İlgisizlik, Apati (apathy; İlgisizlik, kayıtsızlık), çevre ile ileri derecede ilgisizlik, kayıtsızlık ve duyarsızlık halidir. Sağlıklı bireyler yaşadığı veya hissettiği olumsuz veya olumlu tüm olaylara olumlu veya olumsuz bir tepki verir. Apati olan kişilerde bu durum tam tersine olmak üzere çevrede gelişen tüm olaylara karşı tepkisiz kalırlar.
—————————————————————
"Evet,bu gördüğünüz kılıç üzerinde yalnızca işinde ustalaşmış samurayları temsil eden simge var."Edgar için yine sıradan hayatında sıradan bir gündü. Sınıf arkadaşları ile beraber ataları olan samurayların geçmişten bugüne kalan emanetlerini görmeye müzeye gelmişlerdi. Eh,Edgar sıkılmıştı. Hoca saçma sapan şeyler anlatıyordu. Neymiş yok Tanrının kılıcıymış da yok bu bize verilen kutsal bir emanetmiş de Çin seddinin yapılışını mı anlatıyor Allah aşkına neden bir kılıca ihtiyaç duysun ki yaratıcı?
Saçma,Tek Tanrı her şeyden güçlüdür inancı Edgar'a daha mantıklı geliyordu. (Müslim AUUU)
Sıkıcı müzede zaman geçirirken gözü arkadaşı Mandy üzerindeki Kimono'ya takılmıştı. Herkes bundan giyiyordu,(eski tarih) ama Mandy gerçekten ailesi zengin biriydi ve alıp giydiği kıyafetler yeni ve güzel kokulu olurdu. Mandy ailesi durumu süper zengin olsada zorba ve ya şımarık değildi. Oldukça cömert ve iyi biriydi.
Kimono'ya bakarken arkadan geçen tamamen siyah giyinmiş iki adam dikkatini çekti. Girilmesi yasak bir odaya zorla girmeye çalışıyor fakat dikkat çekmemeye çalışıyor gibiydiler. En sonunda Edgar kapıyı açtıklarını fark ettiğinde iyi şeyler olmayacağını düşünüp insanların arasından sıyrılarak onların arkasından gitti. Yanında da öylesine uyumlu olsun diye duran bir katana vardı.
"Hey siz,ne yapıyorsunuz burada?"
Edgar etrafa bakındı daha sonra tekrar adamlara döndü.
"Buraya girişin yalnızca görevlilere özel olduğunu sanıyordum."
Adamlar en başta anlamaz şekilde baktılar fakat sonra kemerine bağlı kılıcı görünce tetiklendiler. Bu duygusuz çocuk peşlerine düşen samuraylardan biri olabilirdi.
"Ne çabuk? Anlaşılan samuraylar birliği teknoloji sistemini ilerletmiş ha?"
"Neyden bahsettiğinizi anlamadım,fakat görevliye benzemiyorsunuz."
Adamlardan biri Edgar'ın arkasından kapıyı kapattı,diğeri ise onu duvara gelecek şekilde sıkıştırdı ve ikisi beraber çocuğa bakmaya başladılar.
"Ah,ben daha önce aralarında böyle birisini görmemiştim. Söyle çocuk,yeni mi geldin,"
"Ne diyorsu-"
Biri Edgar'a sertçe bir yumruk attı.
"Galiba yeni,bir samurayın bu kadar enayi olacağını düşünmemiştim."
Diğeri ise elindeki sopayı Edgar'ın kafasına olabildiğince sert bir şekilde vurdu ve oğlanın yere düşmesi ile arkadan kapının açılması bir oldu.
"Ooo,kutsal emanetleri çalmaya çalıştığınız yetmemiş gibi bir de çocuğun birine mi saldırdınız?"
"Eh,Fang...Tamda bizim haydutlardan beklendiği gibi."
Fang ve Buster. iki samuraylık eğitimi alan yakın arkadaşlar. Görevleri haydutları yakalamak ve bazen gecikebiliyorlar. Bu sefer Edgar sayesinde onları yakalayacaklar tabi.
"Bu kadar oyun yeter,bizimle geliyorsunuz."
(...)
"Eh şunları artık zabıtaya teslim edelim ha? Artık cezalarını onlar verir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
apathy samurai / Fadgar
FanfictionApati hastalığına sahip olan çocuğun,samuraylık eğitim kursuna düşeceği hiç aklına gelir miydi?