Öğle arasının başlaması ile yemekhanenin olduğu kata yani birinci kata indim.Daha kimseyi tanımadığım için yemeğimi alıp cam kenarında bulunan bir yere yerleştim.
Öğle aram yirmi dakika olduğu için hızlıca yemeğimi yemem gerekiyordu,ama hızlı yemek yemek en nefret ettiğim şeydi .Yemeğin tadını çıkara çıkara yemeliydik bence .
Yemekte pilav ,et ve çoban salata vardı.Tatlı olarakta dilimlenmiş halka tatlısı vardı ,en sevdiğim tatlı halka tatlıydı.Şanslı olduğumu düşünüp yemeğimi yemeye başladım gerçekten çok güzel yapılmıştı .Bizim evde yemekleri ben hazırladığım için ,hakkıma giremem güzel yemek yapardım ama bir günlük yemeği amcamın zoru ile üç gün yerdik ,her tabağa çok az doldurturdu ve tatlı olmazdı eğer Hatun'un nişanlısı baklava falan gönderirse yenirdi ama ben ve anneme verilmezdi .
Halka tatlınında tadına eski iş yerimde bakmıştım.Bir tabaktan hiç dokunulmamış vardı ,şefe sordum 'yiyebilir miyim ?'diye .suratsızca 'ye'demişti ,bende umursamadan yemiştim.Tadı hala damağımdaydı ,o şerbetinin şekeri tam ayarlanmıştı yada ilk defa yediğimden öyle düşünüyordum .
Yemeği bitirip ,tepsiyi çöpe attım .Öğle aramın bitmesine 6 dakika kalmıştı .Çay ocağından bir çay alsam geç kalmam diye düşündüm.Daha fazla zaman kaybetmeden çay ocağına gittim.Dolaptan bir paket çay çıkarıp, sıcak kettle 'dan biraz su bardağa koydum ,içine çayımı koyup çay ocağından çıktım .Asansöre binip 33.kata bastım .hiç durdurulmasına gitmeye dua ettim çünkü son 3 dakika kalmıştı.
Şom ağzıma tüküreyim ki 3. Katta durdu .içeri ellerinde çanta olan takım elbiseli üç adam girdi .Onlarda aynı benim gibi 33. Kata bastılar.Öğleden sonra Ali Bey'in iş görüşmesi yoktu .Demekki öğle arası ayarlamıştı.Yada adamlar öylesine gelmişti .
Bir adam gözlerini benden alamıyordu.Bakışlarından rahatsız olmaya başladım ,kafamı usulca yere eğdim . Yanımdaki hareketlilikten dolayı kafamı kaldırdım.Bana bakan adam yanıma gelmişti,elini uzatıp "Merhaba ben Tolga"dedi.
Kız bende Aybüke desene
Dedi iç sesim ama dinlemedim.Utanarak uzattığı eli sıktım "Rojin"dedim soğuk bir ses ile çünkü benden uzaklaşmasını istiyordum .Biri beni görürse yada Ali Bey görürse 'ben seni Aşk yaşa diye mi işe aldım ?'diyecekti.Elimi yavaşça çekmeye çalıştım ama adam elimi dudaklarına götürdü "Bu akşam benimle bir yemek yemek ister misiniz?"diye sordu.Şok içinde ona baktım,ilk defa biri bana bir şey teklif ediyordu ama hiçbir şey hissetmiyordum .Elim ellerinin arasından hızla çekip "Maalesef ailem akşamları dışarı çıkmama izin vermiyor"dedim.
Tolga dalga geçercesine gülüp "kaçıncı yüz yıldayız güzelim .Senin kendi iraden var ve özgürlüğün onlara karşı çıkabilirsi-" sözünü yarıda kesen asansörün gideceğimiz kata gelmesiydi.
Adamların inmesini beklemeden indim ve odama gittim.Kapıyı kapatıp kendimi sandalyeme bıraktım .Yaklaşık beş dakika boyunca olanları düşündüm ,birazdan Ali Bey gelir korkusuyla da işe başladım .
Boş boş dosyalara bakıyordum ama aklıma hiçbir şey girmiyordu giremiyordu .Sabah en azından azda olsa anlıyordum ama olanlardan sonra hiçbir şey anlamamaya başladım .Aslında suç Ali Bey'in di sanki amcamın evindede sekreterdim .Beni çaycı falan yapsa çok iyi olurdu ama adam ...
Odadaki telefonun çalması ile daldığım derin düşüncelerden çıktım .Telefonu elime alıp "Buyrun Ali Bey dinliyorum"dedim ."Çabuk bize dört sade kahve yap köpüklü olsun "dedi.
"Peki Efendim getiriyorum hemen"dedim .Cevap vermeden yüzüme kapattı . Odadan hızlıca çıktım gözüm Ali Bey'in odasına takıldı.Adamlarla kahkaha atarak gülüyor ve sohbet ediyordu.Banane bundan diyip ,asansöre bindim...
Kahveleri dökmemeye dikkat ederek,asansöre bindim ...
Kapıyı çaldım "Gel"emri ile içeri girdim.Ali bey ve Tolga gözlerini kırpmadan bana bakıyorlardı ,ilk önce Ali Bey'e verdim. Daha sonra yaşlı gibi gözüken bir adama verdim. En son ise Tolga' ya verdim. Gözünü kırpıp sessizce "sanki seni istemeye gelmişim gibi hissediyorum "şok olmuştum . Bu adam neden bu kadar kendini kaptırmıştı ,bir ismimi sordu, bir de yemeğe çıkalım mı.
Kafamı eğip hızla odadan çıktım.Odama girip kapıyı kapattım ,kapının karşısında bulunan koltuğa kendimi bıraktım.
Ben Aşkın nasıl bir duygu olduğunu bile bilmiyordum ,hiç tatmamıştım ...
İki saat olmuştu ama adamlar hala gitmemişlerdi.Tüm dosyalara bakmıştım birazda olsa beynime sokmuştum bir şeyler ...
Mesainin bitmesine son beş dakika kalmıştı ama adamlar gitmeyecek gibi görünüyordu.
Biraz daha bilgisayara dosya yükledim.Zilin çalması ile işleri bıraktım ,hemen Ali Bey'in yanına gidip 'çıkabilir miyim ?' demeyecektim çünkü adam bana 'çıkmaya ne kadar meraklısın'diyebilirdi.
Mesainin bitmesinin üzerinden on dakika geçmişti ama ben hala oturuyordum . Daha fazla beklemeyip kalktım,eşyalarımı almadım izin vermezse rezil olmayayım diye . Zaten adamlar gitmemişti.
Odanın kapısını yavaşca çaldım "Gir"emri ile girdim ."Ne oldu Rojin ?"
"Eve gidebilir miyim? "Dedim .Tolga lafa atladı"Beş dakika daha dur ben seni bırakayım güzelim "Ali Bey kaşlarını çattı
"Tolga sana ne oluyor ?"dedi ."Bugün eğer Rojin gelirse onunla bir planımız var "dedi pişkince sırıtarak Tolga .Ali Bey gözlerini sinirle bana çevirdi "Öyle mi Rojin ?".
Kafamı yere eğip "Hayır Ali Bey ,Tolga Bey'e gelemeyeceğimi söyledim ama dinlemek istemiyor"dedim sonlara doğru sesizce mırıldanarak .
Ali Bey "Tamam sen çıkabilirsin ,Tolga sana gelecek olursakta anlaşma iptal git başka şirketin kızlarına yanaş "kafamı kaldırıp Ali Bey'e baktım benim için bir belki daha çok anlaşmasından vazgeçmişti .
Kızım senin için değildir ,şirketteki kızlara yanaşmasın diye belkide şirkette sevdiği kadın çalışıyordur nerden biliyorsun
Hüsniye haklıydı benim için niye anlaşmalarından vazgeçsinki ben kimdim yetim bir kız .
Yaşlı olan adam birden ayaklandı "Ali Bey saçmalamayın .Bu anlaşma hem bizim kariyerimiz için hem de sizin maddi gücünüz için önemli bir fahişe için neden anlaşmayı bozu-"Ali Bey adamın sözünü yarıda kesti "Rojin çık dışarı "dedi bağırarak.Hızla odayı terk ettim .
Adamın bana fahişe demesine üzülmüştüm .Ama amcam, yengem ve kuzenlerimde bana öyle diyorlardı.
Ali'den(küfür içeriyor. İster okuyun ,ister okumayı)
Tolga'nın yaptıkları ve Şeref'in dedikleri Artık sabredemeyeceğim anlamına geliyordu ."O benim evleneceğim kadın,ne hakla ona öyle şeyler söylersiniz"diyip şerefsiz Şeref'e bir yumruk attım .Dönüp Tolga'ya atıyordumki Tolga benden önce davrandı Suat ise ayırmaya çalışıyordu .Suat'a bir yumruk atıp kendimden uzaklaştırmaya çalıştım.
Tolga'ya doğru dönüp ,burnunun üzerine bir tane koydum .Tolga burnunu tutup koltuga attı kendini .Bir tekme daha atıp bıraktım "Hadi şimdi sikinizide alıp siktirin gidin "dedim.Tolga ayağa kalkıp "senin ananı sikeceğim, pezevenk"dedi .Anneme küfür etmişti benim anneme .Tolga'ya doğru ilerleyip , kafasına tekme attım .Suat'a dönüp "Alın şu siktiğimin topunu götürün ,yoksa ben kabristana götüreceğim"dedim .Suat Tolga'nın koluna girdi ,şerefsiz Şerefe'de "hadi Şeref kalk gidelim"dedi.Şerefsiz Şeref kalkıp kapıya doğru ilerledi , arkasından Suat ve siktiğim Tolga gitti.
Kendimi koltuğa bıraktım ,sevdiğim kadına fahişe demişti .Onun anasıydı fahişe .
O sinirle Rojin'ide odadan kovmuştum acaba kalbi kırılmışmıydı
Sen bu değilsin Ali sevdiğine ayrıcalık yapamazsın herkese hır onada hır olacaksın
İçsesim haklıydı bugünden sonra değişezdim, eski benliğim asla silinmezdi .
=_==_==_==_=
İşte o gün derin bir sessizliğe büründü herkes ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞA VE SEVDİĞİ
Teen FictionMerhametsiz ve acımasız bir ağa masum bir kıza aşık olur ve amcasının ona olan borcu karşılığında sevdiği kız ile evlenir ama kıza onu sevdiğini hiç belli etmez ,ama belki belli ediyordur kız anlamıyordur...