'Ne? Kan...Ben neden kan içmek istiyorum?'
Uzandığı yataktan kalktı ve aynaya baktı. Göz rengi hala aynıydı. Dışarıdan vampir denilebileceği hiç bir özelliğe sahip değildi.
'Ama nasıl...O karışımdan içtiğime eminim.'
Biraz da pencereyi izlemeye başladı. Dışarısı yeşillikti. Pek görünmese de zıplayan bir şey dikkatini çekti.
Tavşan.
Bir tavşan.Susadım. Kan istiyorum.
1. Katta odası olduğundan pencerede dışarıya çıktı ve tavşanı yakalamaya çalıştı. Tavşan kaçmıştı. Fakat Edgar nereye kaçtığını fark edip onu yakaladı ve ısırdı. Bütün kanını emip hayvancağızı şuracıkta öldürdü. Ağzının yanına bulaşmış kanı sildi ve kimse fark etmeden hemen odasına girdi pencereden.
Susuzluğu gitmişti. Anlaşılan Edgar hala vampirdi. Ne yapmalıydı? Karışım ona neden etki etmedi? Gerçek bir vampir olmadığından mı? İyide gerçek bir vampir olursa bilincini kaybedip birine saldırabilirdi. Hayır,yapamazdı. Kimseye söylemek istemiyordu. Ama böyle de duramazdı.
'Ne yapacağım..'
Şimdilik kimseye söylememesi en iyisi gibi geldi.
Kenji hoca Fang'e ne demişti?
'Onun kaderi buydu,kurtarılamaz...'
Ya Edgar'a aynı şeyi yapsaydı? Kimse Edgar'ı kurtarmak için çabalamayıp onu direk kovsalardı?
Yaparlar mıydı? Herkes dost değildi. Belki içlerinde farklı şeyler dönüyordu.
Şuanlık. Yalnızca bir süre bunu saklayacaktı.
Tekrar yatağa girdi ve gözlerini kapadı.
Timeskip
Edgar'dan
"Günaydın!"
"Günaydın."
"Kimse uyanmadı mı?"
"Birazdan gelirler Colette."
"Ha,peki..-"
Boynu açık.
Kanını içmek istiyorum,hala susuzum.
Susadım. Kan istiyorum.Bu düşüncelerime engel olmaya çalışırken Fang ve Bibi geldiler.
"Selam,günaydın herkese."
Hepimiz bir ağızdan günaydın demiştik. Ağlamak istiyordum. Buna karşı çıkmak çok zordu.
"Edgar,iyi misin?"
Fang'in sorusuyla irkildim.
"İyiyim Fang,yeni uyandım ya ondan böyle birazdan geçer."
"Ha,peki. Ee kahvaltı hazırlayayım mı size?"
"Lütfen Fang abi hazırlasın!"
Leon'un sesiyle hepimiz ona ve arkasından gelen Sandy'e baktık. Kahvaltıda ne yapacaktım? Ben neden hala vampirim? Karışım Fang'i etkiledi de beni niye etkilemedi?
(...)
Fang'in hazırladığı kahvaltı anlaşılan seviliyordu burada. Tabağımdaki zeytin ve omlet ile oynarken Fang herkesi yiyor mu yemiyor mu diye kontrol ediyordu. Ve sanırım yakalanmıştım.
"Edgar neden yemiyorsun?"
"Fazla uyku iyi gelmiyor bana,ondan yemek de istemiyorum."
"İyide dünde bir şey yemedin. Zorla biraz yedikten sonra açlığı hissedersin zaten."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
apathy samurai / Fadgar
FanfictionApati hastalığına sahip olan çocuğun,samuraylık eğitim kursuna düşeceği hiç aklına gelir miydi?