3. bölüm

514 36 22
                                    

Koruma arkamdan gelip "şu taraftan"dedi. Yönlendirdiği yöne doğru ilerledim ,kapıdan içeri girdiğimiz anda tüm gözler bize döndü .Asansöre bindik ,koruma 33. Kata bastı . Zaten son kat orasıydı "Ali bey sizi şirket hakkında bilgilendirmemi istedi ; şirket otuz üç katlı son katta sadece Ali Bey'in odası ve sizin odanız var odanızda bir telefon var Ali bey size oradan ulaşacaktır.en alt katta yemekhane ,mutfak ,çay ocağı ,danışma ve muhasebe var .Bir üst katta ;iç mimarlık departmanı var.Bir üst katta; Mühendislik departmanı..."

(Ve böyle devam ediyor,sıkılmayın diye yazmadım)

Asansör durduğunda koruma bana "Sizinle gelmem yasak şu oda Ali Bey'in.Odasında sizi bekliyor"dedi.Kafamı onaylarcasına sallayıp, Asansörden çıktım .Yavaş adımlarla korumanın gösterdiği odaya gittim .Kapıyı çaldım "Gel"komutu gelince girdim .Ali Ağa masasında oturmuş kalemi ile oynuyordu .

Sakin çıkan sesi ile "Gel otur "Koltuğa oturdum"Rojin fazla uzatmak istemiyorum maaşını muhasebe sana söyleyecektir herkesin öğle arası bir saat fakat senin ki 20 dakika çünkü ben öğle arası yapmıyorum ve seni çağırabilirim.
Odanda olan telefon sürekli açık olsun. Senden ne istersem yerine getirmek zorundasın. Şimdi sana vereceğim belgeyi imzalayacaksın 6 ay boyunca izinsiz benim yanımda çalışacaksın ha eğer izin istersen benim işe gelmemem gerekiyor "dedi.İtiraz etmem gerekiyordu ama beni işten çıkarırsa amcam bana şiddet uygulayacaktı. Kafamı eğip onaylarcasına salladım, kızla masadan kalkıp bana yaklaştı çenemi kaldırıp "sana kaç defa bu kafanı eğip bana cevap vermeyeceksin dedim maaşının yüzde ellisi kesildi."dedi .Hala cevap veremiyordu "ama amcam bana kızar nolur affedin" dedim.Kaşları daha çok çatılı "bana ne amcandan" dedi Acımasızca .Gözümden bir damla yaş süzüldü .Gözlerini kapatıp derin bir soluk verdi "Hadi git odana çağırdığımda gel yav-Rojin"dedi .Hemen çantamı alıp odadan çıktım,kendi odama geçip eşyalarımı kapının solunda bulunan askıya astım ...

İşi kavramak için dosyalara bakıyordum. Hala beni çağırmamıştı yanına Ali Ağa, şaşırmıştım çünkü oturmadan çağırmasını bekliyordum. Tam öyle düşünürken beni yanına çağırdı.

"Bana bir kahve getir "dedi otoriter sesi ile . Korumanın bana söylediği gibi birinci kata indim çay ocağına gidip Ali ağa'ya kahve hazırladım nasıl olacağını söylemedi için sade yaptım. Asansörde çıkarken birden 7 katta durdu, içeri 3 tane kız girdi. Aralarından birisi "Ali Bey çok yakışıklı değil mi? "dedi. Sarışın olan bir kız da"evet ya keşke beni asistan olarak seçseydi. "Dedi. Bu Ali Bey'in ne kadar çok hayranı vardı öyle. Kızlara tiksinir gibi bakıyordum, neden bir erkeğin arkasından böyle konuşuyorlar diye düşündüm. Ben hiç öyle duygular düşünmemiştim .

Kızlar 18. katta indiler ,asansör devam etti. Bizim kata geldiği an kendimi asansörden attım. Ali Bey'in odasına gidip kapıyı çaldım "gel "komutu gelince içeri girdim."Ali Bey kahvenizi getirdim " dedim.Kafasıyla masayı işaret etti yavaş ama hızlı adımlarla kahveyi masaya koydum...

Ali'den

Kahveyi çaycıdan isteyeceğime Rojin'den istemiştim çünkü onun elinin lezetinin içine girmesini istiyordum ,hemde ona bakıp içmek istiyordum. Çünkü Rojin benim tüm duygularımdı o aşkımın sahibiydi ,Tam tamına iki senedir onu seviyordum

Sene 2022 Rojin 19 yaşında,Ali ise 28 yaşındaydı.

Rojin işe başlayalı iki gün olmuştu.Amcasının dediğinin tam tersini günde en az iki yüz müşteri geliyordu.Rojin çok yorulsada sesini çıkaramıyordu .Çalışanlardan biri olan İdil sadece oturuyordu ,müdür gelip bakıyordu ama sesini çıkarmıyordu.Rojin onların sevgili olduğuna dair teoriler üretmeye başlamıştı ama tek sorun hacı evliydi...

AĞA VE SEVDİĞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin