6.Bölüm

468 44 35
                                    

Herkes şoka uğramıştı ,ben dahil.Rojhat'ın dedikleri Bizimkiler üzerinde şok etkisi yaratmıştı.Amcamın güzel karısı,evimizin nuru neşesi,herkesin sevdiceği ,ülkemizin onuru,yengelerin bir tanesi Saliha Karadağ birden sandalyeyi itip ayağa kalktı.

"Oğlum sen ne saçmalıyorsun? O sürtüke mi aşıksın?Abdullah duyuyor musun?senin yetim diye baktığın kız oğlumuzu yoldan çıkartmış ."dedi bağırarak . Rojhat'a hemen beni savunmaya geçti"Hayır Anne o benim namuslum olacak yakında ,onun hakkında böyle konuşamazsın"diyip masadan kalktı,benimde kolumu tutup"Kalk evlilik dairesine gideceğiz ,gün aldım merak etme"dedi.Rojhat'ın yüzüne bön bön baktım .

"Hadisene kızım"benden tepki gelmeyince , zorla sandelyemi itip kaldırdı ."Anne nolur bir şey yap"diye mırıldandım.Hatun birden ayağa kalktı "Rojhat bırak kızı benim düğünüm olmadan kimse bu evde sevgili bile yapmayacak yoksa babama o sırrını söylerim "dedi. Rojhat korkmuş gözlerle Hatun'a baktı acaba sakladığı sır neydi? Rojhat hemen koluma bıraktı, yengem kızına bakıp sırıttı, amcam bana doğru dönüp "anneni de al odana çık 2 gün boyunca da çıkma" dedi. Hemen annemin koluna girip odamıza çıktım.

Kapıyı kapatıp derin bir nefes verdim, Annem dua eder gibi ellerini açıp yüzüne sürdü." Kızım senin haberin var mıydı bundan ? "Kafamı onaylarcasına salladım, Annem elimi tutup beni yatağa oturttu "peki bu işte gönlün var mıdır? "Kafamı onaylamazcasına salladım, kafamı annemin dizine koyup "annem uzun süredir beni rahatsız ediyor bizden olmaz kardeşiz diyorum, bir şey olmaz önemli olan biziz bizim duygularımız diyor ve ben de bundan rahatsız oluyorum amcama söylesem yengem duyarsa bizi kovar zaten şimdi kovabilir, sana söylesem sen elimden bir şey gelmez dersin kime söyleyebilirim ki. amcam beni evlendiredebilir anne söz çıkmasın diye "Dedim dudaklarımı büzerek.

Annem yavaşça saçlarımı okşadı, kafasını eğip alnımdan öptü .Bir nevi beni sakinleştirmeye çalışıyordu.

"Haklısın kiçâmîn(kızım) Rojhat aptalca davranmış ,siz kardeş sayılırsınız onun Babası hem Mamon(amcan)hemde babandır .Amcanın korkusundan bir süre sana yaklaşmaz ,Ama amcan seni evlendirir mi onu bilmem ?kiçâmîn"

Annem dediklerinde haklıydı amcamın beni evlendirme konusu işte o sorundu .Odamızın kapısı aniden açıldı .İçeri evin huzuru ,neşesi,nuru ,güzelliği girdi .Rojbin bana doğru yaklaşıp "Annem senle konuşacak ama önce bu akşam olan veda partisi hazırlığına yardım edeceksin .Seni götürmek istemiyorduk ama damat tarafı getirin dedi .Hadi kalk Ayşe'ye yardım et!"diyip odadan çıktı.Anneme doğru dönüp, tebessüm ettim "Daye (Anne) gidebilir miyim?"Annem onaylarcasına kafasını salladı.Saçımı başımı düzeltim .

Daha fazla Ayşe Ablayı bekletmemek için Aşağıya indim.Sanki hiçbir olay olmamış gibi Herkes salonda oturmuş gülüşüyorlardı.Onlara gözükmeden kendimi Mutfağa attım,Ayşe abla tek başına börek vb. Şeyler yapıyordu .

Beni görünce tebessüm etti.Hemen yanına oturdum ,elindeki oklavayı alıp böreği açmaya başladım .Ayşe Abla kalkıp fırındaki kurabiye ve keklerle ilgilendi.

Yaklaşık iki saat sonra her şey hazırdı,bir benim hazırlanmam kalmıştı.Odama çıkıp eski dolabıma bir göz attım ne giyebilirim acaba diye, içinden dizimin bir karış altında biten ,çok az yırtmacı olan,hafif  gögüs dekolteli kırmızı saten bir elbise giydim.Saçlarımı Annemin yardımı sayesinde ütü ile düzlestirdim .Makyaj malzemesi olarak sadece Kırmızı bir rujum vardı ."Bunada şükür"diyip sürdüm . Kırmızı ruju kendime yakıştırıyordum,bundan dolayı amcamdan gizli olan bahşiş paramla almıştım.

Aşağı indiğimde Rojbin ,Hatun,Yaren ve gule kapının önünde beni bekliyorlardı .Hayret dedim kendi kendime beni beklemişler .Gule beni görünce koşup bana sarıldı "Rojin taş gibi olmuşsun gitmişken seni de evlendirelim mi?"Gule bebe mavisi bir elbise giymişti.Ona tebessüm edip diğerlerine döndüm Rojin ve Yaren burun kıvırarak bana bakıyorlardı.
Hatun "Hadi partiye geç kalacağız, Rojhat bizi bırakacak beklemez"dedi. Aslında Rojhat'ın arabasına binmek istemiyordum, bugün olanlardan sonra yüzüne bile bakmak istemiyordum daha doğrusu.

Hep beraber evden çıkıp, Rojhat'ın değiştirdiği yeni arabasına bindik. Rojhat'ın beni görmesini istemediğim için hemen onun koltuğunun arkasına geçtim Gule yanıma oturdu, Yaren ve Rojbin'de yanımıza oturdu, Hatun ise ön tarafa oturdu. Rojhat bize bakıp ıslak çaldı. Dalga geçer gibi "Yaren, Rojbin, Gule ve Hatun sakın kendinizi millete göstermeyin korkup kalp krizinden giderler."söylediği söz çok komikmiş gibi sesli bir kahkaha attı.Rojbin onu taklit eder gibi gülüp "Hahaha çok komik, güleyimde boşa gitmesin "dedi.Rojhat daha fazla uzatmak istemez gibi arabayı çalıştırıp ,Veda partisinin yapılacağı yere sürdü.Saat Akşam yediydi 'bu saatte veda partisi mi olur ?'diye içimden geçirdim.

Kapısının önünde izdanbut gibi adamlar olan bir yerde durduk .'Burası mı acaba ?bu ne biçim mekan 'diye sormak istedim ama malum ...

Herkes arabadan indi ben ve Rojhat tek kalmıştık .Rojhat arkasını dönecektiki ,hemen arabadan indim .

Gule gelip koluma girdi "Dikkat et adamları yoldan çıkarma "dedi.Ona tebessüm ederek "ben mi adamları yoldan çıkarırım bu tiple ,bir doktora görün istersen Gule Hânım"dedim.

Gule kahkaha atıp "sondaki aynı yengem gibi oldu "dedi.Bende onaylarcasına kafamı salladım.

İçeri girdiğimizde yaklaşık 150 kişi vardı .Yaren Hatun'a dönüp "Hatun mâ burayı kapatmamış mıydınız?"Hatun gülüp "kapattık ama Yunus'un çok arkadaşı vardı ,biz de hepsini çağıralım dedik."dedi . Yaren onaylarcasına kafasına salladı, orta alana doğru ilerledik .Hatun Yunus'u görünce"ben ve Yunus VIP localarda oturacağız, siz de istediğiniz yere geçin"deyip gitti. Ben ve Gule fazla ses istemediğimiz ve böyle yerlere alışık olmadığımız için arkada pek görünmeyen loca denen şeylerden birine oturduk. Gule elimi tutup "ben hiç içki içmedim, içelim mi Bir bardak  ?"dedi .Çok masumca söylemişti ama ben ağzıma alkol sürmezdim asla ve asla. Gule'ye "Ben içemem gule, ama sen istersen iç"dedim. Dediğim gibi ayağa kalktı ve barın olduğu kısma geçti.

Gule geldikten sonra sadece etrafa boş boş bakıyorduk. GUle dayanamayıp ayağa kalktı "oturmaya mı geldik? Kalk halay falan çekelim"dedi. Kafamı onaylamazca salladım durmadan ısrar etti. Ben de dayanamayıp peşine takıldım. Dj'in yanına gidip bir şeyler söyledi. Şarkı bir anda değişince halay açmasını istediğini anladım ve hoparlörden o ses geldi.

"Wî wîwî wîwî, wî wîwî Şemo
Wî wîwî wîwî, heliyаme bûme pemo
Gir xopаnê bi nok e, wî wîwî Şemo
Gir xopаnê bi noke, heliyаme bûme pemo
Şivаn а li hok e hok e, wî
Şivаn а li hok e hok e, heliyаme, bûme pemo
Gir xopаnê bi sîr e, wî wîwî Şemo
Gir xopаnê bii sîr e, heliyаme bûme pemo
Şivаn а li wîl e wîl e, wî wîwî Şemo
Şîvаn а li wîl wîl e, heliyаme bûme pemo
Wî wîwî wîwî, wî wîwî Şemo
Wî wîwî wîwî, heliyаme bûme pemo
Gir xopаnê bi nîsk e, wî wîwî Şemo
Gir xopаnê bi nîsk e, heliyаme bûme pemo
Şivаn а li îsk e îsk e, wî wîwî Şemo
Şivаn а îsk e îsk e, heliyаme bûme pemo
Wî wîwî wîwî, wî wîwî Şemo
Wî wîwî wîwî, "

Herkes kahkaha atıp ,deli gibi halay çekiyordu. Ben ise utandığım için köşede Durmuş onları izliyordum, takı elimi birisinin tutmasıyla hemen kafamı çevirdim. Ali Bey elimi tutmuş "hadi çekeceğiz"diyor. Ali Bey'in ellerinden ellerimi yavaşça çekerek"utanıyorum Ali Bey"dedim. Elimi tekrar kavrayıp üzerindeki ceketi çıkardı. Yanımızdaki koltuklardan birine atıp halay çekilen yere doğru ilerlerledik .

Ali Bey koluma girmiş halay çekiyorduk, galiba sarhoştu .Rojhat ise diğer tarafta tip tip bize bakıyordu. Elimden geldikçe  Rojhat'ın olduğu tarafa bakmıyordum.

Hiç beklemedigim anda birisi koluma girdi...

=⁠_⁠=O⁠_⁠oO⁠_⁠oO⁠_⁠oO⁠_⁠o=⁠_⁠=

Uzun süredir bölüm gelmiyordu ,kusara bakmayın ❤️❤️❤️

FarahAk0 bu bölüm canım ablama gelsin 💐💐

AĞA VE SEVDİĞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin