2

161 31 49
                                    

Senseiler Edgar'ı fark etmeden Egar'ın dikkatini iki kişi çekmişti. Herkesle tanışmışken bunları ilk defa görüyordu. Biri kahverengi saçlı hafif esmer bir çocuk,diğeri ise mor saçlı hafif kıza benzeyen biriydi. Oldukça yakın arkadaş olmuş gibiydiler ve samimiyetleri hoşuna gidiyordu.

Dur...

Hoşuna gidiyordu?

Edgar bir saliseliğine hiç tatmadığı tuhaf bir duygu hissetmişti. Ama hemen eski haline dönmüştü. Tam bunları düşünürken hocanın onu fark etmesi ile önünde dikilmesi bir oldu.

"Seni burada daha önce görmedim."

"Bende."

"Kimsin sen? Neyin nesisin!?"

"Ben.."

Nasıl açıklayacağını bilemedi. Fang'in atlayıp her şeyi anlatmasını bekledi fakat boş. Anlaşılan kimse senseiden izinsiz konuşamazdı.

"Ben buraya getirildim. İki adamın bayıltması sonucu beni buraya getirdiler. Kapasitem varsa burada kalabileceğimi söylediler."

Fang'in başı belaya girer diye isim vermedi.

"Kim getirdi peki?"

Bir süre durdu.

"Bilmiyorum."

"Ne?"

"Baygındım,bilmiyordum."

Sensei bununla fazla uğraşmadı,yapan kişiyi aramadı çünkü önce Edgar'ın kabiliyetini görmeliydi.

"Sen,Edgar. Benimle gel."

Sorgulamadan gitti. Sormadı nede olsa gittiğinde görecekti.

Hoca bir odaya girdi ve kapıyı kapattı. Ardından Edgar'ın üzerindeki katanayı aldı ve inceledi.

"Tanrım,sen buna katana mı diyorsun? Bekle beni."

Çıkıp bir kaç dakika sonra yine geldi. Yeni bir katana ile. Elindeki katanayı Edgar'a verdi.

"Görelim marifetini,bana karşı gelmeye çalış sadece."

"Ama ben daha önce hiç eğiti-"

"Edgar. Sadece dediğimi yap. Yeni geldiğin için kızmayacağım ama Senseinden izin almadığın sürece konuşamazsın."

"Anladım,sensei."

Edgar elindeki katanayı açtı. Açar açmaz Sensei saldırmaya başlamıştı. Çok hızlı ve deneyimliydi. Edgar kendini bir türlü savunamıyordu.

Nedense burada kalmak istiyordu.

Ama usta bir samuray'a karşı nasıl kazanabilirdi ki?

"Bu..."

"Gerçekten mi? Tüm gücün bu mu yani?"

Edgar ayağıyla kalktı. Yüzündeki kanı umursamadı.

"Tekrar,az önceki hazırlıksızdı yani adil değildi."

"Ya başkası gelip seni hazırlıksız yakalarsa Edgar? O zaman da gelip ona da hazırlıksızdı,adil değildi tekrar-"

Cümlesi yarıda kesilmiş ve boynundaki katanayı hissetmişti.

"Ben onu,hazırlıksız yakalayacağım."

Hoca sırıttı.

"Seni sevdim,genç."

Edgar'ın katanasından kurtulup arkadan yakalamıştı onu.

apathy samurai / FadgarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin