"Tak co těšíte se do školy" zeptala se Jenna "jo celkem" odpověděl můj bratr "a ty " podívala na mě "těšíš se" jen jsem překroutila očima a šla do pokoje, ale po cestě jsem jí odpověděla "ne".Ještě jsem se nestihla představit, tak moje jméno je Anaya, Anaya Gibson a moji otravnou tetu už znáte. Mám i mladšího bratra a mimochodem jsme dvojčata ale já jsem o 15 minut starší. Jmenuje se Aaron.
Do školy se vůbec dnes nechystám,vlastně nikdy.Kamarádů kterých jsem tam měla jsem ztratila protože jsem s nimi přerušila všechny kontakty co jsme měli.Měla jsem i mám těžké období,a jejich otázky ve smyslu "proč jsi nechodila do školy?" "co se ti stalo?" by mi jen připomnělo ty staré hrozné časy.
Když rodiče měli nehodu jsem upadla do deprese, a neměla jsem chuť žít. Aaron to vstřebal dost rychle ale já ne. Přestala jsem jíst, žít a odstřihla jsem se od všech, dokonce i od Jenny a Aarona.
Podívala jsem se do zrcadla a všimla jsem si jak moc jsem se změnila.Dříve jsem měla hnědé krátké vlasy, a teď mám dlouhé a blonďaté.měla jsem krásnou opálenou pleť a teď mám pleť jako stěna.Nenávidím se. Nenávidím svůj život. Nenávidím všechno kolem sebe, a všechny lidi na tomto zkurveném světě.
Zaklepal mi někdo na dveře "dále" řekla jsem bez emocí.
"Ahoj broučku, tak co cítíš se na školu?" podívala jsem na ni a zakývala hlavou na náznak že ne "já vím že se ti tam nechce jít, ale nemusíš to dělat pro mě ani pro Aarona, ale víš že mamka by chtěla abys dostudovala a táta aby ses nevzdávala" vím že by mamka byla zklamaná a táta také, ale já ty pohledy které budu vidět každý den nezvládnu "j-já nevím Jenno.." podívala na mě smutnýma očima "ty to zvládneš zlatíčko" řekla a pohladila mě po zádech.
.⭒☆━━━✰━━━☆⭒.
Už jsem na cestě do mučírny. Mám na sobě sluchátka a právě mi hraje Lana: Salvatore. Tu písničku zbožňuji ale hlavně Lanu.Její písničky mi v mém stavu hodně pomáhají.Aaron jde vpředu, a taky něco poslouchá.
Zastavila jsem před bránou školy.Ne j-já to n-nezvládnu.Chtěla jsem se otočit a odejít ale do někoho jsem narazila "promiň" řekla jsem a podívala se na toho člověka do kterého jsem narazila "v pohodě kotě" usmál se na mě a pokračoval v cestě do školy.Hm divné tohohle kluka jsem tu nikdy neviděla, ale tak byla jsem doma několik měsíců a určitě tu mnoho nových studentů nastoupilo.
"Promiň za bratra, víš on letí po každé holce" najednou začal na mě mluvit nějaký kluk s dlouhými černými vlasy "promiň já jsem Bill" podal mi ruku "a tamten byl můj bratr Tom" vypadají strašně podobně tak jsou určitě dvojčata "Anaya" podala jsem mu ruku zpět "jsi tady také nová" zeptal se mě "ne já jsem byla jen dlouho doma.." podíval na mě "proč pokud se můžu zeptat" podívala jsem se do země "aha chápu nechceš o tom mluvit" kývl a tím naše konverzace skončila.
Když jsem vstoupila do školy, skoro nikdo na mě nezahlížel. Asi mě neznají. To je lepší než aby teď za mnou dolézali a vyptávali se."Anayo,si to ty?"jen to ne.Slyšela jsem jak se ke mně někdo přibližoval a já věděla přesně kdo to byl .Jessica.I ta se strašně změnila. Narostly jí kozy i prdel, na ksichtě má omítku a oblečení jak zlatokopka "Anayo tebe jsem strašně dlouho neviděla" fuj její hlas mi ničí uši "hrozně ses změnila" usmála se "jo to i ty" myslela jsem k horšímu ale to jí říkat nebudu "myslela jsem si že se už nevrátíš" už nech drží hubu prosím "to i já" vyhýbala jsem se očnímu kontaktu "tak se zatím měj" zakývala mi a odešla.Konečně.Nedokázala jsem dál poslouchat její hlas.Nechápu jak jsem nemohla vidět jak je falešná a hnusná "čau Anayo" chytil mě za rameno Bill? jo tak se jmenuje "ahoj Bille" usmál se "kdo to byl" zeptal se "to děvče? asi to nejhnusnější stvoření na škole" nahodil nechápavý pohled "si asi neviděl její ksicht, ale i uvnitř je odporná. Myslí pouze na sebe a na ostatní z hluboka kašle" podívala jsem se na něj jestli chápe "aha tak dik budu si na ni dávat pozor" usmál se a zase odešel. Ten Bill vypadá být docela v pohodě.
Šla jsem do třídy, kde už byl slyšet hluk. Vešla jsem a šla si sednout na místo kde jsem vždy sedávala i s Jessicou, ale ta sedí někde v zadu i s její novou partou "hele je tu volné" zeptalo se nějaká holka "jo je" usmála se a posadila se "jsem Aga" je černoška tak předpokládám že může být z Afriky "já jsem Anaya" také jsem se usmála "jinak ty jsi z Afriky nebo?" zeptala jsem se "jo jsem z poloviny afričanka a z poloviny němka" musím říct že holka je hrozně hezká.Máme podobnej styl oblékání.
Máme volnou hodinu. Na začátku učitelka přivítala nové žáky jako například Billa a toho druhého, Agu a mě pouze zmínila že je ráda že jsem se vrátila. Popravdě jsem si myslela že o té době co tu nebudu tak dostane porážku, ale ne.
.⭒☆━━━✰━━━☆⭒.
Škola skončila a já jsem mohla jít domů. Chtěla jsem jít s Agou, ale ona někde musela jít na oslavu.Aaron má fotbalový zápas,Jenna je do večera v práci,a já? nemám nic dokonce ani klíče takže nemám kde jít.Super.Stála jsem otočená zády, a někdo na mě zavolala "Anayo" spíš zakřičel než zavolal, tak jsem se otočila a uviděla...
Takže,rozhodla jsem se napsat nový příbeh.Na začatku jsem chtéla nejaký romantikuš,ale potom jsem si to rozmyslela.
Zatím se mějte a užívetje prázdniny naplno jak víte!!😘
ČTEŠ
your fault-Tom Kaulitz
VampireUdělala jsem to pro něj protože jsem ho milovala a nedokázala jsem se dívat jak trpí, tak jsem to musela udělat i když to nechtěl.