Evde yalnızdım. Ve işin kötü tarfıda o bebekle. Ama Keremin dedikleri aklımda takıldmıştı. Belkide ben hatal görmüştüm. Belkide ben bir şizofrendim? Ama hayır olamaz.Negativ düşünceleri üzerimden kaldırdım. Ve yürüyüşe çıkmağa karar verdim. Hazırlandım. Makyaj falan yaptım. Sonra üzerimi değiştim. Hava sıcak olduğundan crop ve tayt gimeyi karar verdim. Cantamı alıp yola çıkacaktım. Ama kapını kendime taraf çektim. Ama kapı açılıyordu. Nedenini anlamadım. Belki kilitlenmiştir dedim ve anahtarı deliğe soktum. Ama kapı açılmıyordu. Bağırmağa başladım. Tahmin etmeliydim. O küçük bebeğin işi bu olanlar. Kapıya tekme attım belki açılır diye. Ama açılmadı. Başlarda önemsemesemde artık korkmaya başladım. Koşa koşa odama gittim. Telefonunmu almak için. Bir terslik var. Telefonumu yatağımın önündeki sehpaya koymuştum. Ama orada değildi. Odada aramaya başladım. Hatta odadada değil. Evin her tarfında. Ama bulamadım. Nasıl bu evde yalnız kalacağım. İçimden biri arkama bakmamı diyordu. Ama ben bakmaktan çekiniyordum. Sonra sanki aniden kimse kulağıma"arkana bak arkana bak gör kim var". Ben arkama baktım ve benim telefonumu o bebeğin elinde gördüm.
Bebeğe doğru koşmaya başladım. Telefonumu almak için.
Bebeğe ulaşşyordum. Evet! Az kalmıştı ki telefonumu ondan almak için bebek birden kayıp oldu. Kendimde anlamadım.Sonra arkaml çevirip baktığımda ise olan olmuştu..Haydii yorumlara aşklarım🍉
Max 40 izleme olsun yenisi gelcek arkadaslar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ BEBEK (Tamamlandı.)
HorrorLanetli bir bebek bir grup arkadaşlara musallat oluyor. Arkadaşların başına bir grup olaylar geliyor ve sonuçları çok kötü oluyor.☠💀