MUSALLAT.

107 84 63
                                    

Uzun bir süre sonra yine kitap devam etmemktedir. Her kes okuyor ama yorum yapmıyor. Lütfen yorum yapın arkadaşlar.💞

Mutfağın kapısını açtım. İçeri girdim. Ama muftak topladığım gibi değildi. Sanki biri gelip her şeyi darmadağın etmişti. Endişelenmeye başladım. Ama karanlıktı. Belki yanlış görmüşümdür diye ışığı açtım. Işığı açtığımda yemek masasının üzerinde o oteldeki bebeği gördüm. Belki yanlış görmüşümdür diye gözlerimi ovuşturdum. Ama hayır. Gördüklerim doğruydu. Olamaz,olamaz. Yoksa!

Mutlaka bu bebek bize musallat olmuştu. Başından beri anlamalıydım her şeyi. O otelin fiyatını,gizli odadan,hizmetlerinden. Ağlamaya başladım. "Ayşe de benim yüzümden öldü"diyerek kafama kafama vuruyordum. Sanki her şey bir rüyaydı. Başımıza gelen olaylar. İnanamıyordum hiç bir şeye. İçten içten bağırıyordum.

  Sabah olmuştu. Kalktım ve baktım ki mutfakta uyuya kalmışım. Ancak bebek orda değildi. Çox şaşırdım. Sonra kahvaltı hazırladım. Ve üst kata kalkım Keremin odasının önüne gelib kapısını çaldım. Ve Kerem beni içeri çağırdı.

İçeri girip Kereme dün geceki olaylardan bahs ettim. Kerem "uykun olduğu için hayel görmüşsündür "dedi.
Ama ben ısrar ediyordum. Keremi kahvaltıya davet ettim. Kendimde aşağıya indim. Sonra Kerem geldi ve biz kahvaltı ettik. Daha sonra Kerem evlerine gideceğini söyledi. Kıyafetlerini aldı ve evine gitti. Ama bir şey vardı.....

Sizce nasıl 💋

LANETLİ   BEBEK (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin