"Dur şimdi şu Mortis denen adam Edgar ile öpüştü mü?"
"Niyeti vampir yapmaktı aslında ama kısmen evet."
"Shipimi bozdu piç."
"Ship mi? O ne demek?"
"Şu büyük kıtada iki kişinin çift olmasını istemek shiplemek oluyormuş."
"Sana bunu kim söyledi?"
"Kız kardeşim. Nita yani Sandy tanıyor onu."
"Dur shipin ne kan senin?"
"Edgar ve Fang işte."
"Leon ikiside erkek değil mi..?"
"Ne olacak canım? İlla kız erkek mi olması gerek?"
"Aslında haklı."
"İyide neden biz?"
"Edgar sen yokken hiç gülümsemedi lan resmen,seni kurtarmak için 11 ay boyunca sürekli özel ders aldı geç yatıp erken kalktı. E sonra 6 gün uykusuzluğa katlandı,aşık değilde ne bu? Sen? Sen anca yat. Boz ayı."
"Sonunu duymadım sayıyorum da,Edgar aşık değildir ya abartma."
"Sen öyle diyince bana da öyle geldi bu arada."
"Saçmalamayın. Onun hislerine karar veremezsiniz."
"Edgar ne zaman uyanacak ya! Ondan da dinlemek istiyorum."
"Yarına kadar uyanmaz bence."
~~~~~~
"Selam..."
"EDGAR!"
Hepsi oğlanın yanına gelip sarılmıştı. Edgar hala uyku sersemiydi ki gözleri bile zor açılıyordu.
"Ne oldu?"
"Sonunda uyandın. Bütün gün uyudun."
"Çok tuhaf bir rüya gördüm,Fang vampir oluyordu bende gidip onu kurtarıyordum. Kurtarmak için 11 ay-"
"Ne rüyası amk."
"Ne?"
"Rüya değildi ki."
"Darlamasanıza çocuğu."
Fang gelmişti yanlarına. Onun sözüyle sarılmayı bıraktılar.
"Edgar aç mısın? Bir şeyler hazırlayayım mı?"
"Yok teşekkürler değil— im..."
6 gündür adam akıllı yemek yememişti,nasıl aç değildi?
"İyide günlerdir..."
"Sanırım fazla uyuduğum için açlığım da gitti. Teşekkürler ben sonradan kendime hazırlarım..Bu arada üzerimi kim değiştirdi?"
"Ben değiştirdim hep kan kokuyordun."
"Eh,peki."
Leon arkadan tuhaf tuhaf hareketler yaparken (oyyy,uyyy.) Bibi ona gülüyordu.
"Edgar Edgar! Ne yaşadınız orda!? Sende anlatsana!"
"Fang bahsetmedi mi hiç?"
"Bahsetti de,sende anlat ya!"
"İyi anlatırım."
Tekrar masaya oturduklarında Edgar da yanlarındaydı. Biraz uykusu açıldıktan sonra içeriye gidip üzerini değiştirdi ve yine yanlarına geldi.
"İşte ben bunu kurtarmaya giderken bizim Quo'yu ağaca bağladım. Sonra şatoyu gördüm dedim ananı sikeyim ben burada nasıl bulucan bizim hokkabazı. Neyse sonra Fang arkamdan çıktı seni bekliyordum sonunda falan dedi bende mal olmuş ona bakıyorum dedim aha yerde ararken yanımda buldum. Sonra dedim seni kurtarıcam falan bey efendi de pek istekli böyle."
"Fang sen bize ne anlattın?"
"Hiç."
"Rüyasını herhalde."
"Neyse susun ee devam et."
"Ondan sonra bu ağlıyor başımda yok gel vampir ol sonsuza kadar beraber yaşayalım falan odamı paylaşırım bir saat geveledi orda. Bu sefer benimle geliyorsun dedim böyle üstünmüş gibi konuşarak ama kısa sürdü bak şöyleydi."
Edgar o sırada da mimikleriyle konuşmaları yaptığı için hepsi gülüyordu.
" 'Oh hayır sen benimle geleceksin!' Dedi. Dedim gelmicem dedi geliceksin dedim gelmicem dedi geliceksin e bende mecbur gittim abi."
"YAPMA ŞUNUN TAKLİDİNİ!"
"Bağırma Leon!"
"Neyse sonra bu beni aldı götürdü."
"Kucağıma alıp götürmüştüm."
"He işte götürdü sonra pat diye düşmanıymışım gibi yere fırlattı. Sonra ben ne bok yicem diye bununla konuşurken aaa sivrisinek."
"He-?"
"Mortis işte amk."
"He devam et."
"Neyse bu bana dedi ki gel teke tek vs dedim tamam ama ben bunu nasıl dövüyorum."
"Sallama ya!"
"Tamam tamam,bu sefer aklıma Kenji hocanın vampirlerle anlaşma yapma ihanet ederler dediği şey geldi tuttum bende düşündüm orda bir plan yaptım. Sonra bu Mortis çakalına bilerek yenilecektim."
"Devamı da benim anlattığım gibi aynısı zaten."
"Off ne olay ama! Orada olacaktım varya!"
"Çocuklar yeter artık,odalarınıza geçin saat geç oldu."
"Edgar sen?"
"Ben yine uyurum hiç merak etmeyin hala uykum var."
"İyi peki. İyi geceler herkese!"
"İyi geceler!"
Hepsi odalarına gitti. Edgar yatağında uzandı ve tavanı seyredip olan biten her şeyi düşünmeye başladı. Aç değildi ama susuzdu. Fakat sorun şu ki,hiç su içmek istemiyordu.
Belki de üşeniyordu,kim bilir?
Hayır,bu öyle bir şey değildi canı bir şey istiyordu.
Biraz zorladı kafasını. İçmek istediği şey...
Kandı.
_______________________________
Geçiştirme bölümüydü bu da
Şu an diğerini yazıcam ‼️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
apathy samurai / Fadgar
Hayran KurguApati hastalığına sahip olan çocuğun,samuraylık eğitim kursuna düşeceği hiç aklına gelir miydi?