"Sen böyle konuşursan gerçekten kendimi tutamam karıcım" dediği an daha sıkı sardım boynunu
"Eve gotue beni askiikmm" ve beni kucağında taşıyarak eve yol aldık
******
Affan
İnciyle beraber çıkarken arabaya doğru ilerledim ve ardından dikkatlice arka koltuğa yerleştirdim yüzüne pür dikkatle izliyordum kapıyı kapatıp dışarı çıktım cebimden sigaramı çıkarıp bir dal aldım ardından çakmağımı sigaramın ucuna getirdim esen rüzgar yaktığım çakmağımı söndürmüştü,dudaklarımın arasındaki sigarayı yere atıp tekrar arabaya bindim inci arkada sessizce yatıyordu. Arabayı çalıştırıp yola koyuldum bitmek bilmeyen o trafik canımı iyice sıkmaya başlamıştı yanan kırmızı ışıkla durdum gözlerim dikiz aynasından sürekli inciye kayıyordu,o kadar masum ve savunmasız yatıyordu ki bir an bile ayrı kalmak istemedim.
Yeşil ışığın yansımasıyla tekrar yola devam ettim bir sürenin ardından arabayı durdurdum ve arka koltukta yatan inciyi kucaklayıp ön koltuğa oturdum sonra iyice kucağıma yerleşmesini sağladım ellerini boynuma dolayıp sarılmasını sağladım,kokusu o kadar güzeldi ki her saniye beni kendine çekiyordu. Ellerimi beline atıp incinin vücudunu iyice kendime bastırdım burnumu boynuna sürtüp kokusunu derin derin içime çektim küçük öpücükler bırakıp tekrar sıkı sıkı sarıldım. Ardından gölzerimi yumup kendimi inciye bıraktım.
Beni uyandıran kucağımdaki hareketlilk oldu inciyi o kadar sıkı kavramıştım ki bu onu terletmiş olmalıydı doğrulmasına yardım ettim ve camları açtım yarı uyanık olması bile çok tatlı ve huzur vericiydi gözleri gölzerimi bulup gülümsedi yüzlerimizin bu kadar yakın olması benim göğüs kafesimi hızlandırmıştı dudaklarını dudaklarıma yaklaştırdı ani yaptığı hareketin dolayı ağzımdan küfür mırıldandım.
"Siktir,yapma şöyle inci"
Kollarını boynuma dolayıp kafasını geri attı ve gülmeye başladı o kadar güzel gülüyordu ki benimde gülümsememe neden oluyordu "Ne yapmayayım Affan"
Dediğindeki sesi her zamankinden farklıydı içki içdiğinden dolayı olmalıydı incinin eli bir anda sertliğime gitti ve yavaş hareketlerle dokunmaya başladı incinin yaptığı hareket harelerimi genişlemesini neden olmuştu."Sınırlarını aşma güzelim"
Gölzerim yaptığı her hareketi çok dikkatli izliyordu her dokunduğunda titrememe sepep oluyordu sertliğime dokunan ellini tutup dudaklarıma yaklaştırdım "Devam edersen asla durmam inci" kuruyan dudaklarını ıslatıp tuttuğum ellini hızla çekti ve saçlarını düzeltmeye başladı, başımı yana eğip ne yapmak istediğini anlamaya çalıştım
"Seenn benie istemiyosuuun anladıım ben" gülümsedim içkinin etkisi hala geçmemişti belinde olan ellerimi sıkılaştırıp ardından ellerim kalçalarına gitti kendime biraz daha yakınlaştırıp kalçalarını sıkmaya başladım arından kulağına yaklaşıp fısıldayarak konuşmaya başladım.
"Beni isteyene kadar sana dokunmayacağım, beni kışkırtma zorluyorsun beni güzelim"
Tekrar kafamı geri yasladım ve yüzünü buruşturup gözleri dolmaya başladı"Amma ben seenii istiyyorumm"
Dudaklarımı istemezsice ısırmaya devam ediyordum kendimi ne kadar tutsamda çok zorlanıyordum ama yanımda olması bile benim gecelerimi gündüze çeviriyordu."Bunu kaydettim eğer beni istiyorsan öp beni inci,sedece öp beni"
Dediğimi yapıp dudaklarını dudaklarıma bastırdı arından geri çekilip boynuma yöneldi boynuma öpücükler kondurmaya başladı beni derinden etkileyen öpüşleri benim iyici sınırımı zorlamıştı "İnci yapm-" dememe izin vermeden boynumu ısırmıştı olan son kuvvetiyle ısırmıştı adeta sızlayan boynumu tutup dokunmaya başladım incisiyle elimi tutup tekrar öpmeye başladı iz bırakmak ister gibi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sesiz İncim +18
رعب+18 cinsellik şiddet ön plandadır ona göre okumanızı tercih ederim "Ma perle" dedi kısık gözleriyle Neden bana böyle sesleniyorsun seni anlamıyorum bırak artık beni lütfen İnci beni sinirlendirmek istemezsin! Ta vie et ta mort, tout m'appartient...