Byl to Tom. Otočila jsem se a viděla jak se usmívá "co tady děláš" snažila jsem se mluvit vážně "všiml jsem si, že sis oblékla tyto strašně sexy šaty" prohlédl si mě opět celou a kousl si do spodního rtu "tak já už půjdu..." chtěla jsem odejít ale stáhl mě zpátky na místo "ale,ale kde bys šla,zůstaň ještě tady" opět položil na mé boky jeho ruce "Tome...jsem unavená" nejsem,ale doufám že mě pustí "dosud si spala, tak teď si trošku pohrajeme" řekl a ušklíbl se. Začal se dotýkat každé části mého těla a nepříjemně pusinkovat krk "Tome přestaň" snažila jsem se ho od sebe odstrčit ale nešlo to "neříkej že se ti to nelíbí" nepřestával "prosím přestaň" pořád jsem se pokoušela se od něj dostat "TOME PROSÍM NECH MĚ" tohle jsem už zakřičela.
Najednou se zastavil "j-já promiň... nechtěl jsem" sklopil hlavu dole a hned někde šel.Byla jsem v transu z toho co se všechno teď událo. Umím si představit co by se stalo kdybych bych na něj nezakřičela "bože" chytila jsem se za čelo a musela se ještě jednou napít.
Šla jsem si lehnout, ale po cestě do Tomova pokoje. Vešla jsem ale nikde nikdo nebyl, tak jsem se šla podívat jestli náhoudou není u Billa ale ani tam nebyl "kde sakra je" řekla jsem si pro sebe a dala si ruce v bok. Neřešila jsem to a šla si už konečně lehnout.
Tom
Jakmile na mě Anaya zakřičela, jsem přestal. Nevím proč jsem to udělal však jsem si s ní mohl užít, ale já jsem přestal.Šel jsem do pokoje, a vyšel ven oknem a směřoval na citnorín který je dost blízko domu. Byl jsem tam ani ne za 10 minut, protože my upíři jsme mnohem rychlejší než normální lidé. Šel jsem rychle a zakopl jsem o něco "kurva" rozvalil jsem se na zem,oprášil jsem si oblečení a podíval se o co jsem se potkl.Viděl jsem ruku která trčela zpod listí "kdo to kurva je" řekl jsem si nahlas a naklonil jsem se,odhrnul jsem listí abych viděl tvář "aha to jsi ty" ušklíbl jsem se když jsem uviděl její tvář. Byla to jedna holka se kterou jsem první den na škole mrdal.
"Ahoj Tom to jsi byl ty" říkal někdo za mnou "Bille neměl jsi být na schůzi" zeptal jsem se "už skončila,a měl jsem chuť tak jsem si odchytil ji" Bill si utíral hubu od krve "co tady děláš však máš hlídat Anayu "trochu se zamračil "noo je tu takový menší problém" davihl obočí a naznačil abych pokračoval "tak trochu jsem si chtěl užít s Anayou...ale ona to nechtěla ale-" viděl jsem že je nasraný a přerušil mě "TY SI DEMENT ,JÁ JSEM TI MLUVIL ŽE NEMÁŠ NIC ZKOUŠET!" chytil se za hlavu a chodil po lese "ale Bille musíš pochopit že ona není Anastasia,a musíš to konečně pochopit" podíval jsem se na něj ale nechtěl navázat oční kontakt "do houby si Anastazii neber" díval se do země "kvůli ní Anayu jen ohrožuješ" stékaly mu slzy po tváři.
Přišel jsem k němu blíže "Tome j-já...ona je jí tak podobná a já prostě n-nemůžu na ni zapomenout..." začal vzlikat "brácho...já jsem na ni zapomněl tak to zvládneš i ty" položil jsem mu ruku na záda "když vidím Anayu a vzpomenu si na Anastazii tak vypadají .... tak stejně, jako přes kopírku" nato jsem jen kývl "vtom máš pravdu, ale nemysli na ni, musíme Anayu teď hlavně chránit, neboť určitě se rozkřyklo že Anastasia se vrátila" Bill si utřel slzy,a přikývl "pojď jdeme se podívat na naši maličkou" řekl jsem a šli jsme směrem k našemu domu.
S Billem jsme přišli před dům a viděli jak někdo něco dělá v kuchyni "vidíš to" ukázal Bill na okno "jo myslíš že to je Anaya" zeptal se "kolik je" ,,4:30" nemyslím že to je Anaya "myslíš že se k nám někdo vloupal" zeptal se opět "jedině" naznačil jsem mu aby byl zticha a vydali jsme se dovnitř. Vešli jsme a slyšeli jak někdo něco hledá ve skříňkách, tak jsme se tam šli podívat a viděli...
Omlouvám se že je to krátká část, ale neměla jsem nápady.A chci se ještě omluvit že nevyšly dlouho žádné nové části.
1.neměla jsem čas protože jsem nebyla doma a max. jsem si stihla wattpad otevřít ale nic přečíst.
2.nedávno mi zemřelo zvířátko...tak jsem to déle zpracovávala,ale teď je jí lépe a mně také
Možno ještě dnes vyjde nová část v příběhu zakázaná láska!
ČTEŠ
your fault-Tom Kaulitz
VampireUdělala jsem to pro něj protože jsem ho milovala a nedokázala jsem se dívat jak trpí, tak jsem to musela udělat i když to nechtěl.