FİNAL BÖLÜM.🤕

109 75 62
                                    

Selamlar arkadaşlar yeni bölüm
geldi. Umarım seversiniz iy okumalar. Yorum yazmayı unutmayın.🖤

Gözlerimi açtığımda yanımda o mal vardı. Az çok eminim tahmin etmişsinizdir.

Evet Umut. Hem de kendisi yetmemiş gibi o Curset i de yanında getirmişti.

E:Lan,senin ne işin var burda?
Ben sana beni rahat bırak söylemedimmi. Beni geç lan hadi geç beni. Ailemden ne istedin seni piç oç. Ben sana ne yaptımki. Hatta o boklu bebeği de ben çöp olacak bir otelden buldum. Ve bana musallat oldu. Ben sana ne yaptım ki ya. Ailemden ne istedin lan. Gerizekalı.

U:Öncelikle canım beni......

E:Lan bana canım deme mal.

U:Tamam. Ben sana bir şey yapmadım sen bana bulaştın. Ve bedelini de ödemeliydin. Ha bide o bebek senin o şefkatsiz annenden, obez,şişman,  babandan daha iyi ve kıymetli.

Tam da sözümü söyleyecektim ki, o salak ortadan kayıp oldu.

" Şimdi ben ne yapacaktım. Babam. Ben babamsız yaşayamam."

(Napıcaktın kızım evden çabuk çıkacaktın ki başına bunlar gelmesin.:))

Hastanenin odasından çıktım. Eve gitmek için. Hem de ordan Nitsuya uğrayıp olanları onunla konuşacaktım.
Hem de ablamın yanına gitmeliydim. Hepsini nasıl yapacaktım kendimde anlamış değildim.

Hastaneden indim. Eve gitmek için bir taksiye bindim. Taksiye konumu söyledim ve o konuma gitmesini dedim.

-30  sonra-

Ablam ve Nitsunun evleri yakındı. İkiside aynı binada kalıyordular. İlk önce ablama uğramayı düşündüm. Ama babam konusunda Nitsuya uğramayı karar verdim. Nitsu kapını açtı. Ama bir gariplik vardı sanki.

Nitsuya olanları anlattım. Nitsu da en az benim kadar bu duruma şaşırdı ve üzüldü. Ama sanki benden bir şey saklıyordu. Belkide bana öyle geliyordu.

E:Evet Nitsu. Dediklerinde sen haklıydın. Ben çok ama çok yanılmışım. Özür dilerim Nitsu. (SARILARAK.)

Nitsuda bana sarılarak "Bişey olmaz canım. Allah babana da rahmet eylesin. Başın sağ olsun."

Sonra Nitsuların evini terk ettim ablama uğramak için. Ama ablam kapını açmadı. Mecbur kapını açdım. Kapı kilitli değildi. Açtım içeri çok dağınıktı. Salona girdiğimdeyse annem ve ablamın yerde bayılı bir şekilde olfuklarını gördüm. Belki yerde uyumuşlardır diye düşündüm. Nabzlarını kontrol ettim. Ama nabzları atmıyordu.

O gece sadece annemgilin cesetlerinin başında ağladım. Ağlamaktan sesim çıkmıyordu. Artık ne annem,ne babam ne de ablam vardı. Artık bir yetim çocuktum.

3 AY     SONRA  

İşte olaylar böyle oldu. Ve bu da benim bir hikayemin sonuydu sonra ne mi oldu? Meraklı olabilir sizin için ama hiç te iç açıcı değil.

Esma ailesi yüzünden deprosyona düştü, şizofren oldu ve kayb etti.

Umarım  yazdığım kitapı
sevmişsinizdir.Kitap olarak yeni bir kitapım çıkacak. Beklemede kalın üzülmeyin canlarım. O da güzel  olcak.
Kitap hakkında düşüncelerinizi yazın. Bay bay💗💞🎀💘

LANETLİ   BEBEK (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin