7.Bölüm

431 54 16
                                    

Rojhat arsızca koluma girmişti ,bugün hiçbir olay yaşamamış gibiydi.

Ali Bey , Rojhat'ın koluma girdiğini görmemişti.Ali Bey'e doğru dönüp "Ali Bey ben yoruldum ,çıkabilirmiyim?"dedim.Ali Bey kafasını sallayıp kolumu bıraktı ama Rojhat bırakmıyordu .Elimi zorla Rojhat'ın elimden çektim .canım acımıştı çünkü Rojhat çok sert tutuyordu.

Halaydan çıktığımda Ali Bey'de çıkmıştı.Gule küçük bir koltukta oturmuş ,elindeki zıkkımı içiyordu .Hemen Gule'nin yanına gidip elindeki zıkkımı aldım Gule ağzının içinde yayarak"Ya versene Rojin ya ,bir bardak daha içeceğim bırakacağım "dedi.

Onu dinlemeden bardağı çöpe attım.Yanına oturduğumda kollarını önünde bağlayıp "Küstüm "dedi.Göz devirip önüme döndüm.

'Seninde gücün Gule'ye yetiyor ha '

Dedi iç sesim .İç sesimide umursamadım

' Sadece Gule'ye değil banada yetmiyormuş'

İç sesim iyice yoldan çıkmıştı.

Yan tarafımda hareketlilik olunca Gule'ye baktım.Gule Ayağa kalkmış üstünü düzeltiyordu "Nereye Gule?"dedim.Bana bakıp "Lavaboya gidip geleceğim ,Kaçmıyorum merak etme"dedi dalga geçer gibi.Kafamı onaylarcasına salladım.Gule gittikten sonra yanıma hiç tanımadığım bir kız geldi ."Otura bilirmiyim?"dedi .Kafamı aşağı yukarı salladım.

Gule hala gelmemişti , yaklaşık 20 dakikadırda yanımda tanımadığım kız oturuyordu hiç konuşmuyordu .Ona doğru dönüp tebessüm ederek "Benim adım Rojin, tanıştıştığıma memnun oldum "dedim .Oda beklemiyormuşcasına elini uzattı "Be-Bende E-Elif "dedi.Uzattığı elini tutup hafif sıktım.Anlamıştım benimle neden konuşmasığını kekemeydi çünkü .

"Gelin tarafı mısın yoksa erkek tarafı mı ?"dedim.Tebessüm ederek

"E-Erkek tarafıyım ,D-Damadın ü-üvey kız k-kardeşiyim "dedi.

Kız 'yanına otura bilirmiyim?' dediğinde kekelememişti .Demekki ağzının alıştığı kelimelerde kekelemiyor.

"O zaman sen Ali Bey'in tek kardeşisin"dedim şaşırmış bir ifade ile.Kafasını onaylarcasına salladı "O zaman sende Abimin A-Asistanısı"bende onaylarcasına kafamı salladım.İyi bir kızdı onunda abisi gibi kara gözleri vardı.

"Kaç yaşındasın Elif?"diye sordum.

"yirmi bir yaş-yaşındayım ,sen kaç yaş-yaşındasın ?"dedi . Tebessüm ederek"Bende yirmi bir yaşındayım "dedim .Aynı yaştaydık ,buda demek oluyordu ki iyi anlaşabilirdik .

Gule sonunda gelmişti,yanıma oturup Elif'e eziklercesine baktı. Elif ise kafasını önüne eğdi.Gule'ye biraz yaklaşıp"Gule neden kıza öyle bakıyorsun ? Çok iyi bir kız"dedim. Gule sesli bir nefes verip "o kız çok fıtne Herkes ondan nefret ediyor, üvey kız kardeşine sırf kıskandığı için iftira attı."dedi. Şaşırmıştım çünkü kız çok iyi biriydi. Gule ekledi "kızın yanına oturmasına neden izin verdin, sana da sonra iftira atar."bağırarak söylemişti, Elif'e nispet yapar gibi, Elif daha çok başını önüne eğdi.

Elif tam ayaklanmış gidiyorken kolundan tuttum "Sen iyi bir kıza benziyorsun Elif, sana iftira a atmışlar belli ki ama ben senin yanındayım."dedim. Elif tebessüm ederek "şirkete uğ-uğrarım bugünlerde o zaman sa-sana ol-olayları an- anlatırım"dedi. Kafamı onaylarcasına sallayıp kolunu bıraktım...

Elif yanımızdan ayrıldıktan sonra Gule ne kadar benimle konuşmaya çalışsa da konuşmadım. Çünkü o kızın suçu yoktu, tipinden belliydi. Üvey kız kardeşi çok fıtne biriydi ,herkes hakkında kötü şeyler söylerdi...

Parti bittikten sonra herkes arabalarına binip evlerine dönüyorlardı. Bir tek biz kalmıştık, hatun "Hadi artık biz de gidelim "dedi. Hepimiz Rojhat'ın arabasına doğru ilerledik, ben sabah ki yani sürücü koltuğunu arkasındaki yerimi alırken Rojin oraya oturdu. Bana pismişim gibi bakıp önüne döndü Gule'de diğer cam kenarına oturduğu için ben ortada oturmak zorunda kaldım.

Yol boyunca ,Rojhat Yola değil de bana bakıyordu. Bundan çok rahatsız olmuştum ,yerimde rahatsızca kıpırdamıyordum. İlk önce Gule ve Yaren'i evine bıraktık daha sonrada Amcamın evine geçtik .Arabadan hızla inip eve girdim .Saçımın çekilmesi ile kendimi yerde buldum,daha anın şokunu atlatamadan yüzüme bir tokat ,karnıma ise Bir tekme yedim .

Amcam omuzlarımdan tutarak "Ben sana o odadan çıkmayacaksın demedim mi ?Hehhh sen beni nerenle dinliyorsun lan "dedi Bağırarak.Korku ile olduğum yere sindim .Amcam bit tokat daha attı yüzüme ,tam Bir tekme daha atacak iken annem kendini önüme attı .Tokat annemin suratına gelmişti.Amcam anneme sert bir tokat daha atıp "Çekil lan önümden "dedi.Ama annem dinlemedi ,amcam sinirle annemin karnına sert bir tekme geçirdi.Rojhat babasını tutup"Dur baw ne yaparsın böyle"dedi. Galiba birtek o bizi koruyordu .

Amcam bizi bırakıp "Şimdi siktir olup gidin odanıza "dedi. Annem zorlukla ayağa kalktı, kolumu tutup"Hadi kiçâmîn
Kalk odaya gidelim "dedi...

Odaya girdiğimiz gibi kapıyı kilitledim. Annem yatağa oturup, dizine 2 defa vurdu Bu da'gel uzan'demekti. Yavaşça annemin yanına ilerledim, dizine yatıp"Dayke bûmın şarkiyeke beje(Anne benim için bir şarkı söyle )"dedim Annemin Mavi gözlerine bakıp. Kafasını onaylarcasına salladı.

'Felek çendî li me zalim bû yî, yar yar yar
Derdê me çendî giran bû, yar yar yar
Derman nema, hekîm nema, vê êşê derxe ji dil
Vê êşê derxe ji dil, vê êşê derxe ji dil
Derman nema, hekîm nema, vê êşê derxe ji dil
Vê êşê derxe ji dil, vê êşê derxe ji dil
Bihar rengê te ciwan e, yar yar yar
Gul xemilîn nav baxan e, yar yar yar
Dosta min bû, cana min bû, kes nebû mîna te yar
Kes nebû mîna te yar, kes nebû mîna te yar
Dosta min bû, cana min bû, kes nebû mîna te yar
Kes nebû mîna te yar, kes nebû mîna te yar
Ez runiştim serê kanîyê, yar yar yar
Çavê min westiya ey havalê, yar yar yar
Benda te mam e, bû sed sal, ka ew soz û ew qerar
Ka ew soz û ew qerar, ka ew soz û ew qerar
Benda te mam e, bû sed sal, ka ew soz û ew qerar
Ka ew soz û ew qerar, ka ew soz û ew qerar
Ez im dildar, ez im xembar, yar yar yar
Dikim gazî û dikim hewar, yar yar yar
Gelî bira û gelî heval, mêzekin ez ketim çi hal
Mêzekin ez ketim çi hal, mêzekin ez ketim çi hal
Gelî bira û gelî heval, mêzekin ez ketim çi hal
Mêzekin ez ketim çi hal, mêzekin ez ketim çi hal'

Annemin acıklı bir şarkı söylemesini beklerken o eğlenceli bir şarkı söylemişti.Ama şaşırmamıştım çünkü annem en zor zamanlarında bile bana destek olup, beni güldürürdü. Gerçek bir anneydi onu çok seviyordum.

Annem şarkıya devam ederken yavaş yavaş uykuya daldım...

Sabah uyandığımda saat 06.43 idi. Amcam odadan çıkmamı yasakladığı için işe gidemezdim. Hemen başucumdaki tuşlu telefonu alıp Ali Bey'e mesaj yazdım.

                                                                Siz:
Günaydın Ali Bey kusura bakmayın ama bugün işe gelemeyeceğim .

Yazıp gönderdim Anında Ali Bey çevrimiçi olmuştu .

Ali Bey :
Sana izin hakkının olmadığını söylediğimi hatırlıyorum SAKIN GEÇ KALMA .

Ali Bey izin vermemişti ,Gitmek zorundaydım .Hemen kalkıp lavaboya gittim .

Çıktıktan sonra üzerime siyah bir buluz ve siyah bir pantolon giydim .

=⁠_=O⁠_⁠oO⁠_⁠oO⁠_⁠oO⁠_⁠oO⁠_⁠o=⁠_⁠=

Sınır

50 Beğeni

300 okuma

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AĞA VE SEVDİĞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin