a mea pentru totdeauna. Nu să-i fac rău, fiindcă dacă fac asta, automat se va teme rău de tot de mine, și nu-mi doresc asta. Îmi doresc să mă iubească, să fie la fel de obsedată de mine așa cum sunt eu de ea. Am de gând să fac orice îmi stă în putință să o câștig, și pe Kaiden (sau Dainn, sau cum pușca mea îl chemă) o să am grijă să-l îndepărtez, o să am grijă să uite de el, să mă aleagă pe mine în detrimentul lui.

Și o să reușesc. O să fie a mea.

[...]

Mă aflu în baie și îmi șterg sângele care îmi curge doar din vina fostului meu coleg de celulă.

Am buza spartă și ustură ca dracu'. Deja am folosit o jumătate de sul de hârtie pentru a-mi opri sângerarea nazală. Și buza asta mă ucide efectiv, ustură atât de tare încât parcă vreau s-o distrug de tot.

Dar nu pot și nici nu vreau, deoarece nu voi mai avea cu ce să o sărut pe Amelie. Am aflat că va avea o petrecere la facultate în zilele următoare. Un moment bun pentru a o pescui din nou.

Nu mă pot sătura de ea. Și nu o pot lăsa până când nu o pot avea. M-am îndrăgostit și eu așa cum a făcut-o și Dainn (sau Kaiden, îmi bag ceva în numele lui).

El aparent s-a îndrăgostit de cineva pe care nu poate avea, sau cel puțin așa ar trebui să fie. La cât de obsedat îl văd nu va accepta să nu o aibă pe prostănaca aia de care mi-a povestit.

Umbra De Dincolo De Fereastră (Pauză)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum