KAÇIŞ.

101 77 42
                                    

Arkadaşlarrrrr o kadar
sevinçliyim ki anlatamam size. 236 izleme olmuşşşşşşşşşşşşşşş.
Yiaaaa deliricem lennn.
Heppinize teşekür ederim
canlarım benim.Herpibizi seviyorum.Teşekkürler diğer bölüm için 260 izleme gerek ama.
İnanıyorum yapacağınıza. Siz her şeyi başarırsınız.🎀💗💗🎀

-Seni burdan bırakmıyacağım. Ne yaparsan yap.
Kahkaha atarak söyledi ve gitti. Ama o beni buradan çıkarmayacaktı. Bunu biliyordum. O yüzden kaçmanın bir yolunu bulmalıydım.
Ama nereden kaçaçaktım.Ah!
Sonra kapı tıklamasını duydum.
-Gel.
İçeriye gelen bir kızdı.Neredeyse 27-28 civarında. Üstünde hizmetçi kıyafeti vardı. Elinde de bir tepsi vardı. Evet o adamda gelmişti yanında.
Gizemli  çocuktan:
-Zeynep.Şu kızın yemeklerini koy. Yesin zıkkımlansın. Çenesi susa bari.
-Emr edersiniz Umut bey.Koydum.
-Ben çıktım. Şu kıza göz kulak ol. Kaçmasın bir yere. Emanetimiz var onda.
-Tamam Umut bey.
Ben kızı görür görmez yanıma çağırdım.
-Piştt!Piştt!Zeynep gel buraya.
-Buyurun hanımefendi. Bir şey mi oldu?

(Arkadaşlar kızın ismini unuttum. İsmini Senay koyuyorum.)
-Öncelikle bana hanımefendi deme. İsmin Senay. Öyle seslene bilirsin. Şey acaba lavabo nerede?Ee götürebilirmisin.
-Tamam.E-eee Senay hanım.Buyurun beni takip edin.
Beni lavaboya kadar götürdü.
-Teşekkürler canım benim. Sen bekleme. Git. Ben geç çıkarım. Karnım ağrıyorda biraz.
-Tamam. Bir şey lazım olursa ben mutfaktayım.
-Tamam.
Evet. İste o beklediğim an geldi. Kaçma vakti tam şuan. Neyseki telefonum kalmıştı.Keremi aradım.
Alo Kerem gel beni vötür buradan. Tamam konumu atıcam sana.
Bekliyorum hadi..
Kereme konumu attım. Ama nedsnse ona mesaj gitmedi. Sonra çıkmak isterken tam da önümde bir kağıt gördüm. Alıp açtıkta ise gördüm. İçinde şöule yazıyordu.
"SAKIN  BURDAN  KAÇMAYI PLANLAMA  SONU  HİÇ  İYİ  OLMAZ!!"
Üstelik yazılar kanla yazılmıştı. Bir an korktum. Belki buradan kaçmamalıydım. Sonra aklıma o salak çocuğun Zeynepe söylediyi sözler geldi."Onu sakın kaçmasınz izin verme. Onda emanetimiz var."
Peki ya bende ne emanetleri var? Hiç bir şey anlamıyorum. Tek bildiğim şey her şeyin o bebek yüzünden olmasıydı. Ama bu yoldan dönmek yok söyledim ve yoluma devam etdim.Sonra telefona bakmak için elimi cebime attım. Ama bir sorun var!Telefonum cebimde değildi. Hayır olamaz böyle bir şey.
Telaşlanmaya başladım. Nasıl oalbilirki kendi ellerimle koyduğum şey kaybolsun. Lavabodan çıkıp odama gittim. Telefonum çiviyle duvara asılmıştı. Üstüne üstelik civinin üzeri tüm kandı. Gidip telefonu açmak isterken önüme CURSET çıktı.
(*CURSET ARKADAŞLAR LANETLİ BEBĞİN İSMİ BU ARADA DİĞER BÖLÜMLERDE VARDI ZTN.*)
Bağırmağa başladım. Sonra bana:
-Lan. Senay!Ne zamandan beri görüşmüyorduk. Nasılsın?
-Piskopat herif. Napıyorsun sen burada.
-Burası zaten benim.(Sırıtarak)
-Offfff!Allahım yardım et nolursun.
-Ha bide şu Kerem vardı ya.
-Eeee.Noldu Kereme?
-Kerem......

Evvvettt  bal  küplerim bir bölümün daha sonuna geldik. Lütfen yıldır atmayı unutmayın bide beni takip edenler GT VAR.🍒🥰👋🏻

LANETLİ   BEBEK (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin